I understand your feeling.Veg wrote:Dikke kl*te op deze manier verliezen, het management van Lazio 1900 is het achterlijkste wat ik dit seizoen heb gezien in deze wedstrijd en toch komt hij er mee weg.
De agressie van de scheidsrechter is 43%, ik speel 80% teamagressie en hij speelt 90% teamagressie. In totaal pakt hij maar 1 kaart meer dan mij en hij heeft een ganse wedstrijd met 11 man kunnen spelen.
Dit is gewoonweg schandalig als je weet dat mijn drie agressiefste spelers een agressie van 36, 37 en 45 hebben. Zijn spelers hebben de volgende agressie: 75, 80, 39, 27, 93, 65, 38, 43, 74, 82, 40. Nu kan ik wel tegen mijn verlies, maar niet als het op deze manier is, dit heeft niets meer te maken met betere spelers hebben, of taktisch inzicht. Zelfs geluk vind ik hier tekortschieten om deze overwinning te verklaren, er hadden gewoon spelers van het veld afgestuurd moeten worden.
Deze ploeg is precies wel mijn zwarte beest want in de heenwedstrijd tegen hem was hij in totaal slechts 2% beter in de linieratings, maar toch won hij met 2 doelpunten verschil, niet dat je mij hierover hoort klagen want als hij wint met 1 goal verschil dan heb ik nog altijd verloren.

Maar goed dat de agressieregel aangepast wordt. Dat komt er niets te vroeg.