Moderator: Moderator
Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training
Eigenlijk maar 1 zware wedstrijd zeker ? Teamspirit is wel in stijgende lijn maar niet in die mate dat dit voor u een probleem zou mogen zijn !matt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training![]()
Tenzij m'n teamspirit tegen dan al zo straf gestegen zal zijn en ik ook een heel fitte A-kern heb...maw de kans is klein![]()
Veel succes alleszins
de promotie mag je van gerust hebben, ik hoop gewoon op puntenverlies zodat ik zeker ben van de titel. Als jij morgen je match verliest ben ik zeker van de titel want kmoet nog tegen fc kamelen en heb sowiso een match meer gewonnen dan jij. Maar die promotie is je zeker gegundgangstakiller wrote:Shit, shit, SHIT
Vergeet ik mijn opstelling voor een stomme vriendschappelijke wedstrijd in te stellen zondag avond 22.00 uur.
Erg stom, speel morgen tegen Soad die beschikt over moraal /fitheid 100/100. En ik speel ook nog is uit.
Erg zuur als dit fout(je) mij promotie gaat kosten.
Komaan eh matt, ik reken op jematt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training![]()
Tenzij m'n teamspirit tegen dan al zo straf gestegen zal zijn en ik ook een heel fitte A-kern heb...maw de kans is klein![]()
Veel succes alleszins
Reesing gefeliciteerd met promotie, zie me namelijk neit van u winnenHerr_Theuwis wrote:* ZUCHT *
Met een rode kaart nog steeds 2% beter, ge houdt het gewoon niet voor mogelijk...en dan nog boefen.
Proficiat aan rollerbal met de titel !
Ik heb vandaag toch nog eens een match gewonnen maar ja, tegen de laatste met TS 45 of zo..Veg wrote:Komaan eh matt, ik reken op jematt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijden![]()
Veel succes alleszins
Nja je ziet het, ik het niet het geluk meezitten om te promoveren, al paar keer lullig punten laten liggen dit seizoen en (nergens onverdiend punten gewonnen). En ook vandaag weer hetzelfde verhaal, had ik 1 week eerder tegen je mogen spelen had ik wel gewonnen wegens je dramatische TS maar die stond gister alweer op 88% en kijk eens aan het werd een mooie evenwichtige wedstrijd vandaag, waarin jij uiteindelijk 1% beter wasDaPrince wrote:Eigenlijk maar 1 zware wedstrijd zeker ? Teamspirit is wel in stijgende lijn maar niet in die mate dat dit voor u een probleem zou mogen zijn !matt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training![]()
Veel succes alleszins
Nu, we gaan ervoor (zijn toch zeker van het behoud), om dan volgend seizoen (hopelijk zonder al te veel blessures/schorsingen) het u (nog) iets moeilijker te maken![]()
Veel geluk morgen iig ...