Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Guardian
Member of the Soccer Project Association

Post by Guardian »

Kamelen fc is een fc team geworden, kon dat niet wachten tot maandagmorgen :evil: nu heb ik weer extra kosten :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
akki

Post by akki »

Guardian wrote:Kamelen fc is een fc team geworden, kon dat niet wachten tot maandagmorgen :evil: nu heb ik weer extra kosten :lol:
ja lap, dacht dat ik donderdag nog een dag verlof had, maar ja, kzal die match dan maar gebruiken om mijn doelsaldo omhoog te krikken en mss nog topscoorder te worden
raoulio

Post by raoulio »

Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training :(
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Shit, shit, SHIT

Vergeet ik mijn opstelling voor een stomme vriendschappelijke wedstrijd in te stellen zondag avond 22.00 uur.

Erg stom, speel morgen tegen Soad die beschikt over moraal /fitheid 100/100. En ik speel ook nog is uit.

Erg zuur als dit fout(je) mij promotie gaat kosten.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
matt

Post by matt »

raoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training :(
Neenee, 2 zware wedstrijden :wink:
Tenzij m'n teamspirit tegen dan al zo straf gestegen zal zijn en ik ook een heel fitte A-kern heb...maw de kans is klein :)
Veel succes alleszins
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

matt wrote:
raoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training :(
Tenzij m'n teamspirit tegen dan al zo straf gestegen zal zijn en ik ook een heel fitte A-kern heb...maw de kans is klein :)
Veel succes alleszins
Eigenlijk maar 1 zware wedstrijd zeker ? Teamspirit is wel in stijgende lijn maar niet in die mate dat dit voor u een probleem zou mogen zijn !
Nu, we gaan ervoor (zijn toch zeker van het behoud), om dan volgend seizoen (hopelijk zonder al te veel blessures/schorsingen) het u (nog) iets moeilijker te maken :lol:

Veel geluk morgen iig ... :lol:
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
akki

Post by akki »

gangstakiller wrote:Shit, shit, SHIT

Vergeet ik mijn opstelling voor een stomme vriendschappelijke wedstrijd in te stellen zondag avond 22.00 uur.

Erg stom, speel morgen tegen Soad die beschikt over moraal /fitheid 100/100. En ik speel ook nog is uit.

Erg zuur als dit fout(je) mij promotie gaat kosten.
de promotie mag je van gerust hebben, ik hoop gewoon op puntenverlies zodat ik zeker ben van de titel. Als jij morgen je match verliest ben ik zeker van de titel want kmoet nog tegen fc kamelen en heb sowiso een match meer gewonnen dan jij. Maar die promotie is je zeker gegund
Veg

Post by Veg »

matt wrote:
Veel succes alleszins
Komaan eh matt, ik reken op je :wink:
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Met volledig fitte en tiptop morale spelers trek ik naar de Genkboys, met volle overtuiging en zonder gene: wij blijven in B2 !
ImageImageImage
Veg

Post by Veg »

Belangrijke wedstrijd gewonnen en de concurrentie heeft punten laten liggen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
akki

Post by akki »

Titel is binnen in B2, crisis is verloren en doordat ik nog tegen een fc team moet kan hij mij niet meer inhalen
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

* ZUCHT *

Met een rode kaart nog steeds 2% beter, ge houdt het gewoon niet voor mogelijk...en dan nog boefen.

Proficiat aan rollerbal met de titel !
ImageImageImage
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Herr_Theuwis wrote:* ZUCHT *

Met een rode kaart nog steeds 2% beter, ge houdt het gewoon niet voor mogelijk...en dan nog boefen.

Proficiat aan rollerbal met de titel !
Reesing gefeliciteerd met promotie, zie me namelijk neit van u winnen :(
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
matt

Post by matt »

Veg wrote:
matt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijden :wink:
Veel succes alleszins
Komaan eh matt, ik reken op je :wink:
Ik heb vandaag toch nog eens een match gewonnen maar ja, tegen de laatste met TS 45 of zo..
Nu tref ik nog de nr. 2 en nr. 3, ik zal er alles aan doen om ze het vuur aan de schenen te leggen maar ik vrees dat m'n kansen toch heel klein blijven :wink:
raoulio

Post by raoulio »

DaPrince wrote:
matt wrote:
Veel succes alleszins
Eigenlijk maar 1 zware wedstrijd zeker ? Teamspirit is wel in stijgende lijn maar niet in die mate dat dit voor u een probleem zou mogen zijn !
Nu, we gaan ervoor (zijn toch zeker van het behoud), om dan volgend seizoen (hopelijk zonder al te veel blessures/schorsingen) het u (nog) iets moeilijker te maken :lol:

Veel geluk morgen iig ... :lol:
Nja je ziet het, ik het niet het geluk meezitten om te promoveren, al paar keer lullig punten laten liggen dit seizoen en (nergens onverdiend punten gewonnen). En ook vandaag weer hetzelfde verhaal, had ik 1 week eerder tegen je mogen spelen had ik wel gewonnen wegens je dramatische TS maar die stond gister alweer op 88% en kijk eens aan het werd een mooie evenwichtige wedstrijd vandaag, waarin jij uiteindelijk 1% beter was :) En toch hoop ik dan 1 punt te krijgen maar nee krijg ik ff een 4-2 nederlaag om m'n horen terwijl als ik normaal 10% beter ben ik nog maar met 1 goal win.
Prince speelde een prachtige wedstrijd ik speel top en toch verliezen met 4-2 zuur :cry:
Morgen MOET ik winnen om nog te mogn dromen, wat ik eigenlijk allang niet meer doe en om de 3e plaats in ieder geval veilig te stellen.
En matt als jou TS woensdagavond niet op 45% staat reken ik op een nederlaag voor mij :D

Kortom dit seizoen zit het geluk niet mee, volgend seizoen is waarschijnlijk het laatste seizoen want de laatste tijd begint het spel me minder te intresseren dus wordt het maar eens tijd om helemaal opnieuw te beginnen :idea:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”