Maandag al enorm belangrijke match, moet absoluut gewonnen worden.
Woensdag vertrek ik weer voor anderhalve week, het zal dus afzien worden komende weken. Hopelijk kost dat me niet te veel punten. Heb weinig zin om weer net naast de prijzen te grijpen.
Komende week wordt naar mijns inziens heel belangrijk. Als we veel punten willen pakken, is dat deze week wel. Een beoogde 12/12 welteverstaan. Met thuismatchen tegen The Arbiters en FC Brehaza en uitmatchen op The NewFCB en ksv hillegem is dit toch een mogelijkheid. Al zal dit niet zo simpel zijn, aangezien het niveau in B1 heel dicht bij elkaar ligt, en als je dan eens heel wat sterker bent (cf FC Brehaza), dat de Random dan nog eens een hele dikke stok tussen jou wielen kan komen steken... Het wordt afwachten, maar we gaan er weldegelijk volledig voor. Zelfs met maandag reeds 3 A-spelers te missen.
Dark Tiger wrote:Maandag al enorm belangrijke match, moet absoluut gewonnen worden.
Woensdag vertrek ik weer voor anderhalve week, het zal dus afzien worden komende weken. Hopelijk kost dat me niet te veel punten. Heb weinig zin om weer net naast de prijzen te grijpen.
Idd, morgen wordt zééér belangrijk. Bij verlies loop ik (al) 8 punten uit op jou. Bij winst sta je weer in mijn nek te hijgen. Geheel volgende week wordt stressen.
Ma: Uit bij Beringen United
Di: Thuis tegen Team#SoaD
Do: Uit bij Babelki
Vrij: ALWEER Uit bij Dreambuie United
Dark Tiger wrote:Maandag al enorm belangrijke match, moet absoluut gewonnen worden.
Idd, morgen wordt zééér belangrijk. Bij verlies loop ik (al) 8 punten uit op jou. Bij winst sta je weer in mijn nek te hijgen. Geheel volgende week wordt stressen.
Er zal een heel groot mirakel mogen gebeuren dat jij na deze week nog altijd maximum van de punten haalt, denk ik
Er zal een heel groot mirakel mogen gebeuren dat jij na deze week nog altijd maximum van de punten haalt, denk ik
Herr_Theuwis wrote:
Maar goed dat mirakels bestaan
hehe, maar je zal wss wel aan de leiding blijven, dus geen probleem zeker ?
ma: uit naar SOAD
di: thuis tegen Babelki
do: uit naar FC Mira
vrij: thuis tegen Theuwizz
deze week wordt duidelijk hoeveel we boven onze leven... Zelf verwacht ik dat ik de komende week op de plaats wordt gezet, maar zoals Theuwizz terecht opmerkt is het maar goed dat er mirakels bestaan...We zullen er een paar nodig hebben
schitterende competitie dit seizoen, maar een mijn prognose blijft dat Beringen op 100 TS niet te stuiten zal zijn!
Badbuffalo wrote:142 prestatie en een 4-3 overwinning tegen The Arbiters. Het eerste luik van deze week dus winnend afgesloten
Inderdaad en het belooft een leuke wedstrijd te worden donderdag.
FC Brehaza komt dan ongeslagen naar het Bruiloft-straat Stadion.
We wonnen nl. vandaag op het veld van Lazio1000 met 0-1.
Zo staan we 8 punten voor de degradatiezone.
Ally wrote:ook voor Ally wordt het een zware week...
ma: uit naar SOAD
di: thuis tegen Babelki
do: uit naar FC Mira
vrij: thuis tegen Theuwizz
deze week wordt duidelijk hoeveel we boven onze leven... Zelf verwacht ik dat ik de komende week op de plaats wordt gezet, maar zoals Theuwizz terecht opmerkt is het maar goed dat er mirakels bestaan...We zullen er een paar nodig hebben
schitterende competitie dit seizoen, maar een mijn prognose blijft dat Beringen op 100 TS niet te stuiten zal zijn!
Beringen is gewoon niet te stuiten... Die speelt zelfs met zijn B-team mee voor promotie....
Ik ben dus helaas niet meer ongeslagen (terecht verloren van...Beringen) en heb al meteen de 'pech' dat er twee man in mijne nek zit, morgen is het dus van te moeten, tegenstander alweer niet van de poes Team#Soad. Mijn enige thuismatch zou ik toch graag winnen...
2-1 winst tegen FB Mechelen,en we staan niet meer op een degradatieplaats ,en op 6 ptn van de 4 leiders
voorts melden we de komst van een roemeense CF Maftei,en zijn we nog met 6 spelers bezig,....................
we blijven pompen om erin te blijven maar het wordt toch zeer moeilijk.