Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Maandag al enorm belangrijke match, moet absoluut gewonnen worden.

Woensdag vertrek ik weer voor anderhalve week, het zal dus afzien worden komende weken. Hopelijk kost dat me niet te veel punten. :oops: Heb weinig zin om weer net naast de prijzen te grijpen. :(
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association

Post by Badbuffalo »

Komende week wordt naar mijns inziens heel belangrijk. Als we veel punten willen pakken, is dat deze week wel. Een beoogde 12/12 welteverstaan. Met thuismatchen tegen The Arbiters en FC Brehaza en uitmatchen op The NewFCB en ksv hillegem is dit toch een mogelijkheid. Al zal dit niet zo simpel zijn, aangezien het niveau in B1 heel dicht bij elkaar ligt, en als je dan eens heel wat sterker bent (cf FC Brehaza), dat de Random dan nog eens een hele dikke stok tussen jou wielen kan komen steken... Het wordt afwachten, maar we gaan er weldegelijk volledig voor. Zelfs met maandag reeds 3 A-spelers te missen. :wink:
Neorej

Post by Neorej »

morgen moet er zeker gewonnen worden, verder hopen we een 6/12 te halen deze week, en dus aansluiting met plaats 10 :)
Manager ofYotto
Image
Image
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Dark Tiger wrote:Maandag al enorm belangrijke match, moet absoluut gewonnen worden.

Woensdag vertrek ik weer voor anderhalve week, het zal dus afzien worden komende weken. Hopelijk kost dat me niet te veel punten. :oops: Heb weinig zin om weer net naast de prijzen te grijpen. :(
Idd, morgen wordt zééér belangrijk. Bij verlies loop ik (al) 8 punten uit op jou. Bij winst sta je weer in mijn nek te hijgen. Geheel volgende week wordt stressen.

Ma: Uit bij Beringen United
Di: Thuis tegen Team#SoaD
Do: Uit bij Babelki
Vrij: ALWEER Uit bij Dreambuie United
ImageImageImage
Neorej

Post by Neorej »

Herr_Theuwis wrote:
Dark Tiger wrote:Maandag al enorm belangrijke match, moet absoluut gewonnen worden.

Idd, morgen wordt zééér belangrijk. Bij verlies loop ik (al) 8 punten uit op jou. Bij winst sta je weer in mijn nek te hijgen. Geheel volgende week wordt stressen.

Er zal een heel groot mirakel mogen gebeuren dat jij na deze week nog altijd maximum van de punten haalt, denk ik :)
Manager ofYotto
Image
Image
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Neorej wrote:
Herr_Theuwis wrote:

Er zal een heel groot mirakel mogen gebeuren dat jij na deze week nog altijd maximum van de punten haalt, denk ik :)
Maar goed dat mirakels bestaan :wink:
ImageImageImage
Neorej

Post by Neorej »

Herr_Theuwis wrote:
Neorej wrote:
Herr_Theuwis wrote: Idd, morgen wordt zééér belangrijk. Bij verlies loop ik (al) 8 punten uit op jou. Bij winst sta je weer in mijn nek te hijgen. Geheel volgende week wordt stressen.

Maar goed dat mirakels bestaan :wink:
hehe, maar je zal wss wel aan de leiding blijven, dus geen probleem zeker ? :D
Manager ofYotto
Image
Image
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

ook voor Ally wordt het een zware week...

ma: uit naar SOAD
di: thuis tegen Babelki
do: uit naar FC Mira
vrij: thuis tegen Theuwizz

deze week wordt duidelijk hoeveel we boven onze leven... Zelf verwacht ik dat ik de komende week op de plaats wordt gezet, maar zoals Theuwizz terecht opmerkt is het maar goed dat er mirakels bestaan...We zullen er een paar nodig hebben :)

schitterende competitie dit seizoen, maar een mijn prognose blijft dat Beringen op 100 TS niet te stuiten zal zijn!
Guardian

Post by Guardian »

En we hebben onze 2de overwinning beet 8)

Met 4 B spelers in de basis hebben we kvm verslagen

Dit is denk ik de eerste L match waarin ik geen rood heb gekregen :D
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

142 prestatie en een 4-3 overwinning tegen The Arbiters. Het eerste luik van deze week dus winnend afgesloten :)
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Badbuffalo wrote:142 prestatie en een 4-3 overwinning tegen The Arbiters. Het eerste luik van deze week dus winnend afgesloten :)
Inderdaad en het belooft een leuke wedstrijd te worden donderdag.
FC Brehaza komt dan ongeslagen naar het Bruiloft-straat Stadion.
We wonnen nl. vandaag op het veld van Lazio1000 met 0-1.
Zo staan we 8 punten voor de degradatiezone. :D
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Ally wrote:ook voor Ally wordt het een zware week...

ma: uit naar SOAD
di: thuis tegen Babelki
do: uit naar FC Mira
vrij: thuis tegen Theuwizz

deze week wordt duidelijk hoeveel we boven onze leven... Zelf verwacht ik dat ik de komende week op de plaats wordt gezet, maar zoals Theuwizz terecht opmerkt is het maar goed dat er mirakels bestaan...We zullen er een paar nodig hebben :)

schitterende competitie dit seizoen, maar een mijn prognose blijft dat Beringen op 100 TS niet te stuiten zal zijn!
Beringen is gewoon niet te stuiten... Die speelt zelfs met zijn B-team mee voor promotie....
Ik ben dus helaas niet meer ongeslagen (terecht verloren van...Beringen) en heb al meteen de 'pech' dat er twee man in mijne nek zit, morgen is het dus van te moeten, tegenstander alweer niet van de poes Team#Soad. Mijn enige thuismatch zou ik toch graag winnen...
ImageImageImage
brever

Post by brever »

2-1 winst tegen FB Mechelen,en we staan niet meer op een degradatieplaats 8) ,en op 6 ptn van de 4 leiders :wink:

voorts melden we de komst van een roemeense CF Maftei,en zijn we nog met 6 spelers bezig,....................
we blijven pompen om erin te blijven maar het wordt toch zeer moeilijk. :wink:
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
bats1903

Post by bats1903 »

Vanochtend een zeer belangrijke overwinning gepakt tegen een naaste achtervolger.

Nu 4 punten los op een degradatie plaats. Morgen tegen de nummer een na laatst, dat moet op zich geen probleem zijn, al heb ik wel 3 geschorsten.
ImageImageImage
Neorej

Post by Neorej »

Ik blijf op ongeveer 5-7 punten hangen, nog niets aan de hand dus. :)
Manager ofYotto
Image
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”