6 punten tegen Beringen is idd veel te veel van het goede... Aan de andere kant denk ik toch dat jij nog met gemak kampioen wordt...en dat is gezien jouw team niet meer dan normaal.Dark Tiger wrote:OPA heeft tegen mij ook zo gewonnen.Ally wrote:idd ik heb echt puur gegokt, omdat ik wist dat ik bij een gelijke agressie volstrekt kansloos zou zijn. In mijn eerste pot tegen OPA flikte hij dat ook tegen mij. Ook met succes overigens...Dark Tiger wrote:Ongelooflijk, alweer genekt door de random van de agressie en een blessure. En dan haalden we nog dezelfde rating terwijl we toch verloren, 2de keer al dit seizoen.![]()
Ref had 77% agressie en Drambui speelde 75% agressie en krijgt geen enkele rode kaart.Maar vooral die blessure speelde me parten, ik had geen RF op de bank zitten.
Dit is even zwaar balen. Maandag niet winnen betekent dat we alles op de beker zetten en een jaar langer in B2 blijven.
Het is overigens de 2de keer dit seizoen dat ik tegen u speel en dat we dezelfde rating hebben en dat ik verlies. Wel straf dat dat twee keer tegen dezelfde rechtstreekse concurrent gebeurt en natuurlijk erg belangrijk.
Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
je zegt het daar 'niet meer dan normaal' maar die zaken zijn niet meer normaalAlly wrote:6 punten tegen Beringen is idd veel te veel van het goede... Aan de andere kant denk ik toch dat jij nog met gemak kampioen wordt...en dat is gezien jouw team niet meer dan normaal.Dark Tiger wrote:OPA heeft tegen mij ook zo gewonnen.Ally wrote: idd ik heb echt puur gegokt, omdat ik wist dat ik bij een gelijke agressie volstrekt kansloos zou zijn. In mijn eerste pot tegen OPA flikte hij dat ook tegen mij. Ook met succes overigens...
Het is overigens de 2de keer dit seizoen dat ik tegen u speel en dat we dezelfde rating hebben en dat ik verlies. Wel straf dat dat twee keer tegen dezelfde rechtstreekse concurrent gebeurt en natuurlijk erg belangrijk.

-
Herr_Theuwis wrote:Lol, dit is echt wel lachen, wij treffen elkaar gewoon altijdGuardian wrote:dju dju dju, Vr vergeten te regelen
Hi,
we hebben juist bericht gekregen ivm onze volgende wedstrijd in het 'Champions League V' toernooi:
don 6 jul 2006 (14:00:00 CET) : Theuwizz' FC - The Guardians
Zorg dat we winnen he!
Sportieve groeten,
Het bestuur.
Donderdag om 14h halve finale Aantal teams 32 Inschrijvingsgeld € 140.000,00
En om 10h tegen The cheathunters de kwartfinale Aantal teams 32 Inschrijvingsgeld € 100.000,00
Dus tegen de nummer 2 uit B-2 en B-3
Dat gaat leuk worden zeker met alle inkopen op het moment
We hopen minstens 1 wedstrijd te winnen van de 2
edit: LOOOLvri 7 jul 2006 (04:00 CET) L The Guardians ?? - ?? Theuwizz' FC
En ik win altijd in de VrB en jij in de L

Ik had toch genoeg puntenvoorsprong op nr 11, drm in de vrb meestal met A kern gespeeld en in de L met B kern

Voor degenen die het intereseren de 3 op 12 is een feit en tevens AL onze VrB gewonnen ook tegen the cheathunter

Ondanks onze afwezigheid deze week (daardoor heeft opafc gewonnen van mij => opgestelde cf geblesseerd of geschorst en C cf speelde) Is alles volgens plan verlopen

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
- Team President
Maandag belangrijkste match vant seizoen. Als we winnen, worden we terug eerste en favoriet voor de titel, hoewel het lastig blijft. Als we één punt pakken, dan zie ik het ook nog wel zitten, maar wordt het heel moeilijk. Als we verliezen, dan geef ik me geen kans meer en zetten we alles op de beker. Theeuwizz en Drambui verliezen te weinig punten, eigenlijk verdienen we alledrie de titel met zo weinig nederlagen. 

-
- Team Board Member
Voor mij blijft de sleutelmatch op donderdag.... En toch vind ik het nog steeds 'verdacht' dat Drambuie bij jouw komt winnen. Vrijdag zal ik al heel wat wijzer zijnDark Tiger wrote:Maandag belangrijkste match vant seizoen. Als we winnen, worden we terug eerste en favoriet voor de titel, hoewel het lastig blijft. Als we één punt pakken, dan zie ik het ook nog wel zitten, maar wordt het heel moeilijk. Als we verliezen, dan geef ik me geen kans meer en zetten we alles op de beker. Theeuwizz en Drambui verliezen te weinig punten, eigenlijk verdienen we alledrie de titel met zo weinig nederlagen.

Dacht je dat die match "gekocht" was? Dark Tiger is geen Italiaan, maar een Engelsman, die lui zijn niet te koopHerr_Theuwis wrote:Voor mij blijft de sleutelmatch op donderdag.... En toch vind ik het nog steeds 'verdacht' dat Drambuie bij jouw komt winnen. Vrijdag zal ik al heel wat wijzer zijnDark Tiger wrote:Maandag belangrijkste match vant seizoen. Als we winnen, worden we terug eerste en favoriet voor de titel, hoewel het lastig blijft. Als we één punt pakken, dan zie ik het ook nog wel zitten, maar wordt het heel moeilijk. Als we verliezen, dan geef ik me geen kans meer en zetten we alles op de beker. Theeuwizz en Drambui verliezen te weinig punten, eigenlijk verdienen we alledrie de titel met zo weinig nederlagen.

-
- Team Board Member
Hehe, nix verkocht, weet k ook welAlly wrote:Dacht je dat die match "gekocht" was? Dark Tiger is geen Italiaan, maar een Engelsman, die lui zijn niet te koopHerr_Theuwis wrote:Voor mij blijft de sleutelmatch op donderdag.... En toch vind ik het nog steeds 'verdacht' dat Drambuie bij jouw komt winnen. Vrijdag zal ik al heel wat wijzer zijnDark Tiger wrote:Maandag belangrijkste match vant seizoen. Als we winnen, worden we terug eerste en favoriet voor de titel, hoewel het lastig blijft. Als we één punt pakken, dan zie ik het ook nog wel zitten, maar wordt het heel moeilijk. Als we verliezen, dan geef ik me geen kans meer en zetten we alles op de beker. Theeuwizz en Drambui verliezen te weinig punten, eigenlijk verdienen we alledrie de titel met zo weinig nederlagen.Dit wordt idd wel de week van de waarheid. Het is echt waanzinnig spannend.

-
- Team Board Member
-
-
- Team President
Tja, ik moest 4-3-3 spelen door problemen met mijn middenvelders en dat blijkt minder goed dan 3-4-3. Gelukkig niet verloren, al had er meer ingezeten, maar met 1 rode kaart meer of een blessure had het ook erger kunnen zijn.Herr_Theuwis wrote:OEF, niet verloren (en dan is ook alles gezegd, had nooit meer ingezeten!) en ook Drambuie blijft op een gelijkspel steken. Morgen weer een levensgevaarlijke verplaatsing naar team#SoaD.
Same here.Badbuffalo wrote:3% beter, en weeral niet gewonnen... How to lose a championship![]()
Morgen thuis tegen OPA, gevaarlijke ploeg en ik mis weer een reeks A-spelers.

-
Tegen Glassbell had ik de random wat tegen (gelijke ratings en verliezen), nu heb ik ze mee...Badbuffalo wrote:3% beter, en weeral niet gewonnen... How to lose a championship![]()
Ter vergelijking: the glassbell speelde vorige week exact dezelfde match: gelijke ratings, maar wel winnen!!
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.