Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Dark Tiger wrote:
Ally wrote:
Dark Tiger wrote:Ongelooflijk, alweer genekt door de random van de agressie en een blessure. En dan haalden we nog dezelfde rating terwijl we toch verloren, 2de keer al dit seizoen. :?

Ref had 77% agressie en Drambui speelde 75% agressie en krijgt geen enkele rode kaart. :shock: Maar vooral die blessure speelde me parten, ik had geen RF op de bank zitten.

Dit is even zwaar balen. Maandag niet winnen betekent dat we alles op de beker zetten en een jaar langer in B2 blijven. :oops:
idd ik heb echt puur gegokt, omdat ik wist dat ik bij een gelijke agressie volstrekt kansloos zou zijn. In mijn eerste pot tegen OPA flikte hij dat ook tegen mij. Ook met succes overigens...
OPA heeft tegen mij ook zo gewonnen.

Het is overigens de 2de keer dit seizoen dat ik tegen u speel en dat we dezelfde rating hebben en dat ik verlies. Wel straf dat dat twee keer tegen dezelfde rechtstreekse concurrent gebeurt en natuurlijk erg belangrijk.
6 punten tegen Beringen is idd veel te veel van het goede... Aan de andere kant denk ik toch dat jij nog met gemak kampioen wordt...en dat is gezien jouw team niet meer dan normaal.
Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

Ally wrote:
Dark Tiger wrote:
Ally wrote: idd ik heb echt puur gegokt, omdat ik wist dat ik bij een gelijke agressie volstrekt kansloos zou zijn. In mijn eerste pot tegen OPA flikte hij dat ook tegen mij. Ook met succes overigens...
OPA heeft tegen mij ook zo gewonnen.

Het is overigens de 2de keer dit seizoen dat ik tegen u speel en dat we dezelfde rating hebben en dat ik verlies. Wel straf dat dat twee keer tegen dezelfde rechtstreekse concurrent gebeurt en natuurlijk erg belangrijk.
6 punten tegen Beringen is idd veel te veel van het goede... Aan de andere kant denk ik toch dat jij nog met gemak kampioen wordt...en dat is gezien jouw team niet meer dan normaal.
je zegt het daar 'niet meer dan normaal' maar die zaken zijn niet meer normaal :P
Guardian

Post by Guardian »

Herr_Theuwis wrote:
Guardian wrote:dju dju dju, Vr vergeten te regelen
Hi,
we hebben juist bericht gekregen ivm onze volgende wedstrijd in het 'Champions League V' toernooi:
don 6 jul 2006 (14:00:00 CET) : Theuwizz' FC - The Guardians
Zorg dat we winnen he!

Sportieve groeten,
Het bestuur.

Donderdag om 14h halve finale Aantal teams 32 Inschrijvingsgeld € 140.000,00

En om 10h tegen The cheathunters de kwartfinale Aantal teams 32 Inschrijvingsgeld € 100.000,00

Dus tegen de nummer 2 uit B-2 en B-3

Dat gaat leuk worden zeker met alle inkopen op het moment

We hopen minstens 1 wedstrijd te winnen van de 2 8)

edit: LOOOL
vri 7 jul 2006 (04:00 CET) L The Guardians ?? - ?? Theuwizz' FC
Lol, dit is echt wel lachen, wij treffen elkaar gewoon altijd :)

En ik win altijd in de VrB en jij in de L :)

Ik had toch genoeg puntenvoorsprong op nr 11, drm in de vrb meestal met A kern gespeeld en in de L met B kern :P

Voor degenen die het intereseren de 3 op 12 is een feit en tevens AL onze VrB gewonnen ook tegen the cheathunter 8)

Ondanks onze afwezigheid deze week (daardoor heeft opafc gewonnen van mij => opgestelde cf geblesseerd of geschorst en C cf speelde) Is alles volgens plan verlopen :P
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Neorej

Post by Neorej »

De finale van die tweede cup is tegen mij ;)
Manager ofYotto
Image
Image
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Maandag belangrijkste match vant seizoen. Als we winnen, worden we terug eerste en favoriet voor de titel, hoewel het lastig blijft. Als we één punt pakken, dan zie ik het ook nog wel zitten, maar wordt het heel moeilijk. Als we verliezen, dan geef ik me geen kans meer en zetten we alles op de beker. Theeuwizz en Drambui verliezen te weinig punten, eigenlijk verdienen we alledrie de titel met zo weinig nederlagen. :wink:
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Dark Tiger wrote:Maandag belangrijkste match vant seizoen. Als we winnen, worden we terug eerste en favoriet voor de titel, hoewel het lastig blijft. Als we één punt pakken, dan zie ik het ook nog wel zitten, maar wordt het heel moeilijk. Als we verliezen, dan geef ik me geen kans meer en zetten we alles op de beker. Theeuwizz en Drambui verliezen te weinig punten, eigenlijk verdienen we alledrie de titel met zo weinig nederlagen. :wink:
Voor mij blijft de sleutelmatch op donderdag.... En toch vind ik het nog steeds 'verdacht' dat Drambuie bij jouw komt winnen. Vrijdag zal ik al heel wat wijzer zijn :wink:
ImageImageImage
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Herr_Theuwis wrote:
Dark Tiger wrote:Maandag belangrijkste match vant seizoen. Als we winnen, worden we terug eerste en favoriet voor de titel, hoewel het lastig blijft. Als we één punt pakken, dan zie ik het ook nog wel zitten, maar wordt het heel moeilijk. Als we verliezen, dan geef ik me geen kans meer en zetten we alles op de beker. Theeuwizz en Drambui verliezen te weinig punten, eigenlijk verdienen we alledrie de titel met zo weinig nederlagen. :wink:
Voor mij blijft de sleutelmatch op donderdag.... En toch vind ik het nog steeds 'verdacht' dat Drambuie bij jouw komt winnen. Vrijdag zal ik al heel wat wijzer zijn :wink:
Dacht je dat die match "gekocht" was? Dark Tiger is geen Italiaan, maar een Engelsman, die lui zijn niet te koop :D Dit wordt idd wel de week van de waarheid. Het is echt waanzinnig spannend.
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Ally wrote:
Herr_Theuwis wrote:
Dacht je dat die match "gekocht" was? Dark Tiger is geen Italiaan, maar een Engelsman, die lui zijn niet te koop :D Dit wordt idd wel de week van de waarheid. Het is echt waanzinnig spannend.
Hehe, nix verkocht, weet k ook wel :wink: Maar vond t gewoon sterk. Ik reken trouwens ook op een team#SoaD deze week, zij kunnen scherprechter spelen deze week.
ImageImageImage
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

OEF, niet verloren (en dan is ook alles gezegd, had nooit meer ingezeten!) en ook Drambuie blijft op een gelijkspel steken. Morgen weer een levensgevaarlijke verplaatsing naar team#SoaD.
ImageImageImage
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

3% beter, en weeral niet gewonnen... How to lose a championship :cry:

Ter vergelijking: the glassbell speelde vorige week exact dezelfde match: gelijke ratings, maar wel winnen!! :roll:
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Herr_Theuwis wrote:OEF, niet verloren (en dan is ook alles gezegd, had nooit meer ingezeten!) en ook Drambuie blijft op een gelijkspel steken. Morgen weer een levensgevaarlijke verplaatsing naar team#SoaD.
Tja, ik moest 4-3-3 spelen door problemen met mijn middenvelders en dat blijkt minder goed dan 3-4-3. Gelukkig niet verloren, al had er meer ingezeten, maar met 1 rode kaart meer of een blessure had het ook erger kunnen zijn.
Badbuffalo wrote:3% beter, en weeral niet gewonnen... How to lose a championship :cry:
Same here.

Morgen thuis tegen OPA, gevaarlijke ploeg en ik mis weer een reeks A-spelers. :oops: Het gaat wat moeten meezitten komende weken.
Guardian

Post by Guardian »

Met B ploeg verloren van de laatste, een echte schande, we hadden zo moeten winnen

Maar een blessure gooide roet in het eten :(

Mijn B keeper blesseeerde zich en werd vervangen door mijn talent dat 24minder presteerde :x
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Raffin

Post by Raffin »

3-4 gewonnen bij Sjmattasjota

Nu thuis tegen Leeds alvorens 2 zware uitmatchen tegen Los Culés en De Zoeloe's
silverblast

Post by silverblast »

Badbuffalo wrote:3% beter, en weeral niet gewonnen... How to lose a championship :cry:

Ter vergelijking: the glassbell speelde vorige week exact dezelfde match: gelijke ratings, maar wel winnen!! :roll:
Tegen Glassbell had ik de random wat tegen (gelijke ratings en verliezen), nu heb ik ze mee...
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Ik had the random tegen brehaza tegen. thuis 1% beter en gelijk spelen. Staan we weer quite!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”