Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association

Post by thomas_indahouse »

wat ik me ook afvroeg (ben 2 weekjes op reis geweest), maar waar zijn de aantal geplaatste berichten onder je naam naar toe? Dit vond ik toch wel handig om te weten, en ik vind geen mededeling hierover op het forum?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
real

Post by real »

ik had een jeugdspeler gehad vannacht en de verborgen skill was 92 toen ik voor de simulatie van 10 uur kijk en nu na de simulatie van 10.00 is de verborgen skill 95 van men jeugdspeler is da normaal :?:
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

ja, dat is normaal
Roquejuniors
sezoen 12: 3de in E75
sezoen 13: 1ste in E75
sezoen 14: ??ste in D25
BP team: 67.73
real

Post by real »

simon_nachtie wrote:ja, dat is normaal
kan da dan weer zakken naar 92 :?:
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

real wrote:
ja, da schommelt soms een beetje
Roquejuniors
sezoen 12: 3de in E75
sezoen 13: 1ste in E75
sezoen 14: ??ste in D25
BP team: 67.73
Jannick
Team Board Member

Post by Jannick »

bats1903 wrote: Dit is zo bij een trainen van 100% hoe het bij minder goede trainers is weet ik niet.
Het zal daar dan wel aan liggen denk ik, kheb nl een nieuwe trainer. Bedankt voor de antwoorden. :)
wannesvdh

Post by wannesvdh »

simon_nachtie wrote:
real wrote:
ja, da schommelt soms een beetje
de verborgen skill ligt vast! alleen de afronding op SPMT kan veranderen
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Jos Van Jette
Team President

Hoe wordt IO beinvloed?

Post by Jos Van Jette »

De individuele orders veranderen bij momenten vrij sterk, zo veranderde een speler van 9 naar 8.5 op 1 simulatie? Nu vraag ik me af hoe deze orders beinvloedbaar zijn, dus vooral wat men moet doen om die naar boven te krijgen.

Groetjes.
Manager van FC. De Jevedes
wannesvdh

Re: Hoe wordt IO beinvloed?

Post by wannesvdh »

Jos Van Jette wrote:De individuele orders veranderen bij momenten vrij sterk, zo veranderde een speler van 9 naar 8.5 op 1 simulatie? Nu vraag ik me af hoe deze orders beinvloedbaar zijn, dus vooral wat men moet doen om die naar boven te krijgen.

Groetjes.
als een skill die bevoordeelt wordt bij een IO zakt met 5%, dan gaat de IO met 0.25 achteruit, dus als je 2 bevoordeelde skills elk 5 achteruitgaan gaat er 0.5 af van je IO
emeulea
Team President

Post by emeulea »

thomas_indahouse wrote:wat ik me ook afvroeg (ben 2 weekjes op reis geweest), maar waar zijn de aantal geplaatste berichten onder je naam naar toe? Dit vond ik toch wel handig om te weten, en ik vind geen mededeling hierover op het forum?
Die zijn ongeveer al een tweetal weken verdwenen, als ik het mij goed herinner. Een echte mededeling is er niet gebeurd, er is wel eens een topicske over geweest over het waarom... Zou zijn om spammers minder aan te sporen nutteloos te posten of zo...
wannesvdh

Post by wannesvdh »

emeulea wrote:
thomas_indahouse wrote:wat ik me ook afvroeg (ben 2 weekjes op reis geweest), maar waar zijn de aantal geplaatste berichten onder je naam naar toe? Dit vond ik toch wel handig om te weten, en ik vind geen mededeling hierover op het forum?
Die zijn ongeveer al een tweetal weken verdwenen, als ik het mij goed herinner. Een echte mededeling is er niet gebeurd, er is wel eens een topicske over geweest over het waarom... Zou zijn om spammers minder aan te sporen nutteloos te posten of zo...
idd, maar bij profiel staan ze nog steeds, dus als je ze wilt checken kan dat nog
Smiley

Post by Smiley »

wannesvdh wrote:
emeulea wrote:
idd, maar bij profiel staan ze nog steeds, dus als je ze wilt checken kan dat nog
kvond da wel handig toen ik begon op het forum, als er iemand met 20 posten antwoord op je vraag is dat wel minder te betrouwen dan iemand met 1000 posten
Image
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Smiley wrote:
wannesvdh wrote:
emeulea wrote: Die zijn ongeveer al een tweetal weken verdwenen, als ik het mij goed herinner. Een echte mededeling is er niet gebeurd, er is wel eens een topicske over geweest over het waarom... Zou zijn om spammers minder aan te sporen nutteloos te posten of zo...
kvond da wel handig toen ik begon op het forum, als er iemand met 20 posten antwoord op je vraag is dat wel minder te betrouwen dan iemand met 1000 posten
is zeker waar, maar aan de andere kant waren er ook met 500 posts die misschien toch niet zoveel afweten van sp, de datum van aanmelden kan je nog als een indicatie gebruiken
Smiley

Post by Smiley »

wannesvdh wrote:
Smiley wrote:
wannesvdh wrote: idd, maar bij profiel staan ze nog steeds, dus als je ze wilt checken kan dat nog
is zeker waar, maar aan de andere kant waren er ook met 500 posts die misschien toch niet zoveel afweten van sp, de datum van aanmelden kan je nog als een indicatie gebruiken
ah ja das just, vaak spammers komen rap aan posts, dus aanmelden is idd goed om naar te kijken
Image
silverblast

Post by silverblast »

bats1903 wrote:
silverblast wrote:http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Deze speler komt morgen uit blessure. Was het zo dat spelers met een lage fitheid minder/geen moraal verliezen of hoe zat het ook weer?
Onder een bepaalde fitheid verliest een speler geen moraal als hij speelt. Ik weet aleen niet onder welke waarde dat is.
SoccerProject wrote:Vanaf nu zullen spelers met een lage fitheid geen moraalverlies meer lijden als ze niet worden opgesteld. Spelers die niet volledig fit zijn, zullen minder moraalverlies lijden dan voorheen.
Nu vraag ik me alleen nog af vanaf welke fitheid het wordt gerekend als "lage fitheid" (dus dat hij GEEN moraal verliest) en vanaf wanneer hij WEL moraal verliest (al dan niet op beperkte wijze).

Ik zal het proberen in de gaten te houden, maar aangezien het per 15% naar omhoog gaat en ik niet veel wedstrijden speel verwacht ik geen goede resultaten.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”