Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
wat ik me ook afvroeg (ben 2 weekjes op reis geweest), maar waar zijn de aantal geplaatste berichten onder je naam naar toe? Dit vond ik toch wel handig om te weten, en ik vind geen mededeling hierover op het forum?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
-
- Team Board Member
-
- Team Board Member
-
- Team President
Hoe wordt IO beinvloed?
De individuele orders veranderen bij momenten vrij sterk, zo veranderde een speler van 9 naar 8.5 op 1 simulatie? Nu vraag ik me af hoe deze orders beinvloedbaar zijn, dus vooral wat men moet doen om die naar boven te krijgen.
Groetjes.
Groetjes.
Manager van FC. De Jevedes
Re: Hoe wordt IO beinvloed?
als een skill die bevoordeelt wordt bij een IO zakt met 5%, dan gaat de IO met 0.25 achteruit, dus als je 2 bevoordeelde skills elk 5 achteruitgaan gaat er 0.5 af van je IOJos Van Jette wrote:De individuele orders veranderen bij momenten vrij sterk, zo veranderde een speler van 9 naar 8.5 op 1 simulatie? Nu vraag ik me af hoe deze orders beinvloedbaar zijn, dus vooral wat men moet doen om die naar boven te krijgen.
Groetjes.
Die zijn ongeveer al een tweetal weken verdwenen, als ik het mij goed herinner. Een echte mededeling is er niet gebeurd, er is wel eens een topicske over geweest over het waarom... Zou zijn om spammers minder aan te sporen nutteloos te posten of zo...thomas_indahouse wrote:wat ik me ook afvroeg (ben 2 weekjes op reis geweest), maar waar zijn de aantal geplaatste berichten onder je naam naar toe? Dit vond ik toch wel handig om te weten, en ik vind geen mededeling hierover op het forum?
idd, maar bij profiel staan ze nog steeds, dus als je ze wilt checken kan dat nogemeulea wrote:Die zijn ongeveer al een tweetal weken verdwenen, als ik het mij goed herinner. Een echte mededeling is er niet gebeurd, er is wel eens een topicske over geweest over het waarom... Zou zijn om spammers minder aan te sporen nutteloos te posten of zo...thomas_indahouse wrote:wat ik me ook afvroeg (ben 2 weekjes op reis geweest), maar waar zijn de aantal geplaatste berichten onder je naam naar toe? Dit vond ik toch wel handig om te weten, en ik vind geen mededeling hierover op het forum?
-
kvond da wel handig toen ik begon op het forum, als er iemand met 20 posten antwoord op je vraag is dat wel minder te betrouwen dan iemand met 1000 postenwannesvdh wrote:idd, maar bij profiel staan ze nog steeds, dus als je ze wilt checken kan dat nogemeulea wrote:Die zijn ongeveer al een tweetal weken verdwenen, als ik het mij goed herinner. Een echte mededeling is er niet gebeurd, er is wel eens een topicske over geweest over het waarom... Zou zijn om spammers minder aan te sporen nutteloos te posten of zo...thomas_indahouse wrote:wat ik me ook afvroeg (ben 2 weekjes op reis geweest), maar waar zijn de aantal geplaatste berichten onder je naam naar toe? Dit vond ik toch wel handig om te weten, en ik vind geen mededeling hierover op het forum?
is zeker waar, maar aan de andere kant waren er ook met 500 posts die misschien toch niet zoveel afweten van sp, de datum van aanmelden kan je nog als een indicatie gebruikenSmiley wrote:kvond da wel handig toen ik begon op het forum, als er iemand met 20 posten antwoord op je vraag is dat wel minder te betrouwen dan iemand met 1000 postenwannesvdh wrote:idd, maar bij profiel staan ze nog steeds, dus als je ze wilt checken kan dat nogemeulea wrote: Die zijn ongeveer al een tweetal weken verdwenen, als ik het mij goed herinner. Een echte mededeling is er niet gebeurd, er is wel eens een topicske over geweest over het waarom... Zou zijn om spammers minder aan te sporen nutteloos te posten of zo...
-
ah ja das just, vaak spammers komen rap aan posts, dus aanmelden is idd goed om naar te kijkenwannesvdh wrote:is zeker waar, maar aan de andere kant waren er ook met 500 posts die misschien toch niet zoveel afweten van sp, de datum van aanmelden kan je nog als een indicatie gebruikenSmiley wrote:kvond da wel handig toen ik begon op het forum, als er iemand met 20 posten antwoord op je vraag is dat wel minder te betrouwen dan iemand met 1000 postenwannesvdh wrote: idd, maar bij profiel staan ze nog steeds, dus als je ze wilt checken kan dat nog
-
bats1903 wrote:Onder een bepaalde fitheid verliest een speler geen moraal als hij speelt. Ik weet aleen niet onder welke waarde dat is.silverblast wrote:http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Deze speler komt morgen uit blessure. Was het zo dat spelers met een lage fitheid minder/geen moraal verliezen of hoe zat het ook weer?
Nu vraag ik me alleen nog af vanaf welke fitheid het wordt gerekend als "lage fitheid" (dus dat hij GEEN moraal verliest) en vanaf wanneer hij WEL moraal verliest (al dan niet op beperkte wijze).SoccerProject wrote:Vanaf nu zullen spelers met een lage fitheid geen moraalverlies meer lijden als ze niet worden opgesteld. Spelers die niet volledig fit zijn, zullen minder moraalverlies lijden dan voorheen.
Ik zal het proberen in de gaten te houden, maar aangezien het per 15% naar omhoog gaat en ik niet veel wedstrijden speel verwacht ik geen goede resultaten.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.