Divisie E
Moderator: Moderator
-
fcbruges-boy
- Team Manager
-
purple_white
- Member of the Soccer Project Association
ik wordt uw nieuwe tegenstander in E.65... want ik promoveer vanuit F.193Darragh wrote:Lap, weeral 3de2de seizoen op rij
pfff, en toch heb ik geen zwak team, ik denk dat ik gwn in 1 van de sterkste E-reeksen zit. Tja, pech voor mij.
Volgend seizoen opnieuw probere.
grtzzz and good luck
Hoho, ge moest is wetenpurple_white wrote:ik wordt uw nieuwe tegenstander in E.65... want ik promoveer vanuit F.193Darragh wrote:Lap, weeral 3de2de seizoen op rij
pfff, en toch heb ik geen zwak team, ik denk dat ik gwn in 1 van de sterkste E-reeksen zit. Tja, pech voor mij.
Volgend seizoen opnieuw probere.... nog geen schrik?
![]()
![]()
grtzzz and good luck
Nene, vrees is het begin van het einde.
Muahahahahaaa
Gij ook nog veel suc6.
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
-
installatietechnicus
-
jassie
ik kom der just bij
,volgens mij maak ik wel een mooie kans om te promoveren,maar niet te veel zweven é,we gaan denkik dit seizoen voor de top-4 
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
thomasnachtergaele
- Team President
dus we gaan mogen strijden tegen elkaarFurax wrote:Ik kom naar daar ja, next seasonthomasnachtergaele wrote:is er hier iemand die promoveert of degradeerd naar E 52?
ik blijf na spannende eindrace voor behoud![]()
Kga serieus bouwen aan het team, zal dus ten koste gaan van mn TS, maar hoop er toch in te blijven lol
ik ga ook wat zoeken achter spelers: eerst een cm heb ik echt dringend nodig :s Voor de moment moet ik spelen met een cm an 75% in E
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313
We zijn terug !
manager --> rat131313
We zijn terug !
-
Benjamin
Hallo
Ik ben dit seizoen dus gedegradeert uit D.27 en zal dus in E79 komen door mijn 13e plaats in de eindrangschikking.
Ik wil meteen mijn team zwaar onder druk zetten door te zeggen dat top 3 een minimumvereiste is.
Ik start het seizoen met 90% teamspirit, en fantevredenheid 100% zo hoop ik ook te kunnen eindigen. Mijn team is redelijk oud met redelijk wat spelers die al de leeftijd van 30 jaar hebben. Al heb ik enkele jongere talenten die wel klaarstaan om bepaalde posities in te nemen, al is lang nog niet iedereen klaar voor de strijd om een plekje in de A-ploeg.
Ik moet dus gaan verjongen, op de LB,RB,CM,LF is dit al voor een gedeelte gebeurd. Mijn beste speler is een CM, Glen Geraerts, met 85%, gevolgd door enkelen andere onder de 85%.
In E.79 kom ik enkele oude bekenden tegen, zoals Bachuter, Batrinii, jefkesstars, Sporto en Daltoncrackers. Ik hoop een leuk seizoen tegemoet te gaan met een gezonde rivaliteit tussen beide teams.
Ook ga ik dit seizoen enkele E-teams onder de loep nemen (een analyse maken), dus als je wilt dat ik je analyseer, moet je het hier maar melden (alleen voor E-topic-gangers natuurlijk
)
Ik ben dit seizoen dus gedegradeert uit D.27 en zal dus in E79 komen door mijn 13e plaats in de eindrangschikking.
Ik wil meteen mijn team zwaar onder druk zetten door te zeggen dat top 3 een minimumvereiste is.
Ik start het seizoen met 90% teamspirit, en fantevredenheid 100% zo hoop ik ook te kunnen eindigen. Mijn team is redelijk oud met redelijk wat spelers die al de leeftijd van 30 jaar hebben. Al heb ik enkele jongere talenten die wel klaarstaan om bepaalde posities in te nemen, al is lang nog niet iedereen klaar voor de strijd om een plekje in de A-ploeg.
Ik moet dus gaan verjongen, op de LB,RB,CM,LF is dit al voor een gedeelte gebeurd. Mijn beste speler is een CM, Glen Geraerts, met 85%, gevolgd door enkelen andere onder de 85%.
In E.79 kom ik enkele oude bekenden tegen, zoals Bachuter, Batrinii, jefkesstars, Sporto en Daltoncrackers. Ik hoop een leuk seizoen tegemoet te gaan met een gezonde rivaliteit tussen beide teams.
Ook ga ik dit seizoen enkele E-teams onder de loep nemen (een analyse maken), dus als je wilt dat ik je analyseer, moet je het hier maar melden (alleen voor E-topic-gangers natuurlijk
FC Laguna > Trying to manage it !
-
De Meest Onderschatte
- Team President
leuk initiatiefBenjamin wrote:Hallo
Ook ga ik dit seizoen enkele E-teams onder de loep nemen (een analyse maken), dus als je wilt dat ik je analyseer, moet je het hier maar melden (alleen voor E-topic-gangers natuurlijk)
vandaag is mijn officiele laatste wedstrijddag in E, ik hoop het af te sluiten met mijn 33e en 34e gewonnen wedstrijd op rij
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
-
loreback
Benjamin, mij mag je onder de loep nemen
Ik moet maandag voor de eerste match aan de bak tegen een Roemeens team..weer een team met steaua bucharest in zijn naam
meteen ook een moeilijke tegenstander, benieuwt wat mijn eerste seizoen in E gaat worden..
Ik moet maandag voor de eerste match aan de bak tegen een Roemeens team..weer een team met steaua bucharest in zijn naam
meteen ook een moeilijke tegenstander, benieuwt wat mijn eerste seizoen in E gaat worden..
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55