Moderator: Moderator
ik wordt uw nieuwe tegenstander in E.65... want ik promoveer vanuit F.193Darragh wrote:Lap, weeral 3de2de seizoen op rij
pfff, en toch heb ik geen zwak team, ik denk dat ik gwn in 1 van de sterkste E-reeksen zit. Tja, pech voor mij.
Volgend seizoen opnieuw probere.
Hoho, ge moest is wetenpurple_white wrote:ik wordt uw nieuwe tegenstander in E.65... want ik promoveer vanuit F.193Darragh wrote:Lap, weeral 3de2de seizoen op rij
pfff, en toch heb ik geen zwak team, ik denk dat ik gwn in 1 van de sterkste E-reeksen zit. Tja, pech voor mij.
Volgend seizoen opnieuw probere.... nog geen schrik?
![]()
![]()
grtzzz and good luck
dus we gaan mogen strijden tegen elkaarFurax wrote:Ik kom naar daar ja, next seasonthomasnachtergaele wrote:is er hier iemand die promoveert of degradeerd naar E 52?
ik blijf na spannende eindrace voor behoud![]()
Kga serieus bouwen aan het team, zal dus ten koste gaan van mn TS, maar hoop er toch in te blijven lol
leuk initiatiefBenjamin wrote:Hallo
Ik ben dit seizoen dus gedegradeert uit D.27 en zal dus in E79 komen door mijn 13e plaats in de eindrangschikking.
Ik wil meteen mijn team zwaar onder druk zetten door te zeggen dat top 3 een minimumvereiste is.
Ik start het seizoen met 90% teamspirit, en fantevredenheid 100% zo hoop ik ook te kunnen eindigen. Mijn team is redelijk oud met redelijk wat spelers die al de leeftijd van 30 jaar hebben. Al heb ik enkele jongere talenten die wel klaarstaan om bepaalde posities in te nemen, al is lang nog niet iedereen klaar voor de strijd om een plekje in de A-ploeg.
Ik moet dus gaan verjongen, op de LB,RB,CM,LF is dit al voor een gedeelte gebeurd. Mijn beste speler is een CM, Glen Geraerts, met 85%, gevolgd door enkelen andere onder de 85%.
In E.79 kom ik enkele oude bekenden tegen, zoals Bachuter, Batrinii, jefkesstars, Sporto en Daltoncrackers. Ik hoop een leuk seizoen tegemoet te gaan met een gezonde rivaliteit tussen beide teams.
Ook ga ik dit seizoen enkele E-teams onder de loep nemen (een analyse maken), dus als je wilt dat ik je analyseer, moet je het hier maar melden (alleen voor E-topic-gangers natuurlijk)