simon_nachtie wrote:bafkop wrote:simon_nachtie wrote:5-2 gewonnen van fc team

Bafkop heeft wel niet gewonnen maar toch bedankt
Nachtergaals-nazareth voor 2de maal op rij gewonnen

Daardoor staan ze al 12de

Tja ik had mss beter kick & rush genomen, heb de spelers ratings is bijeen geteld en ik kom uit op 688 voor mij en 687 voor coronado.
Ik denk dat die rode kaart van men beste mid in de 33' al de doorslag heeft gegeven

+dat hij met een agressie heeft gespeelt van 65

met een scheids van 80% en ik maar 25%
dat hij met 65 agressie speelde, is het teken dat jongbloed er niet gerust in was, die rode kaart zal zeker de doorslag gegeven hebben. Hopelijk verliest/speelt gelijk volgende week tegen liverpool

Ik was er zeer zeker niet gerust op, dat ik een goed resultaat zou behalen, als ik mijn agressie zou verlagen.
Ook moet ik eens gaan werken aan een goede bezetting aan mijn LB-positie, want ik heb daar geen waardige vervanger voor mijn A-LB.
Wat mij heeft doen opschrikken, is dat de prestatie van sommige spelers ver onder hun niveau lagen.
Ik ga zeker niet ontkennen dat ik een portie geluk heb gehad aan mijn kant. Want de rode kaart en een blessure aan het begin van de 2e helft van een van de beste spelers van de tegenpartij heeft zeker meegeholpen aan deze overwinning.
Laten we het er maar op houden, dat dit het geluk is van een toekomstig kampioen (ahem

)
Nu pas merk ik, dat aan de top komen makkelijker is, dan aan de top blijven.
Het wordt zeker spannend....