Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

0123456789
Team Manager

Post by 0123456789 »

ik denk dat een nieuw veld ook niet zo duur is hoor dus ik zou het zekere voor het onzekere kiezen en een nieuw veld aanleggen indien nodig! (en over de kosten gesproken, je moet ook niet het duurste nemen hé, je kan ook een goedkoop grasveld nemen!)
Last edited by 0123456789 on Tue Aug 22, 2006 5:17 pm, edited 1 time in total.
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association

Post by wannesvdh »

fcbportillo wrote:iemand anders die dit mss wel weet,want mijn veld is op dit moment 77 procent en ik sta eerste en f238 en ik wil deze plaats niet verliezen door mijn veld,maar ik wil er ook geen onnodig geld aanhangen

alvast bedankt
ga naar je veld zien, als er staat
Het is nog lang niet nodig uw veld opnieuw aan te leggen
zou ik niets doen, anders leg je direkt het goedloopste veld (2500€, is echt wel niets), en als dat er ligt kan je een beter veld leggen, zo voorkom je moraal verlies en later eventueel forfait en het kost maar 2500€ extra
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
PiRLo

Post by PiRLo »

PiRLo wrote:Ik heb een probleempje, men A-LM is vandaag vertrokken (17M, knap toch :) ), Had ik even over het hoofd gezien dat men andere LM geschort is maandag en dat ik dus zonder LM moet spelen maandag, kan iemand me zeggen welke speler het best gaat presteren op een LM positie?
Lekker negeren ja !
Image
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

PiRLo wrote:
PiRLo wrote:Ik heb een probleempje, men A-LM is vandaag vertrokken (17M, knap toch :) ), Had ik even over het hoofd gezien dat men andere LM geschort is maandag en dat ik dus zonder LM moet spelen maandag, kan iemand me zeggen welke speler het best gaat presteren op een LM positie?
Lekker negeren ja !
CM speler
rpg_gamer F.223 (hervorming)
wannesvdh

Post by wannesvdh »

PiRLo wrote:
Lekker negeren ja !
kan je gemakkelijk zien, de eerste speler die in je vakje voor de LM positie staat :D
silverblast

Post by silverblast »

Even verder boren op Pirlo's vraag. Is er een groter prestatieverlies bij een LB dan bij een CM als die op LM spelen? Bij een 4-4-2 staan die toch zo goed als even dicht bij de LM? :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
PiRLo

Post by PiRLo »

silverblast wrote:Even verder boren op Pirlo's vraag. Is er een groter prestatieverlies bij een LB dan bij een CM als die op LM spelen? Bij een 4-4-2 staan die toch zo goed als even dicht bij de LM? :)
Ga ik morgen checken :)

Men LB van 83% speelt linksachter, men LB van 84% speelt linksmidden, check het morgen maar ..

Nu wil ik net toch een nieuwe LM kopen en ik bied ..

..

Je mag dit seizoen geen spelers (meer) kopen van manager arnie

Als je wil kan je toch de details van speler Cheikh Sishuba bekijken

Dit komt er, ik heb vorig seizoen, nl 25 juni 2006 een speler gekocht van hem, dit kan toch niet :?
Image
silverblast

Post by silverblast »

Dat klopt, je kan maar 1x per 2 seizoenen een speler kopen van één team als niet-SPFA.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
loreback

Post by loreback »

Vraaaaag!!!

Ik heb 4 spelers ofzo die vanacht automatisch worden verkocht maar ze staan in de opstelling om vanacht in de liga te spelen.

Word eerst de match gespeelt, of eerst getransfereerd? Ik moet het echt wel wete of ik sta maar met 7 man te spele?

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*

BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
wannesvdh

Post by wannesvdh »

loreback wrote:Vraaaaag!!!

Ik heb 4 spelers ofzo die vanacht automatisch worden verkocht maar ze staan in de opstelling om vanacht in de liga te spelen.

Word eerst de match gespeelt, of eerst getransfereerd? Ik moet het echt wel wete of ik sta maar met 7 man te spele?
eerst match normaal, en anders vult je assistent dat wel aan
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Hoe doe je zo'n 2-tje..? Voor als je het met iemand eens bent..? Alvast bedankt.. :)
wannesvdh

Post by wannesvdh »

AzAlKmAaR wrote:Hoe doe je zo'n 2-tje..? Voor als je het met iemand eens bent..? Alvast bedankt.. :)
knop op je toetsenbord onder de esc(ape)²
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

wannesvdh wrote:
AzAlKmAaR wrote:Hoe doe je zo'n 2-tje..? Voor als je het met iemand eens bent..? Alvast bedankt.. :)
knop op je toetsenbord onder de esc(ape)²
`~ Dan krijg ik deze 2.. de ene is met shift de ander zonder.. :?
Benjamin

Post by Benjamin »

Ga naar MS Word -> Invoegen -> Symbolen -> Zoek die '2' die je wilt -> Klik op 'Invoegen' -> Selecteren & Kopieren ;)
FC Laguna > Trying to manage it !
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Benjamin wrote:Ga naar MS Word -> Invoegen -> Symbolen -> Zoek die '2' die je wilt -> Klik op 'Invoegen' -> Selecteren & Kopieren ;)
hehe nah dan denk ik dat ik het maar laat zitten zo.. Wel vreemd heb paar weken geleden nieuw toetsenbord gekocht.. Dan zou je toch verwachten dat hij daar wel op zit maar niet dus :)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”