Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team Manager
ik denk dat een nieuw veld ook niet zo duur is hoor dus ik zou het zekere voor het onzekere kiezen en een nieuw veld aanleggen indien nodig! (en over de kosten gesproken, je moet ook niet het duurste nemen hé, je kan ook een goedkoop grasveld nemen!)
Last edited by 0123456789 on Tue Aug 22, 2006 5:17 pm, edited 1 time in total.
ga naar je veld zien, als er staatfcbportillo wrote:iemand anders die dit mss wel weet,want mijn veld is op dit moment 77 procent en ik sta eerste en f238 en ik wil deze plaats niet verliezen door mijn veld,maar ik wil er ook geen onnodig geld aanhangen
alvast bedankt
zou ik niets doen, anders leg je direkt het goedloopste veld (2500€, is echt wel niets), en als dat er ligt kan je een beter veld leggen, zo voorkom je moraal verlies en later eventueel forfait en het kost maar 2500€ extraHet is nog lang niet nodig uw veld opnieuw aan te leggen
-
- Member of the Soccer Project Association
CM spelerPiRLo wrote:Lekker negeren ja !PiRLo wrote:Ik heb een probleempje, men A-LM is vandaag vertrokken (17M, knap toch), Had ik even over het hoofd gezien dat men andere LM geschort is maandag en dat ik dus zonder LM moet spelen maandag, kan iemand me zeggen welke speler het best gaat presteren op een LM positie?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
kan je gemakkelijk zien, de eerste speler die in je vakje voor de LM positie staatPiRLo wrote:Lekker negeren ja !PiRLo wrote:Ik heb een probleempje, men A-LM is vandaag vertrokken (17M, knap toch), Had ik even over het hoofd gezien dat men andere LM geschort is maandag en dat ik dus zonder LM moet spelen maandag, kan iemand me zeggen welke speler het best gaat presteren op een LM positie?

-
Even verder boren op Pirlo's vraag. Is er een groter prestatieverlies bij een LB dan bij een CM als die op LM spelen? Bij een 4-4-2 staan die toch zo goed als even dicht bij de LM? 

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Ga ik morgen checkensilverblast wrote:Even verder boren op Pirlo's vraag. Is er een groter prestatieverlies bij een LB dan bij een CM als die op LM spelen? Bij een 4-4-2 staan die toch zo goed als even dicht bij de LM?

Men LB van 83% speelt linksachter, men LB van 84% speelt linksmidden, check het morgen maar ..
Nu wil ik net toch een nieuwe LM kopen en ik bied ..
..
Je mag dit seizoen geen spelers (meer) kopen van manager arnie
Als je wil kan je toch de details van speler Cheikh Sishuba bekijken
Dit komt er, ik heb vorig seizoen, nl 25 juni 2006 een speler gekocht van hem, dit kan toch niet

-
Dat klopt, je kan maar 1x per 2 seizoenen een speler kopen van één team als niet-SPFA.
The Arbiters - F.73
-
Vraaaaag!!!
Ik heb 4 spelers ofzo die vanacht automatisch worden verkocht maar ze staan in de opstelling om vanacht in de liga te spelen.
Word eerst de match gespeelt, of eerst getransfereerd? Ik moet het echt wel wete of ik sta maar met 7 man te spele?
Ik heb 4 spelers ofzo die vanacht automatisch worden verkocht maar ze staan in de opstelling om vanacht in de liga te spelen.
Word eerst de match gespeelt, of eerst getransfereerd? Ik moet het echt wel wete of ik sta maar met 7 man te spele?
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
eerst match normaal, en anders vult je assistent dat wel aanloreback wrote:Vraaaaag!!!
-
hehe nah dan denk ik dat ik het maar laat zitten zo.. Wel vreemd heb paar weken geleden nieuw toetsenbord gekocht.. Dan zou je toch verwachten dat hij daar wel op zit maar niet dusBenjamin wrote:Ga naar MS Word -> Invoegen -> Symbolen -> Zoek die '2' die je wilt -> Klik op 'Invoegen' -> Selecteren & Kopieren