Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

krcgenk
Member of the Soccer Project Association

Post by krcgenk »

Sinds lange tijd, die eerste plaats kwijt door een 0-1 verlies tegen Nespereira. Het was gewoon verdiend, niks op aan te merken.

Ik hou nu nog 2 punten voorsprong op Vlalex. Het wordt dus nog een heel spannend seizoen, maar ik zou liefst niet opnieuw 3de eindigen. :)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
VdBDominique
Team President

Post by VdBDominique »

2de onverdiend (kwa ratings) puntenverlies op een rij :x

gelukkig ging ik dit seizoen niet voor promotie! :D

maar een mooie ereplaats had ik wel zien zitten...

we zien nu wel hoe het gaat met onze teamspirit
OscarCookie

Post by OscarCookie »

4de keer dit seizoen dat we beter zijn en slechts gelijkspelen... Gelukkig is ook hier de competitie geen prioriteit. We hopen op beterschap volgend seizoen...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
leendert

Post by leendert »

JOY wrote:.........Divisie B 3........

Tgang - HS ZUYD ...6-0
De eerste tegen de laatste ,
Tgang zonder LB Londo,CM Tilmant en RM Guedes
allen geschorst CM Van Fessem nog gekwetst
Bij Zuyd RB Van Nieuwenhuyse geschorst en LB Vanderelst
10 speeldagen out met gebroken enkel
HS Zuyd eindigde de wedstrijd met 9
er was twee maal geel voor LB Otten en CM Hornak,
héél opmerkelijk toen Zuyd in de minderheid was
werd er niet meer gescoort , misschien een
tip voor de volgende wedstrijd
Jaja, we hadden de agressie niet verlaagd en hierdoor hebben we nu 2 schorsingen opgelopen. Minder, maar aan de andere kan tgewoon mijn eigen schuld!!!

Verder gaan de transfers goed. Ik zoek alleen nog een goede en jonge LB, CM en CF!!!! Wie kan mij die bezorgen??
Image

Image
Guardian

Post by Guardian »

OscarCookie wrote:4de keer dit seizoen dat we beter zijn en slechts gelijkspelen... Gelukkig is ook hier de competitie geen prioriteit. We hopen op beterschap volgend seizoen...

GVD we spelen met 4 B spelers en hierdoor minder agressief en mijn lm met 40 agressie krijgt rood terwijl jij 4 agressievere spelers hebt, agressiever speelt en die krijgen slechts geel, en op het einde van de match krijg jij pas een rode kaart.. wat een zever

Weer een bewijs dat de agressieregel op niets trekt...

en alsof dat niet genoeg was krijgen we er nog een blessure tijdens de match bij ook! mijn lb 6 dagen uit!!!

>Dit is al de 3de keer in 4 wedstrijden dat we de random tegen hebben :evil: :evil:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Weer mijn top Cf die rood pakt. Ik word er moedeloos van. 52% agressie is toch neit al te veel. Ik ga zometneen of morgen al mijn spelers op de transferlijst zetten en dan wil ik weten hoeveel geld ik over houd. Dan bepaal ik of ik wel of niet verder ga.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
krcgenk

Post by krcgenk »

gangstakiller wrote:Weer mijn top Cf die rood pakt. Ik word er moedeloos van. 52% agressie is toch neit al te veel. Ik ga zometneen of morgen al mijn spelers op de transferlijst zetten en dan wil ik weten hoeveel geld ik over houd. Dan bepaal ik of ik wel of niet verder ga.
Je kan de volgende wedstrijd ook gewoon met minder agressie spelen. Dan zal je wel minder kaarten pakken.

Ik heb ook agressieve spelers, waardoor ik met een lage agressie moet spelen. Het is een handicap, want agressie bepaalt de laatste tijd wel veel matchen heb ik de indruk. Ik ga het gewoon oplossen door mijn agressieve spelers op de lijst te zetten, maar om dan meteen alles te verkopen?

Ik zou nog wat verder doen als ik u was, want ik heb nog iets recht te zetten tegen u. :D
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
gangstakiller

Post by gangstakiller »

krcgenk wrote:
gangstakiller wrote:Weer mijn top Cf die rood pakt. Ik word er moedeloos van. 52% agressie is toch neit al te veel. Ik ga zometneen of morgen al mijn spelers op de transferlijst zetten en dan wil ik weten hoeveel geld ik over houd. Dan bepaal ik of ik wel of niet verder ga.
Je kan de volgende wedstrijd ook gewoon met minder agressie spelen. Dan zal je wel minder kaarten pakken.

Ik heb ook agressieve spelers, waardoor ik met een lage agressie moet spelen. Het is een handicap, want agressie bepaalt de laatste tijd wel veel matchen heb ik de indruk. Ik ga het gewoon oplossen door mijn agressieve spelers op de lijst te zetten, maar om dan meteen alles te verkopen?

Ik zou nog wat verder doen als ik u was, want ik heb nog iets recht te zetten tegen u. :D
Ja ik ga ook al mijn agressieve onder 40% verkopen en al mijn oudere spelers. Degraderen vind ik neit erg ik mis de C beker nog. Mijn CF met een GK van 93% met agressie 52% gaat oook op de lisjt. Hij is op dit moment de 10e beste speler binnen SP.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Guardian wrote:
OscarCookie wrote:4de keer dit seizoen dat we beter zijn en slechts gelijkspelen... Gelukkig is ook hier de competitie geen prioriteit. We hopen op beterschap volgend seizoen...

GVD we spelen met 4 B spelers en hierdoor minder agressief en mijn lm met 40 agressie krijgt rood terwijl jij 4 agressievere spelers hebt, agressiever speelt en die krijgen slechts geel, en op het einde van de match krijg jij pas een rode kaart.. wat een zever

Weer een bewijs dat de agressieregel op niets trekt...

en alsof dat niet genoeg was krijgen we er nog een blessure tijdens de match bij ook! mijn lb 6 dagen uit!!!

>Dit is al de 3de keer in 4 wedstrijden dat we de random tegen hebben :evil: :evil:
:)

Mwoa, random tegen hebben zou ik het niet noemen...

Mijn LB valt voor de wedstrijd op training uit. (terwijl mijn A-speler al geschorst was en mijn C-speler een uurtje ervoor op de lijst gezet werd...)
Onze teamagressies liggen vlakbij elkaar, voor jou 29.5, voor mij 33.
Jouw spelers presteren gemiddeld 67, mijn 67.3

Ik denk persoonlijk dat je niet mag klagen, daar je in linieratings ook nog es 3% minder presteert...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
Guardian

Post by Guardian »

maar jij hebt een speler van in de 60 agressie die slechts geelpakt, dus ik vind het onterecht dat mijne speler van 40 agressie rood pakt ...
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Het is vooral de totale teamagressie die de doorslag geeft... Tot vorig seizoen was het idd zo dat de rode kaart naar die 61-er zou gegaan zijn, dat is nu niet meer zo...
Guardian

Post by Guardian »

drm vind ik de nieuwe agressieregel ook op niets trekken, want als wat je zegt waar is, zou een speler van 90% agressie hypothetisch ook geen enkele rode kaar pakken als de rest van de spelers bijna geen agressie hebben...
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Guardian wrote:drm vind ik de nieuwe agressieregel ook op niets trekken, want als wat je zegt waar is, zou een speler van 90% agressie hypothetisch ook geen enkele rode kaar pakken als de rest van de spelers bijna geen agressie hebben...
Volgens mij is dat ook zo, al trekt hij je teamagressie behoorlijk naar boven natuurlijk, waardoor hij toch zijn invloed heeft...

Ik vind het huidige systeem vrij duidelijk eigenlijk... Als je je teamagressie aanpast naar de spelers die je opstelt behaal je imo behoorlijk voorspelbare resultaten.
sljivovica

Post by sljivovica »

Ben het met OscarCookie eens. Je kan redelijk voorzien of je rode kaarten mag verwachten. En hoe meer je tegen het randje aan speelt,. hoe vaker je pech hebt. Hoort erbij.

Vannacht zeer onverwacht van Krc top5 gewonnen, dankzij 2 rode kaarten bij hem. Gisteren had ie ook al 2 rode kaarten, dus ik speelde minder agressief, puur om rode kaarten te ontlopen en hopend dat hij weer in de fout zou gaan. En het pakt nog goed uit ook :D
Vraag me af of die een paar dagen afwezig is of zo. Twee keer twee rode kaarten is natuurlijk wel erg veel. Maar ja, ik vind het best :twisted:

Competitie is trouwens nog best spannend. Ik zie Reesing en Guardian nog steeds als de beste teams, en mag ze nu maandag en dinsdag bespelen. Heb ze in de heenronde kunnen verrassen, maar nu zullen ze vast meer op hun hoede zijn :?
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
messiah
Team Board Member

Post by messiah »

Idd Sljivo,ik zat enkele dagen in Frankfurt voor mijn werk en heb zodoende mijn ploeg niet volledig kunnen finetunen :wink: Mijn enige bekommernis is in de B te blijven!!En daar zal nu alles voor moeten wijken!!!!
S1,S2,S3,S4,S5,S6,S7 : E30 (7e,6e,5e,7e,9e,9e,1e)
S8S,9,S10,S11 : D10 (8e,10e,4e,1e)
S12 : C4 (2de)
S13,S14,S15 : B2 (7e,8e,1e)
S16 : A (?)

Gem. BP A-team : 71
Gem. agressie A-team : 15.91
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”