Ik hou nu nog 2 punten voorsprong op Vlalex. Het wordt dus nog een heel spannend seizoen, maar ik zou liefst niet opnieuw 3de eindigen.

Moderator: Moderator
Jaja, we hadden de agressie niet verlaagd en hierdoor hebben we nu 2 schorsingen opgelopen. Minder, maar aan de andere kan tgewoon mijn eigen schuld!!!JOY wrote:.........Divisie B 3........
Tgang - HS ZUYD ...6-0
De eerste tegen de laatste ,
Tgang zonder LB Londo,CM Tilmant en RM Guedes
allen geschorst CM Van Fessem nog gekwetst
Bij Zuyd RB Van Nieuwenhuyse geschorst en LB Vanderelst
10 speeldagen out met gebroken enkel
HS Zuyd eindigde de wedstrijd met 9
er was twee maal geel voor LB Otten en CM Hornak,
héél opmerkelijk toen Zuyd in de minderheid was
werd er niet meer gescoort , misschien een
tip voor de volgende wedstrijd
OscarCookie wrote:4de keer dit seizoen dat we beter zijn en slechts gelijkspelen... Gelukkig is ook hier de competitie geen prioriteit. We hopen op beterschap volgend seizoen...
Je kan de volgende wedstrijd ook gewoon met minder agressie spelen. Dan zal je wel minder kaarten pakken.gangstakiller wrote:Weer mijn top Cf die rood pakt. Ik word er moedeloos van. 52% agressie is toch neit al te veel. Ik ga zometneen of morgen al mijn spelers op de transferlijst zetten en dan wil ik weten hoeveel geld ik over houd. Dan bepaal ik of ik wel of niet verder ga.
Ja ik ga ook al mijn agressieve onder 40% verkopen en al mijn oudere spelers. Degraderen vind ik neit erg ik mis de C beker nog. Mijn CF met een GK van 93% met agressie 52% gaat oook op de lisjt. Hij is op dit moment de 10e beste speler binnen SP.krcgenk wrote:Je kan de volgende wedstrijd ook gewoon met minder agressie spelen. Dan zal je wel minder kaarten pakken.gangstakiller wrote:Weer mijn top Cf die rood pakt. Ik word er moedeloos van. 52% agressie is toch neit al te veel. Ik ga zometneen of morgen al mijn spelers op de transferlijst zetten en dan wil ik weten hoeveel geld ik over houd. Dan bepaal ik of ik wel of niet verder ga.
Ik heb ook agressieve spelers, waardoor ik met een lage agressie moet spelen. Het is een handicap, want agressie bepaalt de laatste tijd wel veel matchen heb ik de indruk. Ik ga het gewoon oplossen door mijn agressieve spelers op de lijst te zetten, maar om dan meteen alles te verkopen?
Ik zou nog wat verder doen als ik u was, want ik heb nog iets recht te zetten tegen u.
Guardian wrote:OscarCookie wrote:4de keer dit seizoen dat we beter zijn en slechts gelijkspelen... Gelukkig is ook hier de competitie geen prioriteit. We hopen op beterschap volgend seizoen...
GVD we spelen met 4 B spelers en hierdoor minder agressief en mijn lm met 40 agressie krijgt rood terwijl jij 4 agressievere spelers hebt, agressiever speelt en die krijgen slechts geel, en op het einde van de match krijg jij pas een rode kaart.. wat een zever
Weer een bewijs dat de agressieregel op niets trekt...
en alsof dat niet genoeg was krijgen we er nog een blessure tijdens de match bij ook! mijn lb 6 dagen uit!!!
>Dit is al de 3de keer in 4 wedstrijden dat we de random tegen hebben![]()
Volgens mij is dat ook zo, al trekt hij je teamagressie behoorlijk naar boven natuurlijk, waardoor hij toch zijn invloed heeft...Guardian wrote:drm vind ik de nieuwe agressieregel ook op niets trekken, want als wat je zegt waar is, zou een speler van 90% agressie hypothetisch ook geen enkele rode kaar pakken als de rest van de spelers bijna geen agressie hebben...