Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Benjamin
Member of the Soccer Project Association

Post by Benjamin »

5-1 winst tegen forumgenoot ForzaAZ !
FC Laguna > Trying to manage it !
Den Uier

Post by Den Uier »

We wonnen 1-2 :shock: We hebben al 9 onverwachte punten en staan nu op een 9de plaats !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Shonk

Post by Shonk »

Derde wedstrijd op rij gewonne in de liga, vandaag ging Parkson Tigers voor de bijl met 2-1. Deze week al 9/9. Morge tegen de leider, hopen toch een puntje te kunnen sprokkelen.
Image Image
Xeom

Post by Xeom »

Vandaag 2-3 gewonnen.. Toen ik dit zag dacht ik echt dat het nipt was doordat ik met weinig agressie speelde en 3 geschorsten had maar eigenlijk was ik 8% beter dus geen ramp :wink:

Morgen De topper : Soldiers--X-- tegen FCE Chapelle ...

Kben benieuwd... als ik dat zou kunnen winnen heb ik de week weer erg goed gespeeld... want tot hiertoe geen puntenverlies deze week....

SAT heeft vandaag dan weer verloren van FC Jake... Jammer
PiRLo

Post by PiRLo »

Mijn linieratings 126, zijn linieratings 126..

Logisch dus een gelijkspel, al ben ik niet content. 0-0.
Image
fcbportillo
Team President

Post by fcbportillo »

shit match die ik moest winnen verloren met 2-1 :cry:
nu 13de
der zal dringend iets moeten veranderen want het zal anders nie goedkomen dit seizoen
team:brugger
manager:fcbportillo
Sep

Post by Sep »

heb nu 19 op 21, had beter gekund maarja ;)
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

1-0 gewonnen en daar staan we nu 5e mee. Met maarlieftst 2 geblesseerde haalden we een belachelijke linierating van 123. Het totaal aan geblesseerde verdedigers staat nu op 5. Ja je leest het goed 5, Morgen moeten we dus aantreden met de zwakste verdediging ooit en dat gaan we naar alle waarschijnlijkheid niet redden. Ik ben absoluut niet tevreden met een 5e plaats en ik hoop dat het nou eindelijk eens ophoud met die klote blessures. gaat al 5 weken zo.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
el stino

Post by el stino »

ook tegen fc italia liet de ploeg geen steek vallen. een mooie 3-6 uitoverwinning, waarmee we volledig klaar zijn voor de topper van morgen. :P

onze 5e confrontatie met een n°1 :lol:
en ik kan maar 1 ding zeggen, hij moet eraan anders zou het een enorme ontgoocheling zijn. (snap trouwens niet hoe die ploeg zo hoog staat als je zijn spelers bekijkt :? )

hopelijk wordt ons thuispubliek verwent en kunnen we een plaatsje opschuiven in de stand. al zal de rest van de top-5 hun match wrs ook wel winnen... maar bij winst zouden we wel tot op 3ptn van de nieuwe leider komen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
real

Post by real »

Xeom wrote:Vandaag 2-3 gewonnen.. Toen ik dit zag dacht ik echt dat het nipt was doordat ik met weinig agressie speelde en 3 geschorsten had maar eigenlijk was ik 8% beter dus geen ramp :wink:

Kben benieuwd... als ik dat zou kunnen winnen heb ik de week weer erg goed gespeeld... want tot hiertoe geen puntenverlies deze week....

ik gok op een gelijkspel tussen jullie 2 omdat je beste CM geschorst is maar je speelt natuurlijk thuis en je hebt dan ook meer kans om te winnen en wij hebben nog eens 3 punten gepakt vandaag tegen juventus en vannacht op verplaatsing bij de nr 1 hopelijk pakken we een puntje :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Xeom

Post by Xeom »

real wrote:
Xeom wrote:Vandaag 2-3 gewonnen.. Toen ik dit zag dacht ik echt dat het nipt was doordat ik met weinig agressie speelde en 3 geschorsten had maar eigenlijk was ik 8% beter dus geen ramp :wink:

ik gok op een gelijkspel tussen jullie 2 omdat je beste CM geschorst is maar je speelt natuurlijk thuis en je hebt dan ook meer kans om te winnen en wij hebben nog eens 3 punten gepakt vandaag tegen juventus en vannacht op verplaatsing bij de nr 1 hopelijk pakken we een puntje :D
ik zou graag hebben dat je wint van hem 8) GO FOR IT 8) ik hoop op gelijkspel :wink:
Benjamin

Post by Benjamin »

2-1 verlies tegen een betere, dus geen commentaar ^^
FC Laguna > Trying to manage it !
Xeom

Post by Xeom »

eerste verlies van het seizoen, en ZEER terecht...

we zijn verdiend verloren :cry: Met een linierrating van 120 verdien je het niet om te winnen ... Echt zwak.... Tegenstander had 125 als linierrating...
Shonk

Post by Shonk »

0-0 gespeeld tegen leider FC Hecamara. Volgende week wel een schorsingdag voor GK Ratiu en RB Overmeire.

Eerste week zoals verwacht een 0/12. De TS was te laag om ook maar sprake te maken ven een overwinning maar toch hebben we steeds maar nipt verloren.

Tweede week geen nederlaag en onze eerste draw dit seizoen. We haalde een 10/12 waardoor we van de laatste plaats zijn weggegaan en zo terecht zijn gekomen om een 9de plek en de feeling met de top blijft. Staan maar 8 punten achter op de leider dus alles is nog haalbaar.

Volgende week hopen we ook weer een mooie 9/12 te halen om zo in de subtop te belande. Tegenstanders zijn: Zumer FC, Folcino United, Fingers en Patro Eisden.
Image Image
fcbportillo
Team President

Post by fcbportillo »

oef zwaar gewonnen tegen de voorlaatste met 6-2.
ksta nu 9de en mijn doelstelling is gehaald voor deze week:kwou 5 op 12 en het is 6 op 12 geworden
alleen spijtig dat we het gisteren hebben laten liggen
team:brugger
manager:fcbportillo
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”