Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag 2-3 gewonnen.. Toen ik dit zag dacht ik echt dat het nipt was doordat ik met weinig agressie speelde en 3 geschorsten had maar eigenlijk was ik 8% beter dus geen ramp
Morgen De topper : Soldiers--X-- tegen FCE Chapelle ...
Kben benieuwd... als ik dat zou kunnen winnen heb ik de week weer erg goed gespeeld... want tot hiertoe geen puntenverlies deze week....
SAT heeft vandaag dan weer verloren van FC Jake... Jammer

Kben benieuwd... als ik dat zou kunnen winnen heb ik de week weer erg goed gespeeld... want tot hiertoe geen puntenverlies deze week....
-
- Team President
-
1-0 gewonnen en daar staan we nu 5e mee. Met maarlieftst 2 geblesseerde haalden we een belachelijke linierating van 123. Het totaal aan geblesseerde verdedigers staat nu op 5. Ja je leest het goed 5, Morgen moeten we dus aantreden met de zwakste verdediging ooit en dat gaan we naar alle waarschijnlijkheid niet redden. Ik ben absoluut niet tevreden met een 5e plaats en ik hoop dat het nou eindelijk eens ophoud met die klote blessures. gaat al 5 weken zo.
-
ook tegen fc italia liet de ploeg geen steek vallen. een mooie 3-6 uitoverwinning, waarmee we volledig klaar zijn voor de topper van morgen.
onze 5e confrontatie met een n°1
en ik kan maar 1 ding zeggen, hij moet eraan anders zou het een enorme ontgoocheling zijn. (snap trouwens niet hoe die ploeg zo hoog staat als je zijn spelers bekijkt
)
hopelijk wordt ons thuispubliek verwent en kunnen we een plaatsje opschuiven in de stand. al zal de rest van de top-5 hun match wrs ook wel winnen... maar bij winst zouden we wel tot op 3ptn van de nieuwe leider komen

onze 5e confrontatie met een n°1

en ik kan maar 1 ding zeggen, hij moet eraan anders zou het een enorme ontgoocheling zijn. (snap trouwens niet hoe die ploeg zo hoog staat als je zijn spelers bekijkt

hopelijk wordt ons thuispubliek verwent en kunnen we een plaatsje opschuiven in de stand. al zal de rest van de top-5 hun match wrs ook wel winnen... maar bij winst zouden we wel tot op 3ptn van de nieuwe leider komen

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
ik gok op een gelijkspel tussen jullie 2 omdat je beste CM geschorst is maar je speelt natuurlijk thuis en je hebt dan ook meer kans om te winnen en wij hebben nog eens 3 punten gepakt vandaag tegen juventus en vannacht op verplaatsing bij de nr 1 hopelijk pakken we een puntjeXeom wrote:Vandaag 2-3 gewonnen.. Toen ik dit zag dacht ik echt dat het nipt was doordat ik met weinig agressie speelde en 3 geschorsten had maar eigenlijk was ik 8% beter dus geen ramp![]()

-
ik zou graag hebben dat je wint van hemreal wrote:ik gok op een gelijkspel tussen jullie 2 omdat je beste CM geschorst is maar je speelt natuurlijk thuis en je hebt dan ook meer kans om te winnen en wij hebben nog eens 3 punten gepakt vandaag tegen juventus en vannacht op verplaatsing bij de nr 1 hopelijk pakken we een puntjeXeom wrote:Vandaag 2-3 gewonnen.. Toen ik dit zag dacht ik echt dat het nipt was doordat ik met weinig agressie speelde en 3 geschorsten had maar eigenlijk was ik 8% beter dus geen ramp![]()

-
0-0 gespeeld tegen leider FC Hecamara. Volgende week wel een schorsingdag voor GK Ratiu en RB Overmeire.
Eerste week zoals verwacht een 0/12. De TS was te laag om ook maar sprake te maken ven een overwinning maar toch hebben we steeds maar nipt verloren.
Tweede week geen nederlaag en onze eerste draw dit seizoen. We haalde een 10/12 waardoor we van de laatste plaats zijn weggegaan en zo terecht zijn gekomen om een 9de plek en de feeling met de top blijft. Staan maar 8 punten achter op de leider dus alles is nog haalbaar.
Volgende week hopen we ook weer een mooie 9/12 te halen om zo in de subtop te belande. Tegenstanders zijn: Zumer FC, Folcino United, Fingers en Patro Eisden.
Eerste week zoals verwacht een 0/12. De TS was te laag om ook maar sprake te maken ven een overwinning maar toch hebben we steeds maar nipt verloren.
Tweede week geen nederlaag en onze eerste draw dit seizoen. We haalde een 10/12 waardoor we van de laatste plaats zijn weggegaan en zo terecht zijn gekomen om een 9de plek en de feeling met de top blijft. Staan maar 8 punten achter op de leider dus alles is nog haalbaar.
Volgende week hopen we ook weer een mooie 9/12 te halen om zo in de subtop te belande. Tegenstanders zijn: Zumer FC, Folcino United, Fingers en Patro Eisden.

-
- Team President