Morgen is er een belangrijke match tegen de 3de in de stand
Divisie E
Moderator: Moderator
-
armstech
- Member of the Soccer Project Association
morgen normaal weer op mijn doos. Heb wat spelers opgesteld die op de TL staan, gewoon de eerst die ik zag geselecteerd, de helft staat op een verkeerde positie. Daarna nog wat jeugd met een moraal van tegen de grond opgesteld, ook op een andere positie. Als ik nu verlies en die 3e kan nog is winnen, wisselen we eindelijk van plek 
-
Joeyve
0-0 gelijkgespeeld
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeld
heb nog chance dan me een gelijkspel
dat terwijl ik met 65 agressie speelde en mijn tegenstander met 85,hij geen enkele rode kaart
nuja zijn spelers hun agressie zijn wel wat minder ma dan nog,85 agressie,dan verwacht ge u toch aan een rode kaart bij een ref van 23% streng..
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen maja
zo traag da da ga pff
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeld
dat terwijl ik met 65 agressie speelde en mijn tegenstander met 85,hij geen enkele rode kaart
nuja zijn spelers hun agressie zijn wel wat minder ma dan nog,85 agressie,dan verwacht ge u toch aan een rode kaart bij een ref van 23% streng..
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen maja
-
el stino
ni persé zéJoeyve wrote:0-0 gelijkgespeeld
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeldheb nog chance dan me een gelijkspel
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen majazo traag da da ga pff
als ge agressieve ketje hebt van 99% agressie (zoals bij mij een paar
maar als ge spelers hebt met agressie 60% ofzo kunde agressiever gaan spelen.
kijk maar naar mijn match van vandaag:
een scheids van 89%, ik speel 30% (da is voor mij al op het randje om geen rode kaarten te pakken) de tegenstander speelt 65% agressie en krijgt ook slecht gele kaarten
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
armstech
Idd, dat is bijna het enige waar ik naar kijk als ik spelers koop, de agressie. Daarnet tegen een arbieter van 67% 100%agressie gezet en maar 1 rood (2x geel eigelijk) , dan nog erges in de 80ste minuutel stino wrote:ni persé zéJoeyve wrote:0-0 gelijkgespeeld
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeldheb nog chance dan me een gelijkspel
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen majazo traag da da ga pff
![]()
als ge agressieve ketje hebt van 99% agressie (zoals bij mij een paar) dan speelde best 100% - scheid%
maar als ge spelers hebt met agressie 60% ofzo kunde agressiever gaan spelen.![]()
kijk maar naar mijn match van vandaag:
een scheids van 89%, ik speel 30% (da is voor mij al op het randje om geen rode kaarten te pakken) de tegenstander speelt 65% agressie en krijgt ook slecht gele kaarten
0-7 gewonnen.
Sta weer8ste.
Spelers fitheid nog steeds laag.
Sta weer8ste.
Spelers fitheid nog steeds laag.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
armstech
godverdegodverdegodver, de 3e keer in meer dan 6 seizoenen dat ik in de Liga mijn A-team opstel en gewoon niet kan winnen omdat die andere kerel beter is. Moest min TS 100% staan en mijn 19jarige spelers worden 20j, dan eet ik die kerel op.
119-120 in de linies, 2-3 thuis den boot in.
Wel goed: speelde met 100% agressie tegen een arbieter van 24% en slechts 4 gele kaarten. Die andere kerel speelt 45% agressie en pakt er al 3
Ook net geen 200k winst gemaakt, en er kon nog meer dan 1000 man in het stadion
119-120 in de linies, 2-3 thuis den boot in.
Wel goed: speelde met 100% agressie tegen een arbieter van 24% en slechts 4 gele kaarten. Die andere kerel speelt 45% agressie en pakt er al 3