Morgen is er een belangrijke match tegen de 3de in de stand

Moderator: Moderator
ni persé zéJoeyve wrote:0-0 gelijkgespeeld
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeldheb nog chance dan me een gelijkspel
dat terwijl ik met 65 agressie speelde en mijn tegenstander met 85,hij geen enkele rode kaart
nuja zijn spelers hun agressie zijn wel wat minder ma dan nog,85 agressie,dan verwacht ge u toch aan een rode kaart bij een ref van 23% streng..
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen majazo traag da da ga pff
Idd, dat is bijna het enige waar ik naar kijk als ik spelers koop, de agressie. Daarnet tegen een arbieter van 67% 100%agressie gezet en maar 1 rood (2x geel eigelijk) , dan nog erges in de 80ste minuutel stino wrote:ni persé zéJoeyve wrote:0-0 gelijkgespeeld
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeldheb nog chance dan me een gelijkspel
dat terwijl ik met 65 agressie speelde en mijn tegenstander met 85,hij geen enkele rode kaart
nuja zijn spelers hun agressie zijn wel wat minder ma dan nog,85 agressie,dan verwacht ge u toch aan een rode kaart bij een ref van 23% streng..
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen majazo traag da da ga pff
![]()
als ge agressieve ketje hebt van 99% agressie (zoals bij mij een paar) dan speelde best 100% - scheid%
maar als ge spelers hebt met agressie 60% ofzo kunde agressiever gaan spelen.![]()
kijk maar naar mijn match van vandaag:
een scheids van 89%, ik speel 30% (da is voor mij al op het randje om geen rode kaarten te pakken) de tegenstander speelt 65% agressie en krijgt ook slecht gele kaarten