Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Celtic'85
Member of the Soccer Project Association

Post by Celtic'85 »

0-1 gewonnen, 46 ptn, 2e plaats. 2 puntjes meer dan nrs 3 en 4, 5 meer dan nr 5.
Momenteel in C.7
Celtic 85
matt

Post by matt »

3-2 verloren op Smoje's veld maar veel doet het er toch niet meer toe :)
Proficiat aan de promoveurs trouwens.
Wij richten ons nu vooral op transferen en op moraal van de toekomstige B-spelers omhoog krikken.
el stino

Post by el stino »

wa doet fc de rekenbreinen toch allemaal. van de E. direct doorstoten naar de B. :D
way to go, volgend seizoen begin ik met de achtervolging :wink:

en Celtic ook al, man man, chapeau :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Smoje

Post by Smoje »

3-2 gewonnen dus tegen Matt.

Promotie was al binnen , nu zijn we ook gevoelsmatig kampioen , voor zover ik het nog niet was. Elf punten voor met nog 12 punten te verdienen.

Morgen tegen installatietechnicus , zit wel met vijf geschorsten. Waaronder niet de minste. Gans mijn A-aanval. (LF , CF , RF) , die LF is mijn beste speler samen met mijn RB die ook geschorst is en nog een RM.

We zien wel.
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

el stino wrote:wa doet fc de rekenbreinen toch allemaal. van de E. direct doorstoten naar de B. :D

mercie , denk neit dat velen mij dit na kunnen doen :) ik ben allesinds zeer tevreden over m'n prestaties :D
btw : ge kunt nu ook al achtervolgen é als ge promoveert :P
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

kvk dries wrote:
el stino wrote:wa doet fc de rekenbreinen toch allemaal. van de E. direct doorstoten naar de B. :D

mercie , denk neit dat velen mij dit na kunnen doen :) ik ben allesinds zeer tevreden over m'n prestaties :D
Je bent 2 maanden langer bezig dan ik en ik ga nu zeker van D16 naar C6. Mijn plan is daar ook meteen te promoveren en aangezien ik een gemiddelde BP van 69,45 haal en linieratings die bijna altijd elke belangerijke wedstrijd tussen de 135/140 zijn, moet dat wel te doen zijn. Ik kom dus zeker in de achtervolging en hoop dat ik tegen je mag knokken in de B divisie. See you soon m8 :wink:
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
kvk dries

Post by kvk dries »

MARKLUIJTEN wrote:
kvk dries wrote:

Je bent 2 maanden langer bezig dan ik en ik ga nu zeker van D16 naar C6. Mijn plan is daar ook meteen te promoveren en aangezien ik een gemiddelde BP van 69,45 haal en linieratings die bijna altijd elke belangerijke wedstrijd tussen de 135/140 zijn, moet dat wel te doen zijn. Ik kom dus zeker in de achtervolging en hoop dat ik tegen je mag knokken in de B divisie. See you soon m8 :wink:
ik ben van E naar B rechtstreeks gegaan , jij niet hé :wink: dus je doet het me toch niet na :P
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

kvk dries wrote: ik ben van E naar B rechtstreeks gegaan , jij niet hé :wink: dus je doet het me toch niet na :P
Daar heb je gelijk in, maar ik kan het wel binnen dezelfde tijd realiseren, maar ik moet het eerst nog doen. Je hebt zeker een goede prestatie neergezet :wink: Ik ben wel bang dat je het heel moeilijk gaat krijgen in B, je haalt zelden hoger dan een 130 linierating, daar was je bij ons in D16 echt niet mee wegekomen. Ik moet vaak al 135 of hoger spelen om de gehele top 6 van me af te houden. Het voordeel van zo'n zware divisie is dat ik zeker klaar ben voor C. In ieder geval succes in B :wink:
Average bp A-team 71,80.

Image
matt

Post by matt »

rating was 134 vandaag en daarmee winnen we met 5-3 van de voorlaatste in de stand, Artoisboys. Of we nog gaan voor die 5e plaats, dat denk ik niet. Is goed mogelijk dat ik mijn B eens (voor een van de eerste keren dan nog) laat spelen in die laatste 3 matchen. Zij hebben namelijk moraal nodig, een deel ervan. En ben toch bezig met transferen, dus sowieso zijn mijn kansen op winnen toch kleiner.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

thuis 1-0 gewonnen (rating 133), sta 5 punten voor op de derde nu, maar heb maandag en dinsdag wel kleppers : Uit naar Agustina en thuis tegen kampioen Vesalius. Laatste match is tegen fc team. 't Zal spannen, maar dat heb ik graag :mrgreen:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Tweety
Team Manager

OEF !!

Post by Tweety »

4 - 3 gewonnen tegen de belangrijkste degradatieconcurrent Slaakeboys :D

Ik had niet gedacht dat ik nog zo in de problemen zou komen. :shock:

6 speeldagen geleden stond ik nog derde en nu moet ik nog knokken om erin te blijven. Iets te vroeg begonnen met verkopen blijkbaar. :roll:

Heb nu 6 punten voorsprong en 2 matchen meer gewonnen. 1 overwinning zou moeten volstaan. Dan zou Slaakeboys al alles moeten winnen om gelijk te komen. Het kan altijd natuurlijk...
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Ik mag vanaf volgend seizoen in deze topic mee gaan schrijven. Als zeker nr 1 in D, met op dit moment 9 punten voorsprong en 18 punten doelsaldo meer dan de nr2 , kan het niet meer verkeerd gaan.

C 6 julie zijn gewaarschuwd, ik ben niet van plan om te gaan verliezen, ik zal zeker een serieuze titelkandidaat zijn. Maak juilie 11 gespierde borstjes maar nat. :wink:
Last edited by MARKLUIJTEN on Fri Jan 19, 2007 2:19 pm, edited 1 time in total.
Average bp A-team 71,80.

Image
Smoje

Post by Smoje »

0-1 gewonnen met 5 A-geschorsten , een blessure , ...

Daarmee sluit ik mijn seizoen mathematisch zeker af als kampioen in C.2.

Leuk...
Ghent Semper Fidelis.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Congrats, Smoje en succes in B. ! :D
En Markluijten, welkom alvast in de C topic. Leuk dat er een aktieve forummer bijkomt. :wink:
Momenteel in C.7
Celtic 85
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Celtic'85 wrote:Congrats, Smoje en succes in B. ! :D
En Markluijten, welkom alvast in de C topic. Leuk dat er een aktieve forummer bijkomt. :wink:
Bedankt voor het warme onthaal, ik zal zeker elke dag mijn stukje schrijven volgend seizoen.
Average bp A-team 71,80.

Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”