Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
3-2 gewonnen dus tegen Matt.
Promotie was al binnen , nu zijn we ook gevoelsmatig kampioen , voor zover ik het nog niet was. Elf punten voor met nog 12 punten te verdienen.
Morgen tegen installatietechnicus , zit wel met vijf geschorsten. Waaronder niet de minste. Gans mijn A-aanval. (LF , CF , RF) , die LF is mijn beste speler samen met mijn RB die ook geschorst is en nog een RM.
We zien wel.
Promotie was al binnen , nu zijn we ook gevoelsmatig kampioen , voor zover ik het nog niet was. Elf punten voor met nog 12 punten te verdienen.
Morgen tegen installatietechnicus , zit wel met vijf geschorsten. Waaronder niet de minste. Gans mijn A-aanval. (LF , CF , RF) , die LF is mijn beste speler samen met mijn RB die ook geschorst is en nog een RM.
We zien wel.
Ghent Semper Fidelis.
-
mercie , denk neit dat velen mij dit na kunnen doenel stino wrote:wa doet fc de rekenbreinen toch allemaal. van de E. direct doorstoten naar de B.![]()
way to go, volgend seizoen begin ik met de achtervolging![]()
en Celtic ook al, man man, chapeau

btw : ge kunt nu ook al achtervolgen é als ge promoveert

-
Je bent 2 maanden langer bezig dan ik en ik ga nu zeker van D16 naar C6. Mijn plan is daar ook meteen te promoveren en aangezien ik een gemiddelde BP van 69,45 haal en linieratings die bijna altijd elke belangerijke wedstrijd tussen de 135/140 zijn, moet dat wel te doen zijn. Ik kom dus zeker in de achtervolging en hoop dat ik tegen je mag knokken in de B divisie. See you soon m8kvk dries wrote:mercie , denk neit dat velen mij dit na kunnen doenel stino wrote:wa doet fc de rekenbreinen toch allemaal. van de E. direct doorstoten naar de B.![]()
en Celtic ook al, man man, chapeauik ben allesinds zeer tevreden over m'n prestaties

-
ik ben van E naar B rechtstreeks gegaan , jij niet héMARKLUIJTEN wrote:Je bent 2 maanden langer bezig dan ik en ik ga nu zeker van D16 naar C6. Mijn plan is daar ook meteen te promoveren en aangezien ik een gemiddelde BP van 69,45 haal en linieratings die bijna altijd elke belangerijke wedstrijd tussen de 135/140 zijn, moet dat wel te doen zijn. Ik kom dus zeker in de achtervolging en hoop dat ik tegen je mag knokken in de B divisie. See you soon m8kvk dries wrote:mercie , denk neit dat velen mij dit na kunnen doenel stino wrote:wa doet fc de rekenbreinen toch allemaal. van de E. direct doorstoten naar de B.![]()
en Celtic ook al, man man, chapeauik ben allesinds zeer tevreden over m'n prestaties

-
Daar heb je gelijk in, maar ik kan het wel binnen dezelfde tijd realiseren, maar ik moet het eerst nog doen. Je hebt zeker een goede prestatie neergezetkvk dries wrote: ik ben van E naar B rechtstreeks gegaan , jij niet hédus je doet het me toch niet na

-
rating was 134 vandaag en daarmee winnen we met 5-3 van de voorlaatste in de stand, Artoisboys. Of we nog gaan voor die 5e plaats, dat denk ik niet. Is goed mogelijk dat ik mijn B eens (voor een van de eerste keren dan nog) laat spelen in die laatste 3 matchen. Zij hebben namelijk moraal nodig, een deel ervan. En ben toch bezig met transferen, dus sowieso zijn mijn kansen op winnen toch kleiner.
thuis 1-0 gewonnen (rating 133), sta 5 punten voor op de derde nu, maar heb maandag en dinsdag wel kleppers : Uit naar Agustina en thuis tegen kampioen Vesalius. Laatste match is tegen fc team. 't Zal spannen, maar dat heb ik graag 

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
OEF !!
4 - 3 gewonnen tegen de belangrijkste degradatieconcurrent Slaakeboys
Ik had niet gedacht dat ik nog zo in de problemen zou komen.
6 speeldagen geleden stond ik nog derde en nu moet ik nog knokken om erin te blijven. Iets te vroeg begonnen met verkopen blijkbaar.
Heb nu 6 punten voorsprong en 2 matchen meer gewonnen. 1 overwinning zou moeten volstaan. Dan zou Slaakeboys al alles moeten winnen om gelijk te komen. Het kan altijd natuurlijk...

Ik had niet gedacht dat ik nog zo in de problemen zou komen.

6 speeldagen geleden stond ik nog derde en nu moet ik nog knokken om erin te blijven. Iets te vroeg begonnen met verkopen blijkbaar.

Heb nu 6 punten voorsprong en 2 matchen meer gewonnen. 1 overwinning zou moeten volstaan. Dan zou Slaakeboys al alles moeten winnen om gelijk te komen. Het kan altijd natuurlijk...
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
-
Ik mag vanaf volgend seizoen in deze topic mee gaan schrijven. Als zeker nr 1 in D, met op dit moment 9 punten voorsprong en 18 punten doelsaldo meer dan de nr2 , kan het niet meer verkeerd gaan.
C 6 julie zijn gewaarschuwd, ik ben niet van plan om te gaan verliezen, ik zal zeker een serieuze titelkandidaat zijn. Maak juilie 11 gespierde borstjes maar nat.
C 6 julie zijn gewaarschuwd, ik ben niet van plan om te gaan verliezen, ik zal zeker een serieuze titelkandidaat zijn. Maak juilie 11 gespierde borstjes maar nat.

Last edited by MARKLUIJTEN on Fri Jan 19, 2007 2:19 pm, edited 1 time in total.
-