wat doe ik het best om m'n team zo vlug mogelijk te resetten...
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
- 
				kvk dries
 - Member of the Soccer Project Association

of je failliet laten gaan , als je 1 week onder -2 m zit is het gedaan mt dat team .yockr wrote:Gewoon niet meer inloggen, na 3 weken is die dan weg. Volgens mij kan je gerust met een nieuw team beginnen als je niet meer bij je andere team inlogt.fcbjorre wrote:wil m'n team kwijt wil zo vlug mogelijk een nieuwe team...![]()
manier failiet te gaan :
zeer hoge lonen aan je spelers geven + tekenbonussen zodat je geld bijna helemaal op is
- 
				kachtemnaorke

inderdaad zo zal het lukkenkvk dries wrote:of je failliet laten gaan , als je 1 week onder -2 m zit is het gedaan mt dat team .yockr wrote:Gewoon niet meer inloggen, na 3 weken is die dan weg. Volgens mij kan je gerust met een nieuw team beginnen als je niet meer bij je andere team inlogt.fcbjorre wrote:wil m'n team kwijt wil zo vlug mogelijk een nieuwe team...![]()
manier failiet te gaan :
zeer hoge lonen aan je spelers geven + tekenbonussen zodat je geld bijna helemaal op is
vanparystje, the manager of Kachtem City
						- 
				Belfast_Giants
 - Team President

- 
				Belfast_Giants
 - Team President

- 
				Belfast_Giants
 - Team President

ik moet leren eerst de FAQ door te nemen vooraleer ik hier een vraag plaats..Sukkel wrote:laatste domme vraag van mij vandaag
Als je een jeugdcentrum opwaardeerd krijg je dan dan in de periode dat de "verbouwing" plaats vind nog jeugdspelers
ja
awel
Season 21: 11e in H.295
						- 
				ForzaBuffalo

Ja natuurlijk! Je krijgt spelers, maar de periode dat je ze krijgt hangt aan het vorige centrum vast.Belfast_Giants wrote:laatste domme vraag van mij vandaag
Als je een jeugdcentrum opwaardeerd krijg je dan dan in de periode dat de "verbouwing" plaats vind nog jeugdspelers ?
bv. Heb je nu een Eenvoudig --> 60 dagen
Ga je verbouwen naar Proffesioneel en is het al 20 dagen geleden dat je een jeugdspeler kreeg dan duurt het normaliter + - 60 dagen.
enz...
					Last edited by ForzaBuffalo on Wed Feb 14, 2007 5:55 pm, edited 1 time in total.

ggdBelfast_Giants wrote:ik moet leren eerst de FAQ door te nemen vooraleer ik hier een vraag plaats..Sukkel wrote:laatste domme vraag van mij vandaag
Als je een jeugdcentrum opwaardeerd krijg je dan dan in de periode dat de "verbouwing" plaats vind nog jeugdspelers
jaheb het net gevonden.
awelthanks voor het antwoord uh.. "Sukkel" ..
(neej ik loop je niet uit te schelden.)
- 
				fcbjorre

lol zal er eens aan beginnenkachtemnaorke wrote:inderdaad zo zal het lukkenkvk dries wrote:of je failliet laten gaan , als je 1 week onder -2 m zit is het gedaan mt dat team .yockr wrote:Gewoon niet meer inloggen, na 3 weken is die dan weg. Volgens mij kan je gerust met een nieuw team beginnen als je niet meer bij je andere team inlogt.
manier failiet te gaan :
Bruges  Till I Die
						- 
				ForzaBuffalo

- 
				PiRLo

Simpel toch GertGuardian wrote:leg me dit eens uit80' yellow card Na een elleboogstoot krijgt Timmy Mbonabucya de gele kaart.
80' second yellow card 1+1=2. Tweede gele kaart voor Timmy Mbonabucya na een foute tackle.![]()
Je speler raakte overgekookt en pakte 2 gele kaarten in eenzelfde minuut

- 
				Guardian

Ja, maar this ne tackle, ik zie niemand in dezelfde minuut als em ne elleboogstoot uitdeelt ne tackle makenPiRLo wrote:Simpel toch GertGuardian wrote:leg me dit eens uit80' yellow card Na een elleboogstoot krijgt Timmy Mbonabucya de gele kaart.
80' second yellow card 1+1=2. Tweede gele kaart voor Timmy Mbonabucya na een foute tackle.![]()
Je speler raakte overgekookt en pakte 2 gele kaarten in eenzelfde minuutIs wel al vaker gebeurd, in RL
Zeker ni na ne vrije trap van de tegenstander
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth