fcbjorre wrote:wil m'n team kwijt wil zo vlug mogelijk een nieuwe team...
wat doe ik het best om m'n team zo vlug mogelijk te resetten...
Gewoon niet meer inloggen, na 3 weken is die dan weg. Volgens mij kan je gerust met een nieuw team beginnen als je niet meer bij je andere team inlogt.
Gewoon niet meer inloggen, na 3 weken is die dan weg. Volgens mij kan je gerust met een nieuw team beginnen als je niet meer bij je andere team inlogt.
of je failliet laten gaan , als je 1 week onder -2 m zit is het gedaan mt dat team .
manier failiet te gaan :
zeer hoge lonen aan je spelers geven + tekenbonussen zodat je geld bijna helemaal op is
of je failliet laten gaan , als je 1 week onder -2 m zit is het gedaan mt dat team .
manier failiet te gaan :
zeer hoge lonen aan je spelers geven + tekenbonussen zodat je geld bijna helemaal op is
Belfast_Giants wrote:laatste domme vraag van mij vandaag
Als je een jeugdcentrum opwaardeerd krijg je dan dan in de periode dat de "verbouwing" plaats vind nog jeugdspelers ?
Ja natuurlijk! Je krijgt spelers, maar de periode dat je ze krijgt hangt aan het vorige centrum vast.
bv. Heb je nu een Eenvoudig --> 60 dagen
Ga je verbouwen naar Proffesioneel en is het al 20 dagen geleden dat je een jeugdspeler kreeg dan duurt het normaliter + - 60 dagen.
enz...
Last edited by ForzaBuffalo on Wed Feb 14, 2007 5:55 pm, edited 1 time in total.
yockr wrote:Gewoon niet meer inloggen, na 3 weken is die dan weg. Volgens mij kan je gerust met een nieuw team beginnen als je niet meer bij je andere team inlogt.
manier failiet te gaan :
80' yellow card Na een elleboogstoot krijgt Timmy Mbonabucya de gele kaart.
80' second yellow card 1+1=2. Tweede gele kaart voor Timmy Mbonabucya na een foute tackle.
leg me dit eens uit
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
80' second yellow card 1+1=2. Tweede gele kaart voor Timmy Mbonabucya na een foute tackle.
leg me dit eens uit
Hij geeft ene nen elleboogstoot sliert uit en haalt zo per ongeluk iemand onderuit?
leg me dit eens uit
Simpel toch Gert
Je speler raakte overgekookt en pakte 2 gele kaarten in eenzelfde minuut Is wel al vaker gebeurd, in RL
leg me dit eens uit
Simpel toch Gert
Je speler raakte overgekookt en pakte 2 gele kaarten in eenzelfde minuut Is wel al vaker gebeurd, in RL
Ja, maar this ne tackle, ik zie niemand in dezelfde minuut als em ne elleboogstoot uitdeelt ne tackle maken
Zeker ni na ne vrije trap van de tegenstander
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth