Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Noppp
Team President

Post by Noppp »

10% beter dan Nop's Heroes en nog NIET winnen. Wat is dit echt
Heel vreemd inderdaad dat je niet won..
De zondag heeft me opgebroken, 2 finales gespeeld met mijn A-team. Vandaar de slechte ratings.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
sljivovica
Member of the Soccer Project Association

Post by sljivovica »

Thuis gelijk tegen Montenegro. Niet helemaal onverwacht, wel een beetje teleurstellend.
Een mooie pot, dat wel, 6 doelpunten en linieratings 138-138.
Donderdag Godsheide uit. Een gelijkspel is noodzaak, anders kunnen de ambities weer even de koelkast in.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Smoje

Post by Smoje »

1-1 op het veld van Mindelo. Kon niet agressiever spelen omdat bepaalde van mijn B-spelers (zoals de LF Bou-Sfia) agressiever is dan zijn remplacant uit het A-team. Zit tegen Rekenbreinen volgende keer al zonder CM , vannacht bij de uitgestelde simulatie valt mijn B-CM uit , waardoor ik dat niet meer kon incalculeren met mijn A-CM (die al op twee kaarten stond) , dus die is nu geschorst volgende week. Mijn C-CM is verkocht. Rest mij nog mijn oorspronkelijke jonge D-CM , bp 65.

In de reeks nr's 2-3-4 met hetzelfde puntenaantal :o

1-2-3-4 , 5-9 , 10-14 , 15-16 ... dat zijn ongeveer de kloven.

De laatste twee zijn aan het verkopen , dus die degraderen. Resten nog vier degradatieplaatsen om te ontlopen. Vanaf nr 7 (ikzelf) tot nr 14 is het mogelijk om te degraderen. (de rest ook natuurlijk , maar minder waarschijnlijk. Ik sta nu op 26 , bij 40 punten zou ik 'safe' moeten zitten. Drambuie en Prutsers moet ik nog tegen , dat zouden 6 punten moeten zijn. Dus nog acht punten uit de overige wedstrijden.
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Noppp wrote:
De zondag heeft me opgebroken, 2 finales gespeeld met mijn A-team. Vandaar de slechte ratings.
Ik betwijfel of het de random is. Ik zou neit raar staan op te kijken als het een Bug is, aangezien het niet de 1e keer dit seizoen is dat ik een stuk beter ben dan de tegenstander en dan nog gelijk speel. Ik ben dan ook de koning van de gelijke spelen.

Ik had bewust al mijn C-team opgesteld in die finale tegen jou om dat ik weinig kans verwachtte. Dan kon ik dinsdag wel van je winnen, maar als dat op zo'n manier van je wordt afgenomen is dat zuur.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Isis

Post by Isis »

gangstakiller wrote:
Noppp wrote:
Ik betwijfel of het de random is. Ik zou neit raar staan op te kijken als het een Bug is, aangezien het niet de 1e keer dit seizoen is dat ik een stuk beter ben dan de tegenstander en dan nog gelijk speel. Ik ben dan ook de koning van de gelijke spelen.

Ik had bewust al mijn C-team opgesteld in die finale tegen jou om dat ik weinig kans verwachtte. Dan kon ik dinsdag wel van je winnen, maar als dat op zo'n manier van je wordt afgenomen is dat zuur.
Dat is gewoon om Nop's verlies van maandag goed te maken. Toen speelde hij gelijk terwijl hij veel beter was ;-) :D
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Isis wrote:
gangstakiller wrote:
Noppp wrote: Heel vreemd inderdaad dat je niet won..

Dat is gewoon om Nop's verlies van maandag goed te maken. Toen speelde hij gelijk terwijl hij veel beter was ;-) :D
Als die theorie geldt, staan mij nog heel wat goedmakertjes te wachten dit seizoen :lol:

Speel nu in B.1
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Dat is gewoon om Nop's verlies van maandag goed te maken. Toen speelde hij gelijk terwijl hij veel beter was
Je was me voor, wilde een zelfde antwoord geven. :D
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
fdp99
Coach

Post by fdp99 »

gangstakiller wrote:
Isis wrote:
gangstakiller wrote: Ik betwijfel of het de random is. Ik zou neit raar staan op te kijken als het een Bug is, aangezien het niet de 1e keer dit seizoen is dat ik een stuk beter ben dan de tegenstander en dan nog gelijk speel. Ik ben dan ook de koning van de gelijke spelen.

Als die theorie geldt, staan mij nog heel wat goedmakertjes te wachten dit seizoen :lol:
goedmakertjes ---> waarschijnlijk komende vrijdag al :D

mijn LM gekwetst, GK gekwetst en B-GK zit reeds met 2 gele kaarten
dus het zou wel eens een heel jonge keeper kunnen zijn waarmee ik je partij moet geven. :(
Smoje

Post by Smoje »

Morgen tegen de rekenbreinen , ben met hem overgekomen van C.2.
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

A en B keeper in de prak :?
kvk dries

Post by kvk dries »

Smoje wrote:Morgen tegen de rekenbreinen , ben met hem overgekomen van C.2.
en jz zal wss winnen :wink:
sljivovica

Post by sljivovica »

Uit tegen Godsheide, slechts 2 slechter in de linieratings en toch 4-1 klop gehad. Een ongelukkige avond dus, maar ergens ben ik blij zo'n uitslag er eens tussen te zien. Weer eens wat anders dan steeds met 1 doelpunt verschil winnen en verliezen :D
Morgen tegen Ollivier thuis. Winnen is een must!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
gangstakiller

Post by gangstakiller »

The Pinkies - FC CRISIS 1-2

11% beter dus een meer dan terechte overwinning. We doen goede zaken in de strijd om plek 10, want de concurrentie heeft punten laten ligen. Jammer dat we afgelopen dinsdag niet gewoon de random heel erg tegen hebben gehad, anders hadden we nu al wat ruimer afstand kunnen nemen. We staan nu op 1 punt van plek 11 superbiennes, die we morgen normaal gesproken moeten trakterenop een overwinning. De zaken staaan er weer wat rooskleuriger voor. :)

Speel nu in B.1
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

2-3 verloren, thuis tegen Leeds. Eigen schuld, ben vergeten agressie aan te passen bij scheids van midden 20%. Stom, stom, stom. Morgen uit bij Zoeloe's met het B-team.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje

Post by Smoje »

kvk dries wrote:
Smoje wrote:Morgen tegen de rekenbreinen , ben met hem overgekomen van C.2.
en jz zal wss winnen :wink:
Dit waren profetische woorden.

Waat mij wel zorgen baart , weer maar met 1-0 , terwijl op één na , al mjin spelers minstens bp 70 haalden (de cm was B-cm en net uit blessure en maar in de 80% fitheid) en bij u haalde geen enkele speler geen bp hoger dan 68 (ook door omstandigheden : fitheden , schorsingen , ...). Dus is geen stek op UW team ,maar zorgen om het mijne. Had 136 linieratings. (onfitte B-cm , 89% ts , ..) tegenover 128 (wat ik eigenlijk veel vind tov uw bp's?)

Anyway het zijn drie zeer belangrijke punten. Ik voel mij opeens zeer veilig en ik denk dat de competitie in een definitieve plooi gevallen is ivm de 8 blijvers nu , nu dat ook gangstakiller safe staat. Ik zie alleen rekenbreinen nog hogerop geraken eventueel.

29punten nu + 6 punten er normaal nog bij van de twee ploegen die in vereffening gingen (uitverkoop) = 35. Nog vijf punten voor de door het bestuur opgelegde veilige 40 punten. Moet nog tegen de huidige 11-12 en 13 ook ,dus dan durf ik zonder blad voor de mond zeggen : dat moeten er minstens 5 zijn.
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”