Heel vreemd inderdaad dat je niet won..10% beter dan Nop's Heroes en nog NIET winnen. Wat is dit echt
De zondag heeft me opgebroken, 2 finales gespeeld met mijn A-team. Vandaar de slechte ratings.
Moderator: Moderator
Heel vreemd inderdaad dat je niet won..10% beter dan Nop's Heroes en nog NIET winnen. Wat is dit echt
Ik betwijfel of het de random is. Ik zou neit raar staan op te kijken als het een Bug is, aangezien het niet de 1e keer dit seizoen is dat ik een stuk beter ben dan de tegenstander en dan nog gelijk speel. Ik ben dan ook de koning van de gelijke spelen.Noppp wrote:Heel vreemd inderdaad dat je niet won..10% beter dan Nop's Heroes en nog NIET winnen. Wat is dit echt
De zondag heeft me opgebroken, 2 finales gespeeld met mijn A-team. Vandaar de slechte ratings.
Dat is gewoon om Nop's verlies van maandag goed te maken. Toen speelde hij gelijk terwijl hij veel beter wasgangstakiller wrote:Ik betwijfel of het de random is. Ik zou neit raar staan op te kijken als het een Bug is, aangezien het niet de 1e keer dit seizoen is dat ik een stuk beter ben dan de tegenstander en dan nog gelijk speel. Ik ben dan ook de koning van de gelijke spelen.Noppp wrote:Heel vreemd inderdaad dat je niet won..10% beter dan Nop's Heroes en nog NIET winnen. Wat is dit echt
Ik had bewust al mijn C-team opgesteld in die finale tegen jou om dat ik weinig kans verwachtte. Dan kon ik dinsdag wel van je winnen, maar als dat op zo'n manier van je wordt afgenomen is dat zuur.
Als die theorie geldt, staan mij nog heel wat goedmakertjes te wachten dit seizoenIsis wrote:Dat is gewoon om Nop's verlies van maandag goed te maken. Toen speelde hij gelijk terwijl hij veel beter wasgangstakiller wrote:Ik betwijfel of het de random is. Ik zou neit raar staan op te kijken als het een Bug is, aangezien het niet de 1e keer dit seizoen is dat ik een stuk beter ben dan de tegenstander en dan nog gelijk speel. Ik ben dan ook de koning van de gelijke spelen.Noppp wrote: Heel vreemd inderdaad dat je niet won..
Ik had bewust al mijn C-team opgesteld in die finale tegen jou om dat ik weinig kans verwachtte. Dan kon ik dinsdag wel van je winnen, maar als dat op zo'n manier van je wordt afgenomen is dat zuur.![]()
goedmakertjes ---> waarschijnlijk komende vrijdag algangstakiller wrote:Als die theorie geldt, staan mij nog heel wat goedmakertjes te wachten dit seizoenIsis wrote:Dat is gewoon om Nop's verlies van maandag goed te maken. Toen speelde hij gelijk terwijl hij veel beter wasgangstakiller wrote: Ik betwijfel of het de random is. Ik zou neit raar staan op te kijken als het een Bug is, aangezien het niet de 1e keer dit seizoen is dat ik een stuk beter ben dan de tegenstander en dan nog gelijk speel. Ik ben dan ook de koning van de gelijke spelen.
Ik had bewust al mijn C-team opgesteld in die finale tegen jou om dat ik weinig kans verwachtte. Dan kon ik dinsdag wel van je winnen, maar als dat op zo'n manier van je wordt afgenomen is dat zuur.![]()
Dit waren profetische woorden.kvk dries wrote:en jz zal wss winnenSmoje wrote:Morgen tegen de rekenbreinen , ben met hem overgekomen van C.2.