Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
De eerste keer krijg je een jeugdspeler na 30 dagen daarna elke keer na 60 dagen bij een eenvoudig jeugdcentrum (als ze goed genoeg zijn toch)robstje wrote:ik heb een eenvoudig jeugdcentrum en ik heb al een hele tijd geleden een jeugdspeler gehad. Ik weet wel de precieze datum niet. Waar kan ik dat ergens vinden?
Je kan in 'clubgeschiedenis' terugvinden wanneer de laatste 'gekeurd' is.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
- Team President
wat Fazerke zei...Fazerke wrote:Club ==> Overzicht ==> Geschiedenis
Daar vind je de exacte datum dat je jeugdspeler
een contract kreeg...
plus
FAQ wrote:§ Jeugdcentrum
Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.
Het niveau van de jeugdspeler is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe beter de speler zal worden.
Ook al zit u aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan u altijd een speler uit uw jeugdcentrum krijgen.
Ook als u aan het verbouwen bent aan uw jeugdcentrum kan u nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.
wist niet zeker welke kant jouw vraag op ging dus dachtik laat ik er even een qoute uit het FAQ gedeelte erbij zetten.

Season 21: 11e in H.295
-
- Member of the Soccer Project Association
ok, thx voor de antwoorden!Belfast_Giants wrote:wat Fazerke zei...Fazerke wrote:Club ==> Overzicht ==> Geschiedenis
Daar vind je de exacte datum dat je jeugdspeler
een contract kreeg...
plus
FAQ wrote:§ Jeugdcentrum
Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.
Het niveau van de jeugdspeler is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe beter de speler zal worden.
Ook al zit u aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan u altijd een speler uit uw jeugdcentrum krijgen.
Ook als u aan het verbouwen bent aan uw jeugdcentrum kan u nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.
wist niet zeker welke kant jouw vraag op ging dus dachtik laat ik er even een qoute uit het FAQ gedeelte erbij zetten.

Boeren!
-
- Member of the Soccer Project Association
Het staat twee posts boven je, in die quote van de FAQ...Timmyboy1 wrote:Om de hoeveel dagen krijg je een speler in een Proffesioneel jeugdcentrum en hoeveel in een Ultramodern???
Of is het in elk jeugdcentrum hetzelfde???

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.