Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Guardian
Member of the Soccer Project Association

Post by Guardian »

eindelijk!!

20k loon 3k winstpremie en 10k tekengeld
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
robstje

Post by robstje »

ik heb een eenvoudig jeugdcentrum en ik heb al een hele tijd geleden een jeugdspeler gehad. Ik weet wel de precieze datum niet. Waar kan ik dat ergens vinden?
Image
Boeren!
Fazerke
Team Manager

Post by Fazerke »

Club ==> Overzicht ==> Geschiedenis

Daar vind je de exacte datum dat je jeugdspeler
een contract kreeg...
dino_001

Post by dino_001 »

robstje wrote:ik heb een eenvoudig jeugdcentrum en ik heb al een hele tijd geleden een jeugdspeler gehad. Ik weet wel de precieze datum niet. Waar kan ik dat ergens vinden?
De eerste keer krijg je een jeugdspeler na 30 dagen daarna elke keer na 60 dagen bij een eenvoudig jeugdcentrum (als ze goed genoeg zijn toch)

Je kan in 'clubgeschiedenis' terugvinden wanneer de laatste 'gekeurd' is.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Belfast_Giants
Team President

Post by Belfast_Giants »

Fazerke wrote:Club ==> Overzicht ==> Geschiedenis

een contract kreeg...
wat Fazerke zei...

plus
FAQ wrote:§ Jeugdcentrum
Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.

Het niveau van de jeugdspeler is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe beter de speler zal worden.
Ook al zit u aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan u altijd een speler uit uw jeugdcentrum krijgen.

Ook als u aan het verbouwen bent aan uw jeugdcentrum kan u nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.

wist niet zeker welke kant jouw vraag op ging dus dachtik laat ik er even een qoute uit het FAQ gedeelte erbij zetten. ;)
Season 21: 11e in H.295
robstje

Post by robstje »

Belfast_Giants wrote:
Fazerke wrote:Club ==> Overzicht ==> Geschiedenis

een contract kreeg...
wat Fazerke zei...

plus
FAQ wrote:§ Jeugdcentrum
Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.

Het niveau van de jeugdspeler is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe beter de speler zal worden.
Ook al zit u aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan u altijd een speler uit uw jeugdcentrum krijgen.

Ook als u aan het verbouwen bent aan uw jeugdcentrum kan u nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.

wist niet zeker welke kant jouw vraag op ging dus dachtik laat ik er even een qoute uit het FAQ gedeelte erbij zetten. ;)
ok, thx voor de antwoorden!
Image
Boeren!
robstje

Post by robstje »

'k was net SPMT aan het installeren en daar staat dat je er een programma moet voor downloaden. ik download dit programma en probeer dan SPMT te downloaden, maar dan komt er dat ik dat programma weer moet downloaden? wat moet ik doen?
Image
Boeren!
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Om de hoeveel dagen krijg je een speler in een Proffesioneel jeugdcentrum en hoeveel in een Ultramodern???
Of is het in elk jeugdcentrum hetzelfde???
yanniske

Post by yanniske »

Proffesioneel => 30 dagen
Ultramodern => 20 dagen
fcbjorre

Post by fcbjorre »

wnnr krijg je nu gratis sfpa als je opnieuw gestart hebt met een team ben al meer dan 3 weken bezig?
Bruges Till I Die
yanniske

Post by yanniske »

ik denk na een maand
silverblast

Post by silverblast »

Timmyboy1 wrote:Om de hoeveel dagen krijg je een speler in een Proffesioneel jeugdcentrum en hoeveel in een Ultramodern???
Of is het in elk jeugdcentrum hetzelfde???
Het staat twee posts boven je, in die quote van de FAQ... :?
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
StoneCold
Coach

Post by StoneCold »

Hmm, na 11 uur en SP ligt weer plat of ligt het aan mij?
Stonecold - stunners

Image
Dilleke

Post by Dilleke »

StoneCold wrote:Hmm, na 11 uur en SP ligt weer plat of ligt het aan mij?
neeje tligt ni aan u 8)
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
lexz...
Team President

Post by lexz... »

er zal wel iets misgelopen zijn, volgens mij zijn ze gewoon opnieuw aan het simuleren ofzo
you can only get smarter by playing a smarter opponent

Team: Loviditch SK
Manager: Lexz...
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”