Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Isis
Member of the Soccer Project Association

Post by Isis »

lobert wrote:Isis, waarom sta ik niet in die lijst?! :(
Huh? Ik weet eigenlijk niet :-) Iemand heeft dit voor mij gemaakt met dat programmaatje van EbaIba. Ik heb er niet bij stil gestaan dat jij ontbrak :?
lobert

Post by lobert »

Isis wrote:
Huh? Ik weet eigenlijk niet :-) Iemand heeft dit voor mij gemaakt met dat programmaatje van EbaIba. Ik heb er niet bij stil gestaan dat jij ontbrak :?
Haha, nouja :) Eigenlijk is het ook niet relevant, aangezien ik alleen maar jeugd heb.. Ik heb wel de laagste agressie van heel B.1 :twisted:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Smoje

Post by Smoje »

Ben benieuwd hoe het gaat verlopen met uw team. Ik hou het in de gaten , want vanaf het begin had ik al verregaande interesse in uw team en het team van Leraimy. Altijd veel transfers.
Ghent Semper Fidelis.
lobert

Post by lobert »

Smoje wrote:Ben benieuwd hoe het gaat verlopen met uw team. Ik hou het in de gaten , want vanaf het begin had ik al verregaande interesse in uw team en het team van Leraimy. Altijd veel transfers.
Ben zelf ook heel benieuwd. We zullen zien. Het kan 3 kanten op : allemaal miskopen, allemaal toppers , daartussenin

:twisted:
LensDreamTeam
Smoje

Post by Smoje »

lobert wrote:
Smoje wrote:Ben benieuwd hoe het gaat verlopen met uw team. Ik hou het in de gaten , want vanaf het begin had ik al verregaande interesse in uw team en het team van Leraimy. Altijd veel transfers.
Ben zelf ook heel benieuwd. We zullen zien. Het kan 3 kanten op : allemaal miskopen, allemaal toppers , daartussenin

:twisted:
Voor u hoop ik het tweede, voor mijzelf het derde :mrgreen: , ik gun u toch nog iets ! :P
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ik sta erg laag. Het klopt ook niet want nu staan de ploegen met veel jeugdspelers hebben gemiddeld gezien een lagere BP en GK in zijn totaliteit.

Dus eigelijk moet je het gemiddlede van de basisspelers nemen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Isis

Post by Isis »

gangstakiller wrote:Ik sta erg laag. Het klopt ook niet want nu staan de ploegen met veel jeugdspelers hebben gemiddeld gezien een lagere BP en GK in zijn totaliteit.

Het zijn de 20 spelers met de hoogste GK die worden genomen. Bij mij zorgt dat ervoor dat er nogal wat B spelers worden meegerekend (en die hebben een hogere agressie)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

sljivovica wrote:Thuis eenvoudig over Forza Buffalo heengelopen. Blijkbaar zag hij het somber in en wilde hij er geen moeite voor doen.
Ik heb voor donderdag 1 probleempje op de LF (A-LF niet fit en de B-LF geblesseerd), verder gaat alles normaal.
In de beker spelen we met een fantasie-opstelling.
Ben vandaag voor het geld gegaan, wetende dat het op ons sterkst allerminst een sinecue zou geweest zijn om een punt te halen ;)
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Isis wrote:
gangstakiller wrote:Ik sta erg laag. Het klopt ook niet want nu staan de ploegen met veel jeugdspelers hebben gemiddeld gezien een lagere BP en GK in zijn totaliteit.

Het zijn de 20 spelers met de hoogste GK die worden genomen. Bij mij zorgt dat ervoor dat er nogal wat B spelers worden meegerekend (en die hebben een hogere agressie)
Ik zou het nog wel eens willen zien bij alleen de basis-11
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Guardian

Post by Guardian »

lol, ik heb 20 A-B spelers en 4 jeugdspelerkes

Daaro dat ik zo hoog sta :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

lobert wrote:
Isis wrote:
Haha, nouja :) Eigenlijk is het ook niet relevant, aangezien ik alleen maar jeugd heb.. Ik heb wel de laagste agressie van heel B.1 :twisted:
Mooi die agressie, maar je hebt wel een enorm risico genomen met al die jonge gasten. Het is nog maar de vraag hoe goed die worden. Ten opzichte van je vorige ploeg is de agressie natuurlijk top, dus daar ben je zeker op vooruit gegaan. Agressie is en blijft de doorslag in de hogere divisies.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
lobert

Post by lobert »

MARKLUIJTEN wrote:
lobert wrote:
Isis wrote: Huh? Ik weet eigenlijk niet :-) Iemand heeft dit voor mij gemaakt met dat programmaatje van EbaIba. Ik heb er niet bij stil gestaan dat jij ontbrak :?
Mooi die agressie, maar je hebt wel een enorm risico genomen met al die jonge gasten. Het is nog maar de vraag hoe goed die worden. Ten opzichte van je vorige ploeg is de agressie natuurlijk top, dus daar ben je zeker op vooruit gegaan. Agressie is en blijft de doorslag in de hogere divisies.
Een enorm risico? Nja, het is een hele stap terug, maar ik vind het geen risico. M'n ploeg werd gewoon oud en heb er nu nog +- 200 miljoen voor gekregen al met al. Dat is dan toch niet slecht en ik vind het beter dan een paar seizoenen in A voor niks te blijven meedraaien. Dan ga ik liever terug naar C of D om vervolgens proberen kampioen in A te worden. Ik heb A gehaald en de 'druk' is weg.. dus het is nu vrij baan om te experimenteren. Vandaar ook dat ik jeugd heb gekocht.. misschien pakt het goed uit, misschien niet, maar dat is de gok die je neemt. Als ik nog 50 miljoen overhoud is dat over 3 seizoenen alweer 100 miljoen omdat ik totaal geen loonkosten heb en alleen maar inkomsten krijg (ook uit het verkopen van mislukte spelers). Daarmee kan ik weer toppers aankopen.. dus het zal wel lukken hoor :wink: Maak je over mij geen zorgen
LensDreamTeam
sljivovica

Post by sljivovica »

Als je EbaIba's programma draait, zit er een klein bugje in.
Het eerste team dat geanalyseerd wordt komt niet met de naam in de lijst. Je cijfers staan dacht ik wel in de lijst verder, maar ik weet niet of Isis die ook gekregen heeft.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

lobert wrote:
Een enorm risico? Nja, het is een hele stap terug, maar ik vind het geen risico. M'n ploeg werd gewoon oud en heb er nu nog +- 200 miljoen voor gekregen al met al. Dat is dan toch niet slecht en ik vind het beter dan een paar seizoenen in A voor niks te blijven meedraaien. Dan ga ik liever terug naar C of D om vervolgens proberen kampioen in A te worden. Ik heb A gehaald en de 'druk' is weg.. dus het is nu vrij baan om te experimenteren. Vandaar ook dat ik jeugd heb gekocht.. misschien pakt het goed uit, misschien niet, maar dat is de gok die je neemt. Als ik nog 50 miljoen overhoud is dat over 3 seizoenen alweer 100 miljoen omdat ik totaal geen loonkosten heb en alleen maar inkomsten krijg (ook uit het verkopen van mislukte spelers). Daarmee kan ik weer toppers aankopen.. dus het zal wel lukken hoor :wink: Maak je over mij geen zorgen
Tuurlijk blijft het een risico, je weet immers nog niet wat je gekocht hebt. Ik twijfel in ieder geval niet aan je kwaliteit, je hebt al eerder bewezen A waardig te zijn. Ik ben wel van mening dat je kiest voor een lange termijn plan wat vele managers doen. De meeste komen met een zogenaamde verjonging, maar ik denk dat je beter kan proberen om cuntinu te verjongen. Ik zorg er voor dat ik nooit zo'n drastisch verjonging hoef te doen, je kan zo op een bepaald niveau blijven spelen en zakt niet zo ver terug. Ieder zijn tactiek, ik keur het niet af maar ik probeer eens iets anders.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
sljivovica

Post by sljivovica »

MARKLUIJTEN wrote:De meeste komen met een zogenaamde verjonging, maar ik denk dat je beter kan proberen om cuntinu te verjongen.
Probeer ik ook zo te doen, echter eens in de 2 a 3 seizoenen moet ik toch een paniek-inkoop doen omdat de jeugd tegenvalt. Verder werkt de methode wel :)
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”