Huh? Ik weet eigenlijk nietlobert wrote:Isis, waarom sta ik niet in die lijst?!

Moderator: Moderator
Haha, noujaIsis wrote:Huh? Ik weet eigenlijk nietlobert wrote:Isis, waarom sta ik niet in die lijst?!Iemand heeft dit voor mij gemaakt met dat programmaatje van EbaIba. Ik heb er niet bij stil gestaan dat jij ontbrak
Ben zelf ook heel benieuwd. We zullen zien. Het kan 3 kanten op : allemaal miskopen, allemaal toppers , daartusseninSmoje wrote:Ben benieuwd hoe het gaat verlopen met uw team. Ik hou het in de gaten , want vanaf het begin had ik al verregaande interesse in uw team en het team van Leraimy. Altijd veel transfers.
Voor u hoop ik het tweede, voor mijzelf het derdelobert wrote:Ben zelf ook heel benieuwd. We zullen zien. Het kan 3 kanten op : allemaal miskopen, allemaal toppers , daartusseninSmoje wrote:Ben benieuwd hoe het gaat verlopen met uw team. Ik hou het in de gaten , want vanaf het begin had ik al verregaande interesse in uw team en het team van Leraimy. Altijd veel transfers.
Het zijn de 20 spelers met de hoogste GK die worden genomen. Bij mij zorgt dat ervoor dat er nogal wat B spelers worden meegerekend (en die hebben een hogere agressie)gangstakiller wrote:Ik sta erg laag. Het klopt ook niet want nu staan de ploegen met veel jeugdspelers hebben gemiddeld gezien een lagere BP en GK in zijn totaliteit.
Dus eigelijk moet je het gemiddlede van de basisspelers nemen.
Ben vandaag voor het geld gegaan, wetende dat het op ons sterkst allerminst een sinecue zou geweest zijn om een punt te halensljivovica wrote:Thuis eenvoudig over Forza Buffalo heengelopen. Blijkbaar zag hij het somber in en wilde hij er geen moeite voor doen.
Ik heb voor donderdag 1 probleempje op de LF (A-LF niet fit en de B-LF geblesseerd), verder gaat alles normaal.
In de beker spelen we met een fantasie-opstelling.
Ik zou het nog wel eens willen zien bij alleen de basis-11Isis wrote:Het zijn de 20 spelers met de hoogste GK die worden genomen. Bij mij zorgt dat ervoor dat er nogal wat B spelers worden meegerekend (en die hebben een hogere agressie)gangstakiller wrote:Ik sta erg laag. Het klopt ook niet want nu staan de ploegen met veel jeugdspelers hebben gemiddeld gezien een lagere BP en GK in zijn totaliteit.
Dus eigelijk moet je het gemiddlede van de basisspelers nemen.
Mooi die agressie, maar je hebt wel een enorm risico genomen met al die jonge gasten. Het is nog maar de vraag hoe goed die worden. Ten opzichte van je vorige ploeg is de agressie natuurlijk top, dus daar ben je zeker op vooruit gegaan. Agressie is en blijft de doorslag in de hogere divisies.lobert wrote:Haha, noujaIsis wrote:Huh? Ik weet eigenlijk nietlobert wrote:Isis, waarom sta ik niet in die lijst?!Iemand heeft dit voor mij gemaakt met dat programmaatje van EbaIba. Ik heb er niet bij stil gestaan dat jij ontbrak
Eigenlijk is het ook niet relevant, aangezien ik alleen maar jeugd heb.. Ik heb wel de laagste agressie van heel B.1
Een enorm risico? Nja, het is een hele stap terug, maar ik vind het geen risico. M'n ploeg werd gewoon oud en heb er nu nog +- 200 miljoen voor gekregen al met al. Dat is dan toch niet slecht en ik vind het beter dan een paar seizoenen in A voor niks te blijven meedraaien. Dan ga ik liever terug naar C of D om vervolgens proberen kampioen in A te worden. Ik heb A gehaald en de 'druk' is weg.. dus het is nu vrij baan om te experimenteren. Vandaar ook dat ik jeugd heb gekocht.. misschien pakt het goed uit, misschien niet, maar dat is de gok die je neemt. Als ik nog 50 miljoen overhoud is dat over 3 seizoenen alweer 100 miljoen omdat ik totaal geen loonkosten heb en alleen maar inkomsten krijg (ook uit het verkopen van mislukte spelers). Daarmee kan ik weer toppers aankopen.. dus het zal wel lukken hoorMARKLUIJTEN wrote:Mooi die agressie, maar je hebt wel een enorm risico genomen met al die jonge gasten. Het is nog maar de vraag hoe goed die worden. Ten opzichte van je vorige ploeg is de agressie natuurlijk top, dus daar ben je zeker op vooruit gegaan. Agressie is en blijft de doorslag in de hogere divisies.lobert wrote:Haha, noujaIsis wrote: Huh? Ik weet eigenlijk nietIemand heeft dit voor mij gemaakt met dat programmaatje van EbaIba. Ik heb er niet bij stil gestaan dat jij ontbrak
Eigenlijk is het ook niet relevant, aangezien ik alleen maar jeugd heb.. Ik heb wel de laagste agressie van heel B.1
Als je EbaIba's programma draait, zit er een klein bugje in.lobert wrote:Isis, waarom sta ik niet in die lijst?!
Tuurlijk blijft het een risico, je weet immers nog niet wat je gekocht hebt. Ik twijfel in ieder geval niet aan je kwaliteit, je hebt al eerder bewezen A waardig te zijn. Ik ben wel van mening dat je kiest voor een lange termijn plan wat vele managers doen. De meeste komen met een zogenaamde verjonging, maar ik denk dat je beter kan proberen om cuntinu te verjongen. Ik zorg er voor dat ik nooit zo'n drastisch verjonging hoef te doen, je kan zo op een bepaald niveau blijven spelen en zakt niet zo ver terug. Ieder zijn tactiek, ik keur het niet af maar ik probeer eens iets anders.lobert wrote:
Een enorm risico? Nja, het is een hele stap terug, maar ik vind het geen risico. M'n ploeg werd gewoon oud en heb er nu nog +- 200 miljoen voor gekregen al met al. Dat is dan toch niet slecht en ik vind het beter dan een paar seizoenen in A voor niks te blijven meedraaien. Dan ga ik liever terug naar C of D om vervolgens proberen kampioen in A te worden. Ik heb A gehaald en de 'druk' is weg.. dus het is nu vrij baan om te experimenteren. Vandaar ook dat ik jeugd heb gekocht.. misschien pakt het goed uit, misschien niet, maar dat is de gok die je neemt. Als ik nog 50 miljoen overhoud is dat over 3 seizoenen alweer 100 miljoen omdat ik totaal geen loonkosten heb en alleen maar inkomsten krijg (ook uit het verkopen van mislukte spelers). Daarmee kan ik weer toppers aankopen.. dus het zal wel lukken hoorMaak je over mij geen zorgen
Probeer ik ook zo te doen, echter eens in de 2 a 3 seizoenen moet ik toch een paniek-inkoop doen omdat de jeugd tegenvalt. Verder werkt de methode welMARKLUIJTEN wrote:De meeste komen met een zogenaamde verjonging, maar ik denk dat je beter kan proberen om cuntinu te verjongen.