De kwartfinale is bereikt, een uitoverwinning bij FC Stumperd was al meer dan we op mochten hopen.
Morgen een loodzware wedstrijd tegen Nespereira op het programma. Met 5 schorsingen komt er een gehavend AS Bosman aan de aftrap. We hopen toch als ware cupfighters weer voor een verrassing weten te zorgen en dat het bekeravontuur weer een wedstrijd langer mag duren.
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
De beker zit er bijna op,deze wedstrijden worden gespeeld :
donderdag 7 juni 2007 (04:00 CET)
Nespereira ?? - ?? AC Rossoneri
Maccbi Natanya ?? - ?? Kauno grybai
(mijn prono is Nespereira en Maccbi Natanya in de finale)en ik denkt dat Maccbi Natanya er ook alles zal voor doen om de beker te winnen dus ik denk wel dat Maccbi Natanya de beker zal winnen
armstech wrote:Sly heeft gewoon het sterkste team. Normaal moet hij gewoon de dubbel pakken
Ja maar een deel van zijn beste spelers zijn 29 of 30 jaar dus die kunnen niet iedere wedstrijd spelen.
Alles in acht genomen heeft hij nog altijd het sterkste team, vind ik. Al zal dat over 2 seizoen helemaal over zijn. Ik zie hem nog na de beker(winst) al zijn spelers op de TL zetten om aan een nieuw team te bouwen. Maargoed, hij doet ermee wat hij wil
armstech wrote:Sly heeft gewoon het sterkste team. Normaal moet hij gewoon de dubbel pakken
Ja maar een deel van zijn beste spelers zijn 29 of 30 jaar dus die kunnen niet iedere wedstrijd spelen.
Alles in acht genomen heeft hij nog altijd het sterkste team, vind ik. Al zal dat over 2 seizoen helemaal over zijn. Ik zie hem nog na de beker(winst) al zijn spelers op de TL zetten om aan een nieuw team te bouwen. Maargoed, hij doet ermee wat hij wil
Veg wrote:
Sly? Nee, geloof ik nooit!
Ik wil maar zeggen, als hij dit seizoen de dubbel pakt, en dat waarschijnlijk ook gaat doen, dan heeft hij het hoogst haalbare qua trofeen in 1 seizoen gehaald, dus is het toch een beetje "opdracht volbracht". Als hij dan zijn hele ploeg op de TL zet, dan kan hij er nog een cent aan verdienen en een nieuw, ongetraind team kopen. Als hij dat over 2 seizoenen pas doet, dan is de waarde van zijn spelers met meer dan de helft gehalveerd, door hun te hoge leeftijd. Enfin, met zijn spelerskern zou ik het toch zo doen denk ik.
armstech wrote:
Sly? Nee, geloof ik nooit!
Ik wil maar zeggen, als hij dit seizoen de dubbel pakt, en dat waarschijnlijk ook gaat doen, dan heeft hij het hoogst haalbare qua trofeen in 1 seizoen gehaald, dus is het toch een beetje "opdracht volbracht". Als hij dan zijn hele ploeg op de TL zet, dan kan hij er nog een cent aan verdienen en een nieuw, ongetraind team kopen. Als hij dat over 2 seizoenen pas doet, dan is de waarde van zijn spelers met meer dan de helft gehalveerd, door hun te hoge leeftijd. Enfin, met zijn spelerskern zou ik het toch zo doen denk ik.
Doelstellingen genoeg, lijkt me, vooral met zo'n uitdager als X-tenzo (maar ook Nespereira)