Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

geen slechte prono raffin :wink:
alleen jammer dat je natuurlijk zelf niet doorging...
Raffin

Post by Raffin »

Prince88 wrote:geen slechte prono raffin :wink:
alleen jammer dat je natuurlijk zelf niet doorging...
idd
het geluk ontbrak me weer eens in de beker, echt jammer :)
veel succes aan de overgebleven teams
AS Bosman
Team President

Post by AS Bosman »

De kwartfinale is bereikt, een uitoverwinning bij FC Stumperd was al meer dan we op mochten hopen.
Morgen een loodzware wedstrijd tegen Nespereira op het programma. Met 5 schorsingen komt er een gehavend AS Bosman aan de aftrap. We hopen toch als ware cupfighters weer voor een verrassing weten te zorgen en dat het bekeravontuur weer een wedstrijd langer mag duren.
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Illusion
Team Board Member

Post by Illusion »

De beker zit er bijna op,deze wedstrijden worden gespeeld :

donderdag 7 juni 2007 (04:00 CET)

Nespereira ?? - ?? AC Rossoneri
Maccbi Natanya ?? - ?? Kauno grybai

(mijn prono is Nespereira en Maccbi Natanya in de finale)en ik denkt dat Maccbi Natanya er ook alles zal voor doen om de beker te winnen :!: dus ik denk wel dat Maccbi Natanya de beker zal winnen
armstech

Post by armstech »

Sly heeft gewoon het sterkste team. Normaal moet hij gewoon de dubbel pakken
Veg

Post by Veg »

armstech wrote:Sly heeft gewoon het sterkste team. Normaal moet hij gewoon de dubbel pakken
Ja maar een deel van zijn beste spelers zijn 29 of 30 jaar dus die kunnen niet iedere wedstrijd spelen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
yockr

Post by yockr »

Nespereira won vorig seizoen al de cup, ne staan ze alweer in de halve finale :!: Ik denk ook dat Maccbi de dubbel gaat lukken.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
armstech

Post by armstech »

Veg wrote:
armstech wrote:Sly heeft gewoon het sterkste team. Normaal moet hij gewoon de dubbel pakken
Ja maar een deel van zijn beste spelers zijn 29 of 30 jaar dus die kunnen niet iedere wedstrijd spelen.
Alles in acht genomen heeft hij nog altijd het sterkste team, vind ik. Al zal dat over 2 seizoen helemaal over zijn. Ik zie hem nog na de beker(winst) al zijn spelers op de TL zetten om aan een nieuw team te bouwen. Maargoed, hij doet ermee wat hij wil :D
Isis

Post by Isis »

armstech wrote:
Veg wrote:
Alles in acht genomen heeft hij nog altijd het sterkste team, vind ik. Al zal dat over 2 seizoen helemaal over zijn. Ik zie hem nog na de beker(winst) al zijn spelers op de TL zetten om aan een nieuw team te bouwen. Maargoed, hij doet ermee wat hij wil :D
Sly? Nee, geloof ik nooit!
armstech

Post by armstech »

Isis wrote:
armstech wrote:
Veg wrote: Ja maar een deel van zijn beste spelers zijn 29 of 30 jaar dus die kunnen niet iedere wedstrijd spelen.
Ik wil maar zeggen, als hij dit seizoen de dubbel pakt, en dat waarschijnlijk ook gaat doen, dan heeft hij het hoogst haalbare qua trofeen in 1 seizoen gehaald, dus is het toch een beetje "opdracht volbracht". Als hij dan zijn hele ploeg op de TL zet, dan kan hij er nog een cent aan verdienen en een nieuw, ongetraind team kopen. Als hij dat over 2 seizoenen pas doet, dan is de waarde van zijn spelers met meer dan de helft gehalveerd, door hun te hoge leeftijd. Enfin, met zijn spelerskern zou ik het toch zo doen denk ik.
Isis

Post by Isis »

armstech wrote:
Isis wrote:
armstech wrote: Alles in acht genomen heeft hij nog altijd het sterkste team, vind ik. Al zal dat over 2 seizoen helemaal over zijn. Ik zie hem nog na de beker(winst) al zijn spelers op de TL zetten om aan een nieuw team te bouwen. Maargoed, hij doet ermee wat hij wil :D
Ik wil maar zeggen, als hij dit seizoen de dubbel pakt, en dat waarschijnlijk ook gaat doen, dan heeft hij het hoogst haalbare qua trofeen in 1 seizoen gehaald, dus is het toch een beetje "opdracht volbracht". Als hij dan zijn hele ploeg op de TL zet, dan kan hij er nog een cent aan verdienen en een nieuw, ongetraind team kopen. Als hij dat over 2 seizoenen pas doet, dan is de waarde van zijn spelers met meer dan de helft gehalveerd, door hun te hoge leeftijd. Enfin, met zijn spelerskern zou ik het toch zo doen denk ik.
Doelstellingen genoeg, lijkt me, vooral met zo'n uitdager als X-tenzo (maar ook Nespereira)
Veg

Post by Veg »

AS Vlalex, FC Vesalius en Westel mag je ook niet vergeten.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Isis

Post by Isis »

Veg wrote:AS Vlalex, FC Vesalius en Westel mag je ook niet vergeten.
Idd :oops:
f.c. lupa
Team President

Post by f.c. lupa »

stel dat de finale maccbi nataya-nespeira is.
zouden we dan een 150linieratingrecord kunnen verwachten?
Image
seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
Isis

Post by Isis »

f.c. lupa wrote:stel dat de finale maccbi nataya-nespeira is.
zouden we dan een 150linieratingrecord kunnen verwachten?
Niet na 5 opeenvolgende dagen volle bak spelen in ieder geval!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”