Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

hannibal wrote: Is dat niet wat simpel gesteld. Kan het niet zijn dat als de linieratings dicht bij elkaar liggen een 100% het verschil kan geven tussen 1-0 of 0-0?
Ik denk wel dat als je met minder stijl speelt, je meer kan hebt op een gelijkspel. Maar zeker ben ik daar niet van, ik vermoed dat alleen de insiders daar een correct antwoord op kunnen geven.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
rubenbring
Coach

Post by rubenbring »

hannibal wrote:
rubenbring wrote:
tomv wrote:is stijl eigenlijk gewoon de drang om aan te vallen ofzo?
Eigenlijk maakt de stijl niet zoveel uit, meer de linieratins.
Stel je hebt betere linierating, waardoor je 2 doelpunten verschil zou winnen, dan zal het de stijl van 100% bijvoorbeeld een 4-2 uitslag geven en een 30% stijl een uitslag van 2-0.
Is dat niet wat simpel gesteld. Kan het niet zijn dat als de linieratings dicht bij elkaar liggen een 100% het verschil kan geven tussen 1-0 of 0-0?
Mij hebben ze ooit verteld dat bij een hogere linierating het scoreverschil hetzelfde blijft, maar er meer doelpunten worden gemaakt, dus 2-0 wordt bij hogere linierating 3-1 of zelfs 4-2.
Bij een elijkspel zou dat zijn van 0-0 naar 3-3 ofzo. Snap je, want als jij aanvallender aat spelen ligt er meer ruimte achter je verdediging en kan je tegenstrever op de counter ook makkelijker scoren.
hannibal
Team President

Post by hannibal »

rubenbring wrote:Mij hebben ze ooit verteld dat bij een hogere linierating het scoreverschil hetzelfde blijft, maar er meer doelpunten worden gemaakt, dus 2-0 wordt bij hogere linierating 3-1 of zelfs 4-2.
Bij een elijkspel zou dat zijn van 0-0 naar 3-3 ofzo. Snap je, want als jij aanvallender aat spelen ligt er meer ruimte achter je verdediging en kan je tegenstrever op de counter ook makkelijker scoren.
Het klinkt wel aannemelijk, maar hoe verklaar je dan een 1-0 aan 100%(heb zelf zo al meermaals gewonnen).
I love it when a plan comes together.
Image
yockr

Post by yockr »

hannibal wrote: Het klinkt wel aannemelijk, maar hoe verklaar je dan een 1-0 aan 100%(heb zelf zo al meermaals gewonnen).
Je hebt meer kans op meer doelpunten maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo zal zijn. Het hangt ook af van de stijl van je tegenstander. Als die verdedigend speelt zul je al rapper een 1-0 hebben, ook als je zelf met 100% stijl speelt.
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Als een speler op de transferlijst staat, en er heeft nog niemand op geboden, kan je dan zijn vraagprijs lager zetten(zonder hem eerst weer van de lijst te halen)?
I love it when a plan comes together.
Image
jootj
Team Board Member

Post by jootj »

hannibal wrote:Als een speler op de transferlijst staat, en er heeft nog niemand op geboden, kan je dan zijn vraagprijs lager zetten(zonder hem eerst weer van de lijst te halen)?
Nee
Image
Manager : Jootje
Team : De Kampioentjes

S18: 4de in H2182
S19: 1ste in H2182!
S20: 2de in G728!
S21: ?de in F243
toller
Team Board Member

Post by toller »

Ik ga binnekort op reis. Maar kan daar misschien niet op de computer...
Als ik mijn trainingsschema op automatisch zet (door coach) blijft dat dan ook als er iemand voltraint is... BV ---> koppen en schieten zijn niet voltraint , terwijl ik op reis ben is schieten voltraint. veranderd dan de training automatisch naar koppen ???
De toller
Club tollebeke

S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
terry

Post by terry »

toller wrote:Ik ga binnekort op reis. Maar kan daar misschien niet op de computer...
Als ik mijn trainingsschema op automatisch zet (door coach) blijft dat dan ook als er iemand voltraint is... BV ---> koppen en schieten zijn niet voltraint , terwijl ik op reis ben is schieten voltraint. veranderd dan de training automatisch naar koppen ???
Nee, maar je kan de vakantiemodus instellen en dan bepaalt je assistent-manager de training. Hij doet het dan misschien niet helemaal volgens jouw goesting, maar het is alleszinds beter dan dat niemand het doet.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
yockr

Post by yockr »

terry wrote:Nee, maar je kan de vakantiemodus instellen en dan bepaalt je assistent-manager de training. Hij doet het dan misschien niet helemaal volgens jouw goesting, maar het is alleszinds beter dan dat niemand het doet.
Weet je dat wel zeker? Ik dacht niet dat het vorig jaar het geval was :? Volgens mij worden de trainingen gewoon niet meer aangepast, ook niet als de vakantiemodus aan staat.
armstech

Post by armstech »

yockr wrote:
terry wrote:Nee, maar je kan de vakantiemodus instellen en dan bepaalt je assistent-manager de training. Hij doet het dan misschien niet helemaal volgens jouw goesting, maar het is alleszinds beter dan dat niemand het doet.
Weet je dat wel zeker? Ik dacht niet dat het vorig jaar het geval was :? Volgens mij worden de trainingen gewoon niet meer aangepast, ook niet als de vakantiemodus aan staat.
wat yockr zegt klopt, of het moet veranderd geweest zijn zonder dat er iets van gezegd is. De assistent regelt enkel de wedstrijden, niet de trainingen.
terry

Post by terry »

armstech wrote:
yockr wrote:
wat yockr zegt klopt, of het moet veranderd geweest zijn zonder dat er iets van gezegd is. De assistent regelt enkel de wedstrijden, niet de trainingen.
Dan heb ik het fout, sorry, maar dan zou het er toch wel mogen komen.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Weet iemand waar de topic staat waar je spellingsfouten kan melden?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
PiRLo

Post by PiRLo »

X-Tenzo wrote:Weet iemand waar de topic staat waar je spellingsfouten kan melden?

http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=67018
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Thx, ik was hem even kwijt!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
toller
Team Board Member

Post by toller »

ik wil een speler een nieuw contract aan bieden maar als ik links in de kolom op het icoon klik van 'aantal spelers waarvan het contract afloopt'
klik zie ik die speler met nog negentien dagen contract met volledig rechts in de kolom het icoon voor hem te ontslaan.. niet die van contract bespreken.... Bug ???
De toller
Club tollebeke

S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”