Ik denk wel dat als je met minder stijl speelt, je meer kan hebt op een gelijkspel. Maar zeker ben ik daar niet van, ik vermoed dat alleen de insiders daar een correct antwoord op kunnen geven.hannibal wrote: Is dat niet wat simpel gesteld. Kan het niet zijn dat als de linieratings dicht bij elkaar liggen een 100% het verschil kan geven tussen 1-0 of 0-0?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Coach
Mij hebben ze ooit verteld dat bij een hogere linierating het scoreverschil hetzelfde blijft, maar er meer doelpunten worden gemaakt, dus 2-0 wordt bij hogere linierating 3-1 of zelfs 4-2.hannibal wrote:Is dat niet wat simpel gesteld. Kan het niet zijn dat als de linieratings dicht bij elkaar liggen een 100% het verschil kan geven tussen 1-0 of 0-0?rubenbring wrote:Eigenlijk maakt de stijl niet zoveel uit, meer de linieratins.tomv wrote:is stijl eigenlijk gewoon de drang om aan te vallen ofzo?
Stel je hebt betere linierating, waardoor je 2 doelpunten verschil zou winnen, dan zal het de stijl van 100% bijvoorbeeld een 4-2 uitslag geven en een 30% stijl een uitslag van 2-0.
Bij een elijkspel zou dat zijn van 0-0 naar 3-3 ofzo. Snap je, want als jij aanvallender aat spelen ligt er meer ruimte achter je verdediging en kan je tegenstrever op de counter ook makkelijker scoren.
Het klinkt wel aannemelijk, maar hoe verklaar je dan een 1-0 aan 100%(heb zelf zo al meermaals gewonnen).rubenbring wrote:Mij hebben ze ooit verteld dat bij een hogere linierating het scoreverschil hetzelfde blijft, maar er meer doelpunten worden gemaakt, dus 2-0 wordt bij hogere linierating 3-1 of zelfs 4-2.
Bij een elijkspel zou dat zijn van 0-0 naar 3-3 ofzo. Snap je, want als jij aanvallender aat spelen ligt er meer ruimte achter je verdediging en kan je tegenstrever op de counter ook makkelijker scoren.
I love it when a plan comes together.

-
Je hebt meer kans op meer doelpunten maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo zal zijn. Het hangt ook af van de stijl van je tegenstander. Als die verdedigend speelt zul je al rapper een 1-0 hebben, ook als je zelf met 100% stijl speelt.hannibal wrote: Het klinkt wel aannemelijk, maar hoe verklaar je dan een 1-0 aan 100%(heb zelf zo al meermaals gewonnen).
Ik ga binnekort op reis. Maar kan daar misschien niet op de computer...
Als ik mijn trainingsschema op automatisch zet (door coach) blijft dat dan ook als er iemand voltraint is... BV ---> koppen en schieten zijn niet voltraint , terwijl ik op reis ben is schieten voltraint. veranderd dan de training automatisch naar koppen ???
Als ik mijn trainingsschema op automatisch zet (door coach) blijft dat dan ook als er iemand voltraint is... BV ---> koppen en schieten zijn niet voltraint , terwijl ik op reis ben is schieten voltraint. veranderd dan de training automatisch naar koppen ???
De toller
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
Club tollebeke
Nee, maar je kan de vakantiemodus instellen en dan bepaalt je assistent-manager de training. Hij doet het dan misschien niet helemaal volgens jouw goesting, maar het is alleszinds beter dan dat niemand het doet.toller wrote:Ik ga binnekort op reis. Maar kan daar misschien niet op de computer...
-
Weet je dat wel zeker? Ik dacht niet dat het vorig jaar het geval wasterry wrote:Nee, maar je kan de vakantiemodus instellen en dan bepaalt je assistent-manager de training. Hij doet het dan misschien niet helemaal volgens jouw goesting, maar het is alleszinds beter dan dat niemand het doet.

-
wat yockr zegt klopt, of het moet veranderd geweest zijn zonder dat er iets van gezegd is. De assistent regelt enkel de wedstrijden, niet de trainingen.yockr wrote:Weet je dat wel zeker? Ik dacht niet dat het vorig jaar het geval wasterry wrote:Nee, maar je kan de vakantiemodus instellen en dan bepaalt je assistent-manager de training. Hij doet het dan misschien niet helemaal volgens jouw goesting, maar het is alleszinds beter dan dat niemand het doet.Volgens mij worden de trainingen gewoon niet meer aangepast, ook niet als de vakantiemodus aan staat.
Dan heb ik het fout, sorry, maar dan zou het er toch wel mogen komen.armstech wrote:wat yockr zegt klopt, of het moet veranderd geweest zijn zonder dat er iets van gezegd is. De assistent regelt enkel de wedstrijden, niet de trainingen.yockr wrote:Weet je dat wel zeker? Ik dacht niet dat het vorig jaar het geval wasterry wrote:Nee, maar je kan de vakantiemodus instellen en dan bepaalt je assistent-manager de training. Hij doet het dan misschien niet helemaal volgens jouw goesting, maar het is alleszinds beter dan dat niemand het doet.Volgens mij worden de trainingen gewoon niet meer aangepast, ook niet als de vakantiemodus aan staat.
-
X-Tenzo wrote:Weet iemand waar de topic staat waar je spellingsfouten kan melden?
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=67018

ik wil een speler een nieuw contract aan bieden maar als ik links in de kolom op het icoon klik van 'aantal spelers waarvan het contract afloopt'
klik zie ik die speler met nog negentien dagen contract met volledig rechts in de kolom het icoon voor hem te ontslaan.. niet die van contract bespreken.... Bug ???
klik zie ik die speler met nog negentien dagen contract met volledig rechts in de kolom het icoon voor hem te ontslaan.. niet die van contract bespreken.... Bug ???
De toller
Club tollebeke
Club tollebeke