Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

3-0 gewonnen tegen fc bruges en zo staan we na lange tijd uit de degradatie :D maar het zal nog vree spannend zijn donderdag ik mag op verplaatsing gaan spelen tegen the rienaldos en de rouches mogen naar Slavia Kobylisy die al kampioen zijn maar hopelijk nog eens zijn A-team opzet :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
T-man

Post by T-man »

Volgend seizoen kom ik hier over de vloer 8)
Team = AC ManU (B2)
BP
Team Board Member

Post by BP »

Jeeeej, ook volgend seizoen speel ik in C! :) Voor het eerst zit ik langer dan twee seizoenen in C. Sterker nog, voor het eerst speel ik langer dan twee seizoenen in dezelfde reeks. :) Hopelijk weet ik me ook volgend seizoen te redden, om dan zo rustig aan sterker en sterker te worden met als doel ooit nog eens in B te spelen.
Palmares SK Brugge:
-------------------------

S 5: E.19: KAMPIOEN
S 6: D.7: KAMPIOEN
S 10: D.3: KAMPIOEN
S 13: D.1: KAMPIOEN
S 16: D.2: KAMPIOEN

Vr. Bekers: 217
el stino

Post by el stino »

lekker gewonnen van Leeds United :)

het blijft lekker spannend voor de middenmoot tot op de laatste speeldag. ook de degradatie ligt nog niet vast en de 2e plek ook niet.

Kampioen is

1 Slavia Kobylisy 71
2 Xarrows'Guerriero 63
-------------------------
3 S.A.T 62
4 Leeds United 53
5 Celtic 85 52
6 the rienaldos 50
7 Real Aldamir 50
8 Royal FC 50
9 Real Schalbroek 41
10 brugge 1991 37
--------------------------
11 Rouches9 36
12 fc bruges 29

plek 2: volgens mij gaat Xarrows het halen. hij heeft een moeilijke wedstrijd tegen Leeds voor de boeg, maar volgens mij is S.A.T tevreden met de 3e stek en blijft hij net zoals vorig seizoen liever in de C. :)

middenmoot:
- Xarrows'Guerriero ??-?? Leeds United: ik verwacht verlies van Leeds tegen Xarrows.
- Royal FC ??-?? Celtic 85: belangrijk duel voor een mooie top-5 stek.
- the rienaldos ??-?? brugge 1991: Brugge moet winnen om zich veilig te stellen. rouches mag het opnemen tegen kampioen Slavia die dus een B-team het veld kan opsturen.

het zal spannend worden. lager dan een 8e plek kunnen we niet eindigen en we hebben er een mooi seizoen op zitten dus we zijn zoiezo tevreden :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:- Royal FC ??-?? Celtic 85: belangrijk duel voor een mooie top-5 stek.

het zal spannend worden. lager dan een 8e plek kunnen we niet eindigen en we hebben er een mooi seizoen op zitten dus we zijn zoiezo tevreden :)
Spannend ? Je vergeet dat ik geen deftige CF heb. Ik moet hopen op een gelijkspel.
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:
el stino wrote:- Royal FC ??-?? Celtic 85: belangrijk duel voor een mooie top-5 stek.

Spannend ? Je vergeet dat ik geen deftige CF heb. Ik moet hopen op een gelijkspel.
toch zal het spannend blijven :wink:
je mist weliswaar een Cf, maar de rest van je spelers is wel volledig fit en met je minder agressieve ploeg kan je lekker aggressief spelen bij een scheids van 32% :wink:

damn, nu ben ik u aan het oppeppen en ga ik mssn nog een mooie eindplaats verspelen :lol:

ik hoop dat Xarrows voor de promotie gaat en Leeds kan verslaan. als jij dan wint van mij eindig je op een mooie 4e plaats :wink:

we zullen zien wat het wordt :)
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Door een nipte 1-0 tegen brugge1991 sluiten we het seizoen af op een prachtige 4de plaats. We hopen volgend seizoen te kunnen meeestrijden voor promotie wat door onze inkomende transfers zeker moet lukken.
Proficiat aan Slavia en Xarrows met de promotie!
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

0-0 op het veld van Royal Fc, gelijke ratings. We vallen allebei uit de
top-5. Dju !
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:0-0 op het veld van Royal Fc, gelijke ratings. We vallen allebei uit de
top-5. Dju !
ik had het toch gezegd :P

jammer dat we net uit de top-5 belanden, maar het scheelde echt niet veel. vorig seizoen plaats 8, nu plaats 7, binnen 5 seizoenen promoveer ik dus naar de B :lol:

proficiat aan Xarrows die ons verlaat :wink:
el stino

Post by el stino »

vreugde alom bij FC De Rekenbreinen :D

de manager zelf is er een paar dagen tussen uit. hij stond 2ptn achter op de n°1 maandag. zelfs dinsdag maakte de n°1 geen foutje, maar vandaag sloeg het noodlot voor hem toe :P
FC De Rekenbreinen ging winnen bij FC De Jevedes en de n°1 verloor ptn waardoor we op de laatste speeldag zowaar nog de titel binnenhalen :twisted:
dries zal tevreden zijn als hij terug thuiskomt 8)
real

Post by real »

vreugde alom bij brugge 1991 we zijn niet gedegradeert het was spannend tot op de laatste speeldag want we verloren onze match vannacht maar de 11De ook daardoor staan we 1 puntje voor op hun :wink: het was een mooi seizoen maar wel een seizoen van veel verlies en toen de heenronde gedaan was stonden we op een 14de plaats het bestuur de trainer en de spelers geloofden er niet meer in maar toen begon de terugronde en we haalden in die week 8/12 en iedereen geloofde er weer in en ja de voorlaatste speeldag stonden we eindlijk uit de degradatie plaats , maar we waren nog niet zkr van het behoud maar vandaag wel en hiermee is een grote last van onze schouders de spelers krijgen een welverdiende goede vakantie al zullen er wel veel vrb matchen en vr matchen zullen worden gespeeld :D

Statistieken van seizoen 18

eindplaats : 10de in C 7
punten heenronde : 11 puntjes maar
punten terugronde : 26
slechtse linerating : 120
beste linerating : 135
gemiddelde lineratings heenronde : 129.53
gemiddelde lineratings terugronde : 129 .80
gemiddelde lineratings heel het seizoen : 129. 67

ziezo dit waren enkele Statistieken vind het wek spijtig dat de gemiddelde linerating niet 130 is :P maarja we redden ons en das het belangrijkste

nog proficiat aan Slavia Kobylisy en Xarrows'Guerriero voor het behalen van promotie :D en hopelijk wordt het volgend jaar een tof seizoen in C 7 met hopelijk veel toffe managers :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Uiteindelijk met 4 punten voorsprong kampioen gespeeld.

Wel opvallend dat de laatste amper 3 punten heeft gehaald, die verrassende overwinning tegen de kampioen de enige keer dat zijn A-ploeg speelde. Dat was overigens ook mijn eerste nederlaag dit seizoen en de enige thuisnderlaag. :x Verder één keer gelijk gespeeld thuis en de rest gewonnen. :D

Het verschil is gemaakt in de duels tegen de concurrenten. 6/6 tegen de 2de en de 3de en 4/6 tegen de 4de en de 5de. :P
poesken
Assistant Manager

Post by poesken »

Toch nog promotie dit seizoen in de sterke C.7-reeks.

Ik heb dit seizoen geen superseizoen gehad, maar ook geen barslecht. Ik denk dat als er 1 ploeg het meer verdiende van over te gaan, het SAT was. Maar ik ben ervan overtuigd dat we elkaar binnen 2 seizoenen terugzien in B.
Revelatie dit seizoen was toch het team van goede vriend Rienaldo. Met een vierde stek nestelt hij zich prachtig onder de 3 favorieten.
Dat Slavia kampioen speelt dit seizoen, was geen verassing voor mij. Hij had bij uitstek het sterkste team, al denk ik dat nu de ouderdom van zijn spelers zal beginnen doorwegen.
Volgend seizoen zal ik zeker en vast de prestaties van elk team in C.7 opvolgen. Ik denk dat SAT de te kloppen ploeg zal zijn, met in zijn schaduw Rienaldo en Celtic'85. Rienaldo liet mij nu al weten dat hij zich wil mengen in de titeldebatten. Ook Royal zal een te duchten tegenstander worden, al denk ik dat het minder agressief kunnen spelen hem nog tegenhoudt om een absolute topper te worden.

Voor ons team is het de bedoeling om volgend seizoen een rustig seizoen mee te maken in B (top 8) en wat ervaring opdoen. We zijn ook van plan om nog enkele spelers aan te trekken, CF en LB. Daarnaast zullen, buiten onze GK, de drie oudste spelers mogen vertrekken, zodat de oudste veldspeler in onze kern maar 26 is, wat toch nog heel jong is.

Zo, ik wil nog eens iedereen bedanken voor de positieve kritieken die mijn team kreeg te verwerken doorheen het seizoen. Ik zal zeker en vast volgend seizoen nog eens posten op het forum van de C-divisie en wie weet zie ik sommige teams ooit nog eens terug.

Greetz,
Xarrow
Xarrows'Guerriero
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

weer kampioen in C
nu in C8, over de hele lijn wel verdiend gezien de pech met de random soms...( verschillen van 11-12%)
aan de laatste matchen die ik gespeeld heb in competitie, zal het zeer spannend worden in deze reeks.
mijn favo´s voor volgend seizoen zijn purple white en sweepies.

sweepies heeft me wel verrast vannacht die haalde 141 en staat MAAR 10e. maar gelukkig verloor magic team ook en pakken we de titel!!! :P

dit zal ook wss een van mijn laatste posts worden hier, tot de volgende keer dus, dank aan de managers van C8 en veel succes volgend seizoen

grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
purple_white

Post by purple_white »

jarnovic wrote:weer kampioen in C
nu in C8, over de hele lijn wel verdiend gezien de pech met de random soms...( verschillen van 11-12%)
aan de laatste matchen die ik gespeeld heb in competitie, zal het zeer spannend worden in deze reeks.
mijn favo´s voor volgend seizoen zijn purple white en sweepies.

sweepies heeft me wel verrast vannacht die haalde 141 en staat MAAR 10e. maar gelukkig verloor magic team ook en pakken we de titel!!! :P

dit zal ook wss een van mijn laatste posts worden hier, tot de volgende keer dus, dank aan de managers van C8 en veel succes volgend seizoen

grtz jarnovic
Ik favoriet???? lol :lol: Dat meen je nu toch zelf niet? :D
Veel succes in B.3 Jarnovic :wink:

Vandermorgen gewonnen met 2-1 tegen winkel sport :) Zo eindig ik op de 8ste plaats gelijk met de 7de... AS Bari! :)

Volgend seizoen gaan we eens een gooi doen naar een top-5 plaats in C.8... het lukte ons al eens vorig seizoen, toen eindigden we 4de.... :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”