Moderator: Moderator
Spannend ? Je vergeet dat ik geen deftige CF heb. Ik moet hopen op een gelijkspel.el stino wrote:- Royal FC ??-?? Celtic 85: belangrijk duel voor een mooie top-5 stek.
het zal spannend worden. lager dan een 8e plek kunnen we niet eindigen en we hebben er een mooi seizoen op zitten dus we zijn zoiezo tevreden
toch zal het spannend blijvenCeltic'85 wrote:Spannend ? Je vergeet dat ik geen deftige CF heb. Ik moet hopen op een gelijkspel.el stino wrote:- Royal FC ??-?? Celtic 85: belangrijk duel voor een mooie top-5 stek.
het zal spannend worden. lager dan een 8e plek kunnen we niet eindigen en we hebben er een mooi seizoen op zitten dus we zijn zoiezo tevreden
ik had het toch gezegdCeltic'85 wrote:0-0 op het veld van Royal Fc, gelijke ratings. We vallen allebei uit de
top-5. Dju !
Ik favoriet???? loljarnovic wrote:weer kampioen in C
nu in C8, over de hele lijn wel verdiend gezien de pech met de random soms...( verschillen van 11-12%)
aan de laatste matchen die ik gespeeld heb in competitie, zal het zeer spannend worden in deze reeks.
mijn favo´s voor volgend seizoen zijn purple white en sweepies.
sweepies heeft me wel verrast vannacht die haalde 141 en staat MAAR 10e. maar gelukkig verloor magic team ook en pakken we de titel!!!![]()
dit zal ook wss een van mijn laatste posts worden hier, tot de volgende keer dus, dank aan de managers van C8 en veel succes volgend seizoen
grtz jarnovic