Ik was mijn bericht nog aan het typen toen je dit schreef, maar jij begrijpt precies wat ik bedoel! Mensen met geld en zulke spelers hebben de middelen om wat voor wijzigingen dan ook aan te brengen. Ook David dus met zijn agressie, als hij al die spelers verkoopt, weet hij voor minder geld een minder agressief team te kopen met de zelfde prestaties, dat weet ik zeker.Veg wrote:Ik denk dat X-Tenzo net zoals mij redeneerd dat de mensen die zeer bedreivig zijn op de transfermarkt ook zeer gevaarlijk zijn. Er zijn slechts zeer weinig managers in dit spel die EN een heel goed team hebben EN heel veel transfers doen. Bij mijn weten zijn er maar vijf managers die dit tot nu toe op een fantsoenlijke manier gedaan hebben of nog doen en dat zijn Leraimy (de beste maar gestopt), Lobert, Nespereira, X-Tenzo en tot slot als nieuwkomer David Joossen.armstech wrote:Wat ik mij afvraag Mark, is waarom je langs de ene kant bepaalde ploegen hun A-winstkansen laag inschat omdat ze een teamagressie van tussen de 20 en de 30 hebben, en langs de andere kant Alimanzia Cebredas maar blijft vernoemen als (toekomstige concurent), die toch een gemiddelde agressie heeft van om en bij de 40 (welliswaar een schatting, zal wss net iets meer zijn. En uiteindelijk heeft hij ook maar 2 niet-agressieve spelers in zijn A-team (1 en 19% agressie)).
(Voila, daarmee is de langste zin van de dag ook alweer getypt)
Je vergeet alleen Frrfrr nog te vermelden. Financiëel heel gevaarlijk!