Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

merci el stino ik kijk er naar uit hoe sterk ik sta.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Shonk
Member of the Soccer Project Association

Post by Shonk »

C.4 zal er volgend jaar zo uitzien:

Degraderen uit B:

Opa F.C.
Jugglers

Promoveren uit D:

Torpéde Svinov
FC Trnavka
Sjotterkes
Avantul
F.C. Atlantas
Chemistry

Blijvers in C:

K. Fl. Dorne
Team#Soad
CA Metropolitano
Darwen Town
Mathew Jonson Team
Dinamo CFS Suveava
FC Kareda
Real Madridas
Image Image
purple_white

Post by purple_white »

Maandag beginnen op FC SY :) .

Een oude bekende uit D.22
Een zware ploeg... en zeker op maandag.

Maar we gaan ons best doen :D
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
el stino

Post by el stino »

ik begin aan het seizoen als 16e. het kan dus alleen maar omhoog :lol:

ik wil nog een beetje wachten met uispraken te doen. S.A.T is zoiezo favoriet voor mij :)

maandag begint tegen Real schalbroek, n°10 van vorig seizoen. we hopen dus te beginnen met winst.
voor dinsdag, tja, we hebben maar 1Lm ter beschikking voor de moment en die is 29 dus zal morgen wel wat fitheid verliezen denk ik :(

we zullen zien, iedereen veel succes allesinds :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jokke

Post by jokke »

el stino wrote:ik begin aan het seizoen als 16e. het kan dus alleen maar omhoog :lol:

ik wil nog een beetje wachten met uispraken te doen. S.A.T is zoiezo favoriet voor mij :)
maandag begint tegen Real schalbroek, n°10 van vorig seizoen. we hopen dus te beginnen met winst.
voor dinsdag, tja, we hebben maar 1Lm ter beschikking voor de moment en die is 29 dus zal morgen wel wat fitheid verliezen denk ik :(

Misschien wordt het eens tijd om deze favorietenrol waar te maken. Al kunnen mijn rare hersensspinsels daar altijd wel anders over beslissen. :)
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Svens0n

Post by Svens0n »

jokke wrote:
el stino wrote:ik begin aan het seizoen als 16e. het kan dus alleen maar omhoog :lol:

Misschien wordt het eens tijd om deze favorietenrol waar te maken. Al kunnen mijn rare hersensspinsels daar altijd wel anders over beslissen. :)
Verdomme, moet ik al direct openen tegen de grote favoriet.
el stino

Post by el stino »

jokke wrote:

idd, dat is dus het 'probleemje' bij u :lol:

volgens mij kon je al lang in A zitten, maar in het begin van de terugronde heb je dan ineens een drang om nieuwe spelers te kopen en voor de 3e plaats te gaan :)

van mij mag je blijven in C.7. zolang je dan maar geen kampioen wilt worden als ik ook voor de titel ga gaan :P
zal wel nog 2 seizoentjes duren, maar we komen er wel :)

het nieuwe seizoen zijn we gestart met een gelijkspel.
1% beter in een uitwedstrijd en 132 halen. morgen dan maar proberen onze 1e winst te pakken :)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

1-0 de boot in (letterlijk) in Oostende, 2% slechter, maar ben wel genekt door vroege blessure van mijn beste LB. Dedju. Morgen zal weer puzzelen worden. :P
Momenteel in C.7
Celtic 85
Svens0n

Post by Svens0n »

Heb net even kunnen zien dat ik de 1e competitiewedstrijd met 3-4 verloren heb van S.A.T.
el stino

Post by el stino »

Svens0n wrote:Heb net even kunnen zien dat ik de 1e competitiewedstrijd met 3-4 verloren heb van S.A.T.
idd, S.A.T haalde ratings van boven de 140. :) denk dat gij een 137 had gehaald...
EbaIba

Post by EbaIba »

gestart met een 3-2 nederlaag bij een zeer lage agressie opponent.

mis mijn beste CM, haalde er dus maar een 65 en thuisvoordeel deed de rest > 2% linieverschil..

ga vandaag nog een CM aantrekken als SP weer op gang komt, anders kan ik het thuis regen Sweepies sjehken en is seizoen al half voorbij..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Svens0n

Post by Svens0n »

el stino wrote:
Svens0n wrote:Heb net even kunnen zien dat ik de 1e competitiewedstrijd met 3-4 verloren heb van S.A.T.
idd, S.A.T haalde ratings van boven de 140. :) denk dat gij een 137 had gehaald...
Als 137 al niet meer genoeg is voor winst dan beloofd dit veel voor het komende seizoen.. :D
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Gelijkspel thuis tegen Gaan Met Die Banaan... %'tje minder dus wij klagen niet. Morgen uit op Thespa Kusatsu, die met een nog stuk lagere TS of de onze kampt... Ook weer hopen op een punt :) Hopelijk is onze TS snel op peil, kunnen we weer wat spelers verkopen en aankopen trachten te realiseren.

EDIT: Morgen zou gewoon winst moeten worden, zijn halve ploeg staat te koop en hij heeft er al 3 verkocht :)
Last edited by Badbuffalo on Mon Aug 13, 2007 2:41 pm, edited 1 time in total.
Shonk

Post by Shonk »

2-2 gelijkspel tegen CA Metropolitano. 3% slechter maar wrs door thuisvoordeel een gelijkspel kunne afdwinge.

Gaan nog een lang seizoen tegemoet en hopen dat TS snel terug rond de 90-95% zit.
Image Image
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Shonk wrote:2-2 gelijkspel tegen CA Metropolitano. 3% slechter maar wrs door thuisvoordeel een gelijkspel kunne afdwinge.

Gaan nog een lang seizoen tegemoet en hopen dat TS snel terug rond de 90-95% zit.
Thuisvoordeel zit in de linieratings inbegrepen he, je hebt gewoon geluk gehad :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”