Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
-
- Member of the Soccer Project Association
-
ik begin aan het seizoen als 16e. het kan dus alleen maar omhoog
ik wil nog een beetje wachten met uispraken te doen. S.A.T is zoiezo favoriet voor mij
maandag begint tegen Real schalbroek, n°10 van vorig seizoen. we hopen dus te beginnen met winst.
voor dinsdag, tja, we hebben maar 1Lm ter beschikking voor de moment en die is 29 dus zal morgen wel wat fitheid verliezen denk ik
we zullen zien, iedereen veel succes allesinds

ik wil nog een beetje wachten met uispraken te doen. S.A.T is zoiezo favoriet voor mij

maandag begint tegen Real schalbroek, n°10 van vorig seizoen. we hopen dus te beginnen met winst.
voor dinsdag, tja, we hebben maar 1Lm ter beschikking voor de moment en die is 29 dus zal morgen wel wat fitheid verliezen denk ik

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Misschien wordt het eens tijd om deze favorietenrol waar te maken. Al kunnen mijn rare hersensspinsels daar altijd wel anders over beslissen.el stino wrote:ik begin aan het seizoen als 16e. het kan dus alleen maar omhoog![]()
ik wil nog een beetje wachten met uispraken te doen. S.A.T is zoiezo favoriet voor mij![]()
voor dinsdag, tja, we hebben maar 1Lm ter beschikking voor de moment en die is 29 dus zal morgen wel wat fitheid verliezen denk ik![]()

Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
Verdomme, moet ik al direct openen tegen de grote favoriet.jokke wrote:Misschien wordt het eens tijd om deze favorietenrol waar te maken. Al kunnen mijn rare hersensspinsels daar altijd wel anders over beslissen.el stino wrote:ik begin aan het seizoen als 16e. het kan dus alleen maar omhoog![]()
ik wil nog een beetje wachten met uispraken te doen. S.A.T is zoiezo favoriet voor mij![]()
voor dinsdag, tja, we hebben maar 1Lm ter beschikking voor de moment en die is 29 dus zal morgen wel wat fitheid verliezen denk ik![]()
-
idd, dat is dus het 'probleemje' bij ujokke wrote:Misschien wordt het eens tijd om deze favorietenrol waar te maken. Al kunnen mijn rare hersensspinsels daar altijd wel anders over beslissen.el stino wrote:ik begin aan het seizoen als 16e. het kan dus alleen maar omhoog![]()

volgens mij kon je al lang in A zitten, maar in het begin van de terugronde heb je dan ineens een drang om nieuwe spelers te kopen en voor de 3e plaats te gaan

van mij mag je blijven in C.7. zolang je dan maar geen kampioen wilt worden als ik ook voor de titel ga gaan

zal wel nog 2 seizoentjes duren, maar we komen er wel

het nieuwe seizoen zijn we gestart met een gelijkspel.
1% beter in een uitwedstrijd en 132 halen. morgen dan maar proberen onze 1e winst te pakken

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
gestart met een 3-2 nederlaag bij een zeer lage agressie opponent.
mis mijn beste CM, haalde er dus maar een 65 en thuisvoordeel deed de rest > 2% linieverschil..
ga vandaag nog een CM aantrekken als SP weer op gang komt, anders kan ik het thuis regen Sweepies sjehken en is seizoen al half voorbij..
mis mijn beste CM, haalde er dus maar een 65 en thuisvoordeel deed de rest > 2% linieverschil..
ga vandaag nog een CM aantrekken als SP weer op gang komt, anders kan ik het thuis regen Sweepies sjehken en is seizoen al half voorbij..
-
Gelijkspel thuis tegen Gaan Met Die Banaan... %'tje minder dus wij klagen niet. Morgen uit op Thespa Kusatsu, die met een nog stuk lagere TS of de onze kampt... Ook weer hopen op een punt
Hopelijk is onze TS snel op peil, kunnen we weer wat spelers verkopen en aankopen trachten te realiseren.
EDIT: Morgen zou gewoon winst moeten worden, zijn halve ploeg staat te koop en hij heeft er al 3 verkocht

EDIT: Morgen zou gewoon winst moeten worden, zijn halve ploeg staat te koop en hij heeft er al 3 verkocht

Last edited by Badbuffalo on Mon Aug 13, 2007 2:41 pm, edited 1 time in total.
-