
Inainte sa ma prind de treaba asta faceam transferuri cam nechibzuit. Am un CB de 81 care scoate 65 si m-a costat 4.2M.

De data asta l-am votat si in poll.



Moderator: Romanian Moderators
Asta mi se pare si mie si tind sa cred ca este adevarata.bunicutzu wrote:se poate sa ai dreptate, multi cumparatori se uita la global rating cand iau un jucator.
Pe napoleonard nu l-am urmarit sa vad cum procedeaza. El dupa ce se uita?bunicutzu wrote:de aceea merge strategia ta si merge si a lui napoleonard.
Corect! Dar mi se par cam aceleasi strategii practic, si eu aici tot nota incerc sa o estimez prin prisma ordinului individual. Este diferenta uriasa intre liga in care esti tu si liga in care sunt eu, implicit intre jucatorii cautati.bunicutzu wrote:eu cand iau un jucator antrenat ma uit in special la nota lui nu la GR (CG). pe mine ma intereseaza sa scoata un 70 si daca se poate sa mai si creascasi atunci nu ma prea intereseaza ordinul individual.
Mersi frumos pentru apreciere sper sa continui tot asa.warchilde wrote:hai ca pana acum ai fost extrem de interesant..
Uite un exemplu elocvent, si ar mai putea fi multe. Cumpar portar cu calitatea ascunsa peste 95, il antrenez la reflex si se blocheaza la 60. Ce faci il vinzi?warchilde wrote:dar acum m-ai pierdut...cu ce iti foloseste tie la tinerii de la centru? ca nu inteleg...ce calculezi la ei? ca nu au nici un skill![]()
![]()
interesant ce spui aici...dar eu nu prea inteleg nimicmosmartin wrote:N-am gasit asa ceva pe aici si mie unul mi-ar fi fost foarte util.
Poate va fi si altora acum ca este complet, ca eu imi fac transferurile de acum cu el in fata pana il invat.
Calculul ordinului individual pentru jucatori:
In paranteze sunt trecuti termenii in engleza.
Pozitie: Ordin individual
1. GK: Ordin Individual de Joc(Play along)
+++ Joc de picior(Play along), Viteza(Speed)
--- Reflex, Curaj(Courage)
2. LB, LM, RB, RM: Extrema ofensiva (Play along wing)
+++ Pase(Passing), Viteza(Speed)
--- Forta(Strength), Cap(Heading)
3. LB, CB, RB: Constructie(Play it out)
+++ Pase(Passing)
--- Deposedari(Tackling)
4. LM, CM, RM : Altruism(Passing)
+++ Pase(Passing), Viziune(Playmaking)
--- Cap(Heading), Suturi(shooting)
5. LF, CF, RF: Libero(Free role)
+++ Intuitie(Insight)
--- Deposedari(Tackling)
6. LF, CF, RF: Individualism(Own chance)
+++ Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
--- Cap(Heading), Pase(Passing)
7. CF: Finalizator(Targetman)
+++ Forta(Strength), Cap (Heading)
--- Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
Se aduna numerele de la skillurile cu plus si se obtine suma A, iar de la
adunarea celor cu minus se obtine suma B.
A-B=D(Diferenta)
Combinatia care da diferenta cea mai mare arata ordinul individual potrivit
pentru jucatorul respectiv.
Pentru aflarea ordinului formul este:
D/20= O (Ordin)
20= constanta
Cu cat numarul de la O(Ordin) este mai mare cu atat jucatorul respectiv va scoate note mai bune in meci.
Consider acest mic tutorial foarte util pentru cei care nu folosesc SPMT, si
chiar si cu SPMT mie imi este mai usor sa calculez asa decat sa introduc acolo valori atunci cand vreau sa cumpar un jucator.
poi mie mi se pare ca edestul de clar ce scrie acolo..probabil ca nu ai citit prea atent....aduni skilurile cu + si obtii A....aduni skilurile cu - si obtii B....doctoru82 wrote: unde vad eu ce trebuie sa adun ca sa imi dea A si apoi B?
si in exemplu 20 e constanta...asta de unde o iau?
Warchilde are dreptate.warchilde wrote:
poi mie mi se pare ca edestul de clar ce scrie acolo..probabil ca nu ai citit prea atent....aduni skilurile cu + si obtii A....aduni skilurile cu - si obtii B....
iar la treaba cu 20....mi se pare amuzant rau.......20 e constanta...cum adik de unde o iei????![]()
![]()
![]()
![]()
hai ca esti tare
![]()
![]()
![]()
Deci (concluzi dupa tot ce am citit) eu inca nu am gasit raspunsul la intrebarea lui warchilde legata de juniorii de la centru. cu ce ne ajuta asta? Noi calculam acest O in functie de skilluri. Singura chestie clara la juniori e constanta 20. In rest totul e ambiguu. Pt. a calucla D tre sa stim A si B, iar pt. a stii A si B tre sa stim skillurile. La un jucator de la tineret skilurile nu prea conteaza atata timp cat ele sunt nemaximalizate. Intr-un anumit moment O are o valoare peste 1 sapt alta valoare. O este o variabila, in acest caz, care oscileaza intr-un interval relativ mare. Ce ne ajuta pe noi sa cunoastem O la un tanar nemaximalizat (pe care oricum nu-l jucam avand calitatea globala in jur de 50-60...chiar daca O e de 9 tot ne boicoteaza meciulmosmartin wrote:N-am gasit asa ceva pe aici si mie unul mi-ar fi fost foarte util.
Poate va fi si altora acum ca este complet, ca eu imi fac transferurile de acum cu el in fata pana il invat.
Calculul ordinului individual pentru jucatori:
In paranteze sunt trecuti termenii in engleza.
Pozitie: Ordin individual
1. GK: Ordin Individual de Joc(Play along)
+++ Joc de picior(Play along), Viteza(Speed)
--- Reflex, Curaj(Courage)
2. LB, LM, RB, RM: Extrema ofensiva (Play along wing)
+++ Pase(Passing), Viteza(Speed)
--- Forta(Strength), Cap(Heading)
3. LB, CB, RB: Constructie(Play it out)
+++ Pase(Passing)
--- Deposedari(Tackling)
4. LM, CM, RM : Altruism(Passing)
+++ Pase(Passing), Viziune(Playmaking)
--- Cap(Heading), Suturi(shooting)
5. LF, CF, RF: Libero(Free role)
+++ Intuitie(Insight)
--- Deposedari(Tackling)
6. LF, CF, RF: Individualism(Own chance)
+++ Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
--- Cap(Heading), Pase(Passing)
7. CF: Finalizator(Targetman)
+++ Forta(Strength), Cap (Heading)
--- Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
Se aduna numerele de la skillurile cu plus si se obtine suma A, iar de la
adunarea celor cu minus se obtine suma B.
A-B=D(Diferenta)
Combinatia care da diferenta cea mai mare arata ordinul individual potrivit
pentru jucatorul respectiv.
Pentru aflarea ordinului formul este:
D/20= O (Ordin)
20= constanta
Cu cat numarul de la O(Ordin) este mai mare cu atat jucatorul respectiv va scoate note mai bune in meci.
Consider acest mic tutorial foarte util pentru cei care nu folosesc SPMT, si
chiar si cu SPMT mie imi este mai usor sa calculez asa decat sa introduc acolo valori atunci cand vreau sa cumpar un jucator.