Aha, ok maar dit is anders gespeld. Ook heeft de gebruiker een Australische nationaliteit en speelt hij in het Engels. Ik denk dus niet dat het in dit geval zo bedoeld is.
ik heb een bericht gekregen van een manager uit Tsjechië maar snap niet wat gij bedoeld iemand die het kan vertalen ?
onderwerp : Turnaj (betekent ternooi denkik)
Díky,že jsi se přihlásil. <---- Maar dees snap ik ni
Iemand die het wel weet ?
De toller
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
Jeudspelers zijn altijd goedkoper, behalve als de verborgen skill en de hoofdskills tezamen meer zijn dan 270/280, en ze hebben ook nog eens weinig agrressie. Je kan er dus vrijwel altijd vanuit gaan dat je meer krijgt voor een uitgetrainde speler, als voor een jeugdspeler. Alleen de jeugdspelers met potentie zijn immers duurder. Als je spelers vindt met hoofdskills en verborgen skill boven de 95%, dan kan je er al vanuit gaan dat ze minimaal 84/85% gk worden, vaak nog hoger. Ze zullen dan meer op leveren als ze uitgetraind zijn logischerwijs, maar zijn ook duurder om aan te schaffen waneer ze dat nog niet zijn, omdat ze veel potentie hebben.
Vanaf 78% leveren ze 'zeker' meer op. Het is 95% zeker dat je meer krijgt voor uitgetrainde spelers dan voor ongetrainde spelers, de moeite waard om te wachten dus!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
toller wrote:ik heb een bericht gekregen van een manager uit Tsjechië maar snap niet wat gij bedoeld iemand die het kan vertalen ?
onderwerp : Turnaj (betekent ternooi denkik)
Díky,že jsi se přihlásil. <---- Maar dees snap ik ni
Iemand die het wel weet ?
Best vragen in het Engelse/Tchechische forum: daar zitten Tsjechen zeker en die kunnen het voor je vertalen.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
X-Tenzo wrote:Jeudspelers zijn altijd goedkoper, behalve als de verborgen skill en de hoofdskills tezamen meer zijn dan 270/280, en ze hebben ook nog eens weinig agrressie. Je kan er dus vrijwel altijd vanuit gaan dat je meer krijgt voor een uitgetrainde speler, als voor een jeugdspeler. Alleen de jeugdspelers met potentie zijn immers duurder. Als je spelers vindt met hoofdskills en verborgen skill boven de 95%, dan kan je er al vanuit gaan dat ze minimaal 84/85% gk worden, vaak nog hoger. Ze zullen dan meer op leveren als ze uitgetraind zijn logischerwijs, maar zijn ook duurder om aan te schaffen waneer ze dat nog niet zijn, omdat ze veel potentie hebben.
Vanaf 78% leveren ze 'zeker' meer op. Het is 95% zeker dat je meer krijgt voor uitgetrainde spelers dan voor ongetrainde spelers, de moeite waard om te wachten dus!
Tja, maar dan zit ik telkens met die jeugdspelers met hoge agressie waar ik zelf nooit iets aan zal hebben en die plaatsen in mijn kern innemen.