Het is nu niet echt bepaald het mooiste woordbats1903 wrote:Leg dan inderdaad ook maar uit waarom het beledigend is wat ik zou het hiet weten.rpg_gamer wrote:Tuurlijk mag dat niet. Rapporteer maar als valspeler en leg uit dat het beledigend is.terry wrote:Er heeft mij net iemand uitgedaagd die als managernaam 'makak' heeft, mag dit zomaar?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
- 
				Krikkers
 - Member of the Soccer Project Association

- 
				bats1903

Maar wat betekend het dan? Is het iets typisch belgisch? Want ik ken het niet.Krikkers wrote:Het is nu niet echt bepaald het mooiste woordbats1903 wrote:Leg dan inderdaad ook maar uit waarom het beledigend is wat ik zou het hiet weten.rpg_gamer wrote: Tuurlijk mag dat niet. Rapporteer maar als valspeler en leg uit dat het beledigend is.

Makkak (spelling!) wordt in België nogal eens gebruikt als het over onze Marokkaanse vrienden gaat.bats1903 wrote:Maar wat betekend het dan? Is het iets typisch belgisch? Want ik ken het niet.Krikkers wrote:Het is nu niet echt bepaald het mooiste woordbats1903 wrote: Leg dan inderdaad ook maar uit waarom het beledigend is wat ik zou het hiet weten.
- 
				robstje

In België wordt een vreemdeling wel eens een 'makkak' genoemdbats1903 wrote:Maar wat betekend het dan? Is het iets typisch belgisch? Want ik ken het niet.Krikkers wrote:Het is nu niet echt bepaald het mooiste woordbats1903 wrote: Leg dan inderdaad ook maar uit waarom het beledigend is wat ik zou het hiet weten.

Boeren!
- 
				mr charlie

heb ik nietreal wrote:moest je echt geen gk meer kunnen vinden zet je best een goed presterende SW in het doelmr charlie wrote:Hmm dikke keepers-problemen,
wat zet je best in de goal als je die niet hebt?
CB? (speelt er 't dichtste bij?)
wordt toch mijn rezerve CB dus
haalt 71, curieus wat die haalt :p
- 
				rubenbring
 - Coach

ik heb een bericht gekregen van een manager uit Tsjechië maar snap niet wat gij bedoeld iemand die het kan vertalen ?
onderwerp : Turnaj (betekent ternooi denkik)
Díky,že jsi se přihlásil. <---- Maar dees snap ik ni

Iemand die het wel weet ?

Díky,že jsi se přihlásil. <---- Maar dees snap ik ni
De toller
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
						Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
- 
				Dark Tiger
 - Team President

- 
				X-Tenzo

Jeudspelers zijn altijd goedkoper, behalve als de verborgen skill en de hoofdskills tezamen meer zijn dan 270/280, en ze hebben ook nog eens weinig agrressie. Je kan er dus vrijwel altijd vanuit gaan dat je meer krijgt voor een uitgetrainde speler, als voor een jeugdspeler. Alleen de jeugdspelers met potentie zijn immers duurder. Als je spelers vindt met hoofdskills en verborgen skill boven de 95%, dan kan je er al vanuit gaan dat ze minimaal 84/85% gk worden, vaak nog hoger. Ze zullen dan meer op leveren als ze uitgetraind zijn logischerwijs, maar zijn ook duurder om aan te schaffen waneer ze dat nog niet zijn, omdat ze veel potentie hebben. 
Vanaf 78% leveren ze 'zeker' meer op. Het is 95% zeker dat je meer krijgt voor uitgetrainde spelers dan voor ongetrainde spelers, de moeite waard om te wachten dus!

Vanaf 78% leveren ze 'zeker' meer op. Het is 95% zeker dat je meer krijgt voor uitgetrainde spelers dan voor ongetrainde spelers, de moeite waard om te wachten dus!
- 
				Fikkiezero

Best vragen in het Engelse/Tchechische forum: daar zitten Tsjechen zeker en die kunnen het voor je vertalen.toller wrote:ik heb een bericht gekregen van een manager uit Tsjechië maar snap niet wat gij bedoeld iemand die het kan vertalen ?
Díky,že jsi se přihlásil. <---- Maar dees snap ik ni![]()
![]()

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
- 
				Dark Tiger
 - Team President

Tja, maar dan zit ik telkens met die jeugdspelers met hoge agressie waar ik zelf nooit iets aan zal hebben en die plaatsen in mijn kern innemen.X-Tenzo wrote:Jeudspelers zijn altijd goedkoper, behalve als de verborgen skill en de hoofdskills tezamen meer zijn dan 270/280, en ze hebben ook nog eens weinig agrressie. Je kan er dus vrijwel altijd vanuit gaan dat je meer krijgt voor een uitgetrainde speler, als voor een jeugdspeler. Alleen de jeugdspelers met potentie zijn immers duurder. Als je spelers vindt met hoofdskills en verborgen skill boven de 95%, dan kan je er al vanuit gaan dat ze minimaal 84/85% gk worden, vaak nog hoger. Ze zullen dan meer op leveren als ze uitgetraind zijn logischerwijs, maar zijn ook duurder om aan te schaffen waneer ze dat nog niet zijn, omdat ze veel potentie hebben.