Moderator: Moderator
Dat is normaal tegen S.A.T. (sorry, Jokke)real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beter dus ja
Als tegenwoordig 142% in de linieratings al niet genoeg is om op verplaatsing te winnen dan begin ik mij toch vragen te stellenCeltic'85 wrote:Dat is normaal tegen S.A.T. (sorry, Jokke)real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beter dus jaMaar het is wel enorm onrechtvaardig aan het worden voor zijn team.
Zelf 4-3 gewonnen thuis.
Ik was 9% slechter op het veld van S.A.T. en nog zat er geen winst in voor hem 1-1.real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beter
Mijn eerste punten die ik thuis verlies, wederom stukken beter.Celtic'85 wrote:Ik was 9% slechter op het veld van S.A.T. en nog zat er geen winst in voor hem 1-1.real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beterHij mist wel een penalty vroeg in de match.