Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Mijn eerste wedstrijd in de C werd gelijk gespeeld. Een 132 linierating bij 55% agressie is niet slecht en was ook 1 procentje beter, maar het werd een gelijkspel. De spelers waren redelijk aan elkaar gewaagd, maar hij durfde 5% agressiever te spelen met zéér agressieve spelers. 8 van de 10 keer zal hij waarschijnlijk hiervoor een rode kaart pakken. Vandaag niet.
Morgen een zeer lastige uitwedstrijd tegen SV Stramien, een gedegradeerde B'er. Als je zijn spelers ziet, pff, wordt lastig. Normaal gezien kan ik wel wat goedmaken op agressie, maar m'n a-RM is nog steeds geblesseerd, dus moet m'n b-RM spelen en die is wat agressiever. Nuja, we gaan er vol voor. We proberen (hoop die niet echt op zijn plaats is) een puntje te snoepen op zijn veld
Morgen een zeer lastige uitwedstrijd tegen SV Stramien, een gedegradeerde B'er. Als je zijn spelers ziet, pff, wordt lastig. Normaal gezien kan ik wel wat goedmaken op agressie, maar m'n a-RM is nog steeds geblesseerd, dus moet m'n b-RM spelen en die is wat agressiever. Nuja, we gaan er vol voor. We proberen (hoop die niet echt op zijn plaats is) een puntje te snoepen op zijn veld

Prince88, proud manager of Fresh
-
Ik ben blij dat SV Stramine vorige nacht al punten liet liggen!Prince88 wrote:Mijn eerste wedstrijd in de C werd gelijk gespeeld. Een 132 linierating bij 55% agressie is niet slecht en was ook 1 procentje beter, maar het werd een gelijkspel. De spelers waren redelijk aan elkaar gewaagd, maar hij durfde 5% agressiever te spelen met zéér agressieve spelers. 8 van de 10 keer zal hij waarschijnlijk hiervoor een rode kaart pakken. Vandaag niet.

Hierdoor heb ik al een bonus van 3punten op hem.. ik schat hem wel in als mijn grootste tegenstander samen met CIINi FURIOSI.

Proficiat met uw knappe ratings en met uw eerste punt in C.8.

Vrijdag is de clash!

-
Het eerste punt is dus binnen, Jullie waren dus aan elkaar gewaagd.Prince88 wrote:Mijn eerste wedstrijd in de C werd gelijk gespeeld. Een 132 linierating bij 55% agressie is niet slecht en was ook 1 procentje beter, maar het werd een gelijkspel. De spelers waren redelijk aan elkaar gewaagd, maar hij durfde 5% agressiever te spelen met zéér agressieve spelers. 8 van de 10 keer zal hij waarschijnlijk hiervoor een rode kaart pakken. Vandaag niet.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
-
Ik ben ook al zeer blij met het punt
Zo'n eerste wedstrijdje in C is toch afwachten. Ik denk dat er nog vele wedstrijden zullen komen waar de teams aan elkaar gewaagd zullen zijn zoals vandaag.
Vrijdag mag dan de clash zijn tussen ons purple, morgen mij eerst maar eens volop geven tegen SV Stramien. Ik zie hem inderdaad ook als één van de titelkandidaten. Zou misschien beter met m'n B-team spelen, aangezien de kans dat ik verlies aanwezig is
, maar dat is mijn instelling niet. Altijd 110% geven, of niet soms?! 

Zo'n eerste wedstrijdje in C is toch afwachten. Ik denk dat er nog vele wedstrijden zullen komen waar de teams aan elkaar gewaagd zullen zijn zoals vandaag.
Vrijdag mag dan de clash zijn tussen ons purple, morgen mij eerst maar eens volop geven tegen SV Stramien. Ik zie hem inderdaad ook als één van de titelkandidaten. Zou misschien beter met m'n B-team spelen, aangezien de kans dat ik verlies aanwezig is

-
Neen, ge moet u nie 100% geven... maar wel 200%!Prince88 wrote:Ik ben ook al zeer blij met het punt![]()
Vrijdag mag dan de clash zijn tussen ons purple, morgen mij eerst maar eens volop geven tegen SV Stramien. Ik zie hem inderdaad ook als één van de titelkandidaten. Zou misschien beter met m'n B-team spelen, aangezien de kans dat ik verlies aanwezig is, maar dat is mijn instelling niet. Altijd 110% geven, of niet soms?!

-
Een 3-3 gelijkspel bij CVF waar wij alvast blij mee zijn. Aangezien onze TS nog niet helemaal op peil is is dit toch een mooi resultaat. We haalden jammer genoeg wel maar een linierating van 129 maar dit zal in de loop van de week beteren. Morgen wacht ons een moeilijke wedstrijd tegen PC Bonner. We gaan alvast proberen om de 3ptn thuis te houden en zo toch een mooie start zette.

-
-
-
Ik heb m'n best gedaanpurple_white wrote:Neen, ge moet u nie 100% geven... maar wel 200%!Prince88 wrote:Ik ben ook al zeer blij met het punt![]()
Vrijdag mag dan de clash zijn tussen ons purple, morgen mij eerst maar eens volop geven tegen SV Stramien. Ik zie hem inderdaad ook als één van de titelkandidaten. Zou misschien beter met m'n B-team spelen, aangezien de kans dat ik verlies aanwezig is, maar dat is mijn instelling niet. Altijd 110% geven, of niet soms?!
Maak hem af!

Tsja, het is niet gelukt om wat punten bij hem weg te snoepen. Zijn spelers hadden gewoon een veel betere individuele klasse. Toch wel verwacht eigenlijk

Donderdag tegen mede promovendus Fc Lundomet. Moet te doen zijn denk ik. Ik hoop dat we hier de drie punten thuis kunnen houden.
Donderdag is tevens de dag dat ik voor 2 weken op vakantie ga; naar argentinië

-
- Team President
Ploffers heeft met 1-3 uit gewonnen bij Ratten.
Hij speelde met 100% agressie met een scheids van 77%.
Resultaat voor Ratten 10 gele kaarten waarvan er twee in rood zijn omgezet.
Een matte wedstrijd met maar 126 aan linieratings.
Maar toch drie punten en die kan niemand meer afpakken
Hij speelde met 100% agressie met een scheids van 77%.
Resultaat voor Ratten 10 gele kaarten waarvan er twee in rood zijn omgezet.
Een matte wedstrijd met maar 126 aan linieratings.
Maar toch drie punten en die kan niemand meer afpakken

Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
we wisten op voorhand dat een gelijkspel er in zat tegen Presidents wegens onze lage Ts.
met een betere Ts pakken we hem in. helaas was dit nu nog niet het geval
ik ga niet verklappen hoeveel onze Ts is, anders is er niks leuks meer aan voor donderdag tegen Rienaldos
als we daar hetzelfde kunnen doen als vandaag, namelijk een puntje pakken mogen we denk ik heel tevreden zijn
met een betere Ts pakken we hem in. helaas was dit nu nog niet het geval

ik ga niet verklappen hoeveel onze Ts is, anders is er niks leuks meer aan voor donderdag tegen Rienaldos

als we daar hetzelfde kunnen doen als vandaag, namelijk een puntje pakken mogen we denk ik heel tevreden zijn

Royal FC (el stino) - Manager since season 8