Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

installatietechnicus
Member of the Soccer Project Association

Post by installatietechnicus »

vandaag de eerste wedstrijd gewonnen met een nieuw linea record van 139. morgen wordt het spannend wat mijn ploeg presteerd.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Prince88

Post by Prince88 »

Mijn eerste wedstrijd in de C werd gelijk gespeeld. Een 132 linierating bij 55% agressie is niet slecht en was ook 1 procentje beter, maar het werd een gelijkspel. De spelers waren redelijk aan elkaar gewaagd, maar hij durfde 5% agressiever te spelen met zéér agressieve spelers. 8 van de 10 keer zal hij waarschijnlijk hiervoor een rode kaart pakken. Vandaag niet.

Morgen een zeer lastige uitwedstrijd tegen SV Stramien, een gedegradeerde B'er. Als je zijn spelers ziet, pff, wordt lastig. Normaal gezien kan ik wel wat goedmaken op agressie, maar m'n a-RM is nog steeds geblesseerd, dus moet m'n b-RM spelen en die is wat agressiever. Nuja, we gaan er vol voor. We proberen (hoop die niet echt op zijn plaats is) een puntje te snoepen op zijn veld :twisted:
Prince88, proud manager of Fresh
purple_white

Post by purple_white »

Prince88 wrote:Mijn eerste wedstrijd in de C werd gelijk gespeeld. Een 132 linierating bij 55% agressie is niet slecht en was ook 1 procentje beter, maar het werd een gelijkspel. De spelers waren redelijk aan elkaar gewaagd, maar hij durfde 5% agressiever te spelen met zéér agressieve spelers. 8 van de 10 keer zal hij waarschijnlijk hiervoor een rode kaart pakken. Vandaag niet.

Morgen een zeer lastige uitwedstrijd tegen SV Stramien, een gedegradeerde B'er. Als je zijn spelers ziet, pff, wordt lastig. Normaal gezien kan ik wel wat goedmaken op agressie, maar m'n a-RM is nog steeds geblesseerd, dus moet m'n b-RM spelen en die is wat agressiever. Nuja, we gaan er vol voor. We proberen (hoop die niet echt op zijn plaats is) een puntje te snoepen op zijn veld :twisted:
Ik ben blij dat SV Stramine vorige nacht al punten liet liggen! :)

Hierdoor heb ik al een bonus van 3punten op hem.. ik schat hem wel in als mijn grootste tegenstander samen met CIINi FURIOSI. :wink:

Proficiat met uw knappe ratings en met uw eerste punt in C.8. :)

Vrijdag is de clash! :wink: 8) :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
installatietechnicus

Prince88 wrote:Mijn eerste wedstrijd in de C werd gelijk gespeeld. Een 132 linierating bij 55% agressie is niet slecht en was ook 1 procentje beter, maar het werd een gelijkspel. De spelers waren redelijk aan elkaar gewaagd, maar hij durfde 5% agressiever te spelen met zéér agressieve spelers. 8 van de 10 keer zal hij waarschijnlijk hiervoor een rode kaart pakken. Vandaag niet.

Het eerste punt is dus binnen, Jullie waren dus aan elkaar gewaagd.
Prince88

Post by Prince88 »

Ik ben ook al zeer blij met het punt :)
Zo'n eerste wedstrijdje in C is toch afwachten. Ik denk dat er nog vele wedstrijden zullen komen waar de teams aan elkaar gewaagd zullen zijn zoals vandaag.

Vrijdag mag dan de clash zijn tussen ons purple, morgen mij eerst maar eens volop geven tegen SV Stramien. Ik zie hem inderdaad ook als één van de titelkandidaten. Zou misschien beter met m'n B-team spelen, aangezien de kans dat ik verlies aanwezig is :lol: , maar dat is mijn instelling niet. Altijd 110% geven, of niet soms?! :D
real

Post by real »

2-3 gewonnen vannacht met een rating van 138 en 84 % teamspirtit zkr niet slechts boven de 140 zit er zkr in voor ons :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
purple_white

Post by purple_white »

Prince88 wrote:Ik ben ook al zeer blij met het punt :)
Zo'n eerste wedstrijdje in C is toch afwachten. Ik denk dat er nog vele wedstrijden zullen komen waar de teams aan elkaar gewaagd zullen zijn zoals vandaag.

Vrijdag mag dan de clash zijn tussen ons purple, morgen mij eerst maar eens volop geven tegen SV Stramien. Ik zie hem inderdaad ook als één van de titelkandidaten. Zou misschien beter met m'n B-team spelen, aangezien de kans dat ik verlies aanwezig is :lol: , maar dat is mijn instelling niet. Altijd 110% geven, of niet soms?! :D
Neen, ge moet u nie 100% geven... maar wel 200%! :mrgreen: Maak hem af! :lol:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Shonk

Post by Shonk »

Een 3-3 gelijkspel bij CVF waar wij alvast blij mee zijn. Aangezien onze TS nog niet helemaal op peil is is dit toch een mooi resultaat. We haalden jammer genoeg wel maar een linierating van 129 maar dit zal in de loop van de week beteren. Morgen wacht ons een moeilijke wedstrijd tegen PC Bonner. We gaan alvast proberen om de 3ptn thuis te houden en zo toch een mooie start zette.
Image Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

2-0 winst tegen Beringen United en de eerste plaats in C.4 8)
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
installatietechnicus

Dilibangeda wrote:2-0 winst tegen Beringen United en de eerste plaats in C.4 8)
Dat is netjes.

Ik heb vandaag ook mijn 2e wedstrijd gewonnen en sta ook op de 1e plaats. :D
Prince88

Post by Prince88 »

purple_white wrote:
Prince88 wrote:Ik ben ook al zeer blij met het punt :)

Neen, ge moet u nie 100% geven... maar wel 200%! :mrgreen: Maak hem af! :lol:
Ik heb m'n best gedaan :cry: :P

Tsja, het is niet gelukt om wat punten bij hem weg te snoepen. Zijn spelers hadden gewoon een veel betere individuele klasse. Toch wel verwacht eigenlijk :lol:

Donderdag tegen mede promovendus Fc Lundomet. Moet te doen zijn denk ik. Ik hoop dat we hier de drie punten thuis kunnen houden.

Donderdag is tevens de dag dat ik voor 2 weken op vakantie ga; naar argentinië 8) Als het goed is, heb ik daar internet, dus zou ik wel één keer per dag kunnen inloggen... We zullen zien...
T-man

Post by T-man »

2-2 thuis tgn de Banaan, blij met 1e puntje.
Toch 133 gehaald ondanks de TS, 't ziet er goed uit.
Team = AC ManU (B2)
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Ploffers heeft met 1-3 uit gewonnen bij Ratten.

Hij speelde met 100% agressie met een scheids van 77%.
Resultaat voor Ratten 10 gele kaarten waarvan er twee in rood zijn omgezet.

Een matte wedstrijd met maar 126 aan linieratings.
Maar toch drie punten en die kan niemand meer afpakken :D
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Guardian

Post by Guardian »

Al 2 wedstrijden gewonnen en dat zonder A RF (geblesseerd)

In m'n eerste wedstrijd kreeg mijn B-RF een rode kaart

Vandaag 136 gehaald met m'n B-LF op RF positie

:)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
el stino

Post by el stino »

we wisten op voorhand dat een gelijkspel er in zat tegen Presidents wegens onze lage Ts.
met een betere Ts pakken we hem in. helaas was dit nu nog niet het geval :(

ik ga niet verklappen hoeveel onze Ts is, anders is er niks leuks meer aan voor donderdag tegen Rienaldos :P
als we daar hetzelfde kunnen doen als vandaag, namelijk een puntje pakken mogen we denk ik heel tevreden zijn :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”