Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jokke
Member of the Soccer Project Association

Post by jokke »

rienaldo14 wrote:inderdaad een terecht gelijkspel , waar mijn eerlijkheid mij 2 punten gekost heeft. Door gisterenavond nog via directe acceptatie een speler verkocht te hebben waardoor mijn TS 83% bedraagt, heb ik een gelijkspel behaald anders had ik waarschijnlijk gewonnen. Vannacht tegen Calzone ( met 2 schorsingen alle 2) hopen we op een driepunten zodat we onze eerste week met een 10 op 12 kunnen afsluiten.
Die heeft net veel geld gegeven voor een jeugd LB binnen te halen, 6 M ,serieus afgetroefd. Daar kon ik niet zeker niet over Hmm het doet raar om niet veel geld in kas te hebben. :D Maar het was dan ook een mooie jeugd LB.

En C7 belooft alvast een spannende reeks te worden dit seizoen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

3-2 verloren vandaag in de competitie. Ik heb mijzelf door deze blunder een straf opgelegd. Wil je meer weten check dan mijn persbericht.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Jup, had die LB hard nodig helaas.. dus moest tot het uiterste gaan wat betreft het bieden.

Helaas voor de volgende L match idd 2 schorsingen (BP 73 + 74), moeilijk op te vangen dus. Gelijk spel zou ik voor tekenen ;)
Last edited by Avado on Thu Oct 18, 2007 8:43 pm, edited 1 time in total.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Avado wrote:Jup, had die LB hard nodig helaas.. dus moest tot het uiterste gaan wat betreft het bieden.
6mille voor een ongetrainde lb :shock: :roll:
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Had snel een speler nodig en was geen betere op de TL te vinden. Hopen dat hij zich uitbetaalt :P

Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Avado wrote:Had snel een speler nodig en was geen betere op de TL te vinden. Hopen dat hij zich uitbetaalt :P
Drukt een jongetrainde jeugdspeler zich op als 'snel nodig'?

Khoop maar voorjou dat hij geen flop word of je bent gejost x100!

en eveneens..
real

Post by real »

Avado wrote:maar 129 LR gehaald door vroege rode kaart van onze RM. Terecht verloren dus met 2-3.
ja idd spijtig van je vroege rode kaart had gehoopt op een gelijkspel maar het is er meer van gekomen een overwinning zelf en hier zijn we natuurlijk heel tevreden mee we hebben een schitterende openingsweek al 9/9 en op kop vannacht hoop ik een gelijkspel te pakken want met lage prestaties van onze speler zal dit niet makkelijk zijn :wink:

@ rienaldos en el stino let maar op van fc bruges die heeft ook een supersterk team en hem zie ik toch zkr meestrijden voor promotie :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Dilibangeda wrote:
Avado wrote:Had snel een speler nodig en was geen betere op de TL te vinden. Hopen dat hij zich uitbetaalt :P
Drukt een jongetrainde jeugdspeler zich op als 'snel nodig'?

Khoop maar voorjou dat hij geen flop word of je bent gejost x100!
Ja, ik kan m'n B LB niet alles laten spelen. Drukt teveel op z'n fitheid.

T-man

Post by T-man »

2-1 verl :( ontgoochelende week met 4/12 :roll:
Team = AC ManU (B2)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Gvd gast 11% beter!! en 0-0 gelijkspel! :?

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=7726825

Oneerlijke zooi :roll:

en eveneens..
el stino

Post by el stino »

real wrote:
Avado wrote:maar 129 LR gehaald door vroege rode kaart van onze RM. Terecht verloren dus met 2-3.
ja idd spijtig van je vroege rode kaart had gehoopt op een gelijkspel maar het is er meer van gekomen een overwinning zelf en hier zijn we natuurlijk heel tevreden mee we hebben een schitterende openingsweek al 9/9 en op kop vannacht hoop ik een gelijkspel te pakken want met lage prestaties van onze speler zal dit niet makkelijk zijn :wink:

@ rienaldos en el stino let maar op van fc bruges die heeft ook een supersterk team en hem zie ik toch zkr meestrijden voor promotie :wink:
idd, ik ken die ploeg al van uit D.19. had toen al behoorlijk sterk team en lijkt alleen maar gegroeid te zijn.

momenteel ziet het er wel niet al te rooskleurig uit voor ons, selchts 5/12 deze week :?
vandaag verloren van Kotehulky met 2-1 :( waarom speelt die kerel 70% agressie bij een scheids van 88% en krijgt hij maar 1 late rode kaart terwijl hij meerdere agressieve spelers in zen ploeg had lopen.
men team presteerde deze week zo wisselvallig, enorm raar. de ene dag mooie ratings van 137 of 135. de volgende dag komen we amper aan 127 :?

deze nacht dus ook nog een uitgaande transfer, Ts staat weer op 86%. hopelijk krijgen we dit fors naar omhoog tegen maandag voor de thuiswedstrijd tegen Brugge. en dinsdag dan ook nog eens uit bij Remis. als we daar punten laten liggen lijkt promotie nu al voorbij :cry:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Helaas met 2-1 van FC Kama verloren.
Wederom met belachelijk slechte cijfers, maar de oorzaak is bekend.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Shonk

Post by Shonk »

Verwonderlijke 3-2 winst thuis tegen FC Atlantas. Zo eindigen we deze week met 4/12, meer dan we verwacht hebben. Met nog een redelijk druk schema int weekend hopen we alvast onze TS op te krikke om ook maandag van Mathew Johnson United een punt te kunnen afsnoepe al zal dit zijn zonder onze CM Enakahire en LF Vidovic, beide een schorsingsdag.

Verwonderlijk is wel dat enkel PC Bonner het maximum van de punten heeft kunnen behouden.
Image Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

1-10 gewonnen tegen het fc team. Topschutter Borkelmans presteerde ondermaats en scoorde slechts 1x. Maandag tegen Kotelhulky, die idd wel es durft risisco's te nemen wat de agressie betreft.
Momenteel in C.7
Celtic 85
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Met 10 op 12 mogen we spreken van een goede start van deze competitie. Volgende week moet een 10 op 12 er terug inzitten al hebben we ook al enkele belangrijke spelers moeten missen wegens schorsing en blessure. De vervangers doen het zeker niet slecht maar toch is een gevestigde waarde vervangen in de A ploeg geen sinecure.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”