real wrote:Avado wrote:maar 129 LR gehaald door vroege rode kaart van onze RM. Terecht verloren dus met 2-3.
ja idd spijtig van je vroege rode kaart had gehoopt op een gelijkspel maar het is er meer van gekomen een overwinning zelf en hier zijn we natuurlijk heel tevreden mee we hebben een schitterende openingsweek al 9/9 en op kop vannacht hoop ik een gelijkspel te pakken want met lage prestaties van onze speler zal dit niet makkelijk zijn
@ rienaldos en el stino let maar op van
fc bruges die heeft ook een supersterk team en hem zie ik toch zkr meestrijden voor promotie

idd, ik ken die ploeg al van uit D.19. had toen al behoorlijk sterk team en lijkt alleen maar gegroeid te zijn.
momenteel ziet het er wel niet al te rooskleurig uit voor ons, selchts 5/12 deze week
vandaag verloren van Kotehulky met 2-1

waarom speelt die kerel 70% agressie bij een scheids van 88% en krijgt hij maar 1 late rode kaart terwijl hij meerdere agressieve spelers in zen ploeg had lopen.
men team presteerde deze week zo wisselvallig, enorm raar. de ene dag mooie ratings van 137 of 135. de volgende dag komen we amper aan 127
deze nacht dus ook nog een uitgaande transfer, Ts staat weer op 86%. hopelijk krijgen we dit fors naar omhoog tegen maandag voor de thuiswedstrijd tegen Brugge. en dinsdag dan ook nog eens uit bij Remis. als we daar punten laten liggen lijkt promotie nu al voorbij