Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Ron Jeremy wrote:
sljivovica wrote:Raffin slechts 3% beter, dat valt me wel enigzins mee. Denk dat hij iets lagere TS heeft.
Wel weer een mazzeltje, en zo sluiten we de eerste week af op de eerste plek. Dat had niemand durven voorspellen :P

We Are Number ONE!
We Are Number ONE!
We Are Number ONE!
:D :D :D
En nu 'even' X-tenzo inpakken en daarna gaat het weer spoken op de Berg :D :D :D
Dan zal hij met een 150 rating moeten aankomen vermoed ik zo, of héél, héél erg véél geluk hebben met de random wat nooit onmogelijk is natuurlijk.

Het is jammer dat mijn beste RF voor 3 dagen geschorst is, anders had ik zeker als eerste team de bariëre van 150 kunnen doorbreken maandag. Misschien gaat dat nog wel lukken, maar dat weet ik niet zeker. Hij moet dus serieus aan de bak en dat weet hij. Ik vind het een erg aardige gast, maar ik wil toch graag de eerste plek zelf behalen, dus winst gun ik hem deze keer niet. Ik vind het wel prachtig hoe hoe hij het geflikt heeft een volle week eerste te staan. Ik schat dat hij qua Bp's het laagste gemiddelde heeft van de actieve managers in A, dus hij zal daar niet veel langer blijven denk ik.

Sorry Erwin, maar maandag is mijn missie jou verslaan. Misschien zie ik juist jouw wel het liefst eerste staan in dit deelnemersveld door de ongelooflijke situatie en je leuke persoonlijkheid, maar dat is niet genoeg reden je drie punten cadeau te doen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:...de bariëre van 150 kunnen doorbreken maandag. Misschien gaat dat nog wel lukken, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ga voor een rating van 138/139. Na uitvoerig onderzoek is gebleken dat de kans op een Lord-Random-puntje het grootst is als je precies 11 linierating-punten slechter bent dan de tegenstander :P
X-Tenzo wrote: Ik schat dat hij qua Bp's het laagste gemiddelde heeft van de actieve managers in A, dus hij zal daar niet veel langer blijven denk ik.
Dat denk ik ook, ik vraag me nog steeds af hoe ik hier terecht ben gekomen :lol:
Ik moet 6 ploegen achter me laten... Maccbi, Oprescu, Rekenbreinen hebben het voorlopig opgegeven. Nog drie te gaan... Die moeten komen uit wat nu op nummer 8-14 staat, en dan hard knokken om m'n voorsprong te behouden. Mission Impossible. Als Tom Cruise het kan, kan ik het ook :wink:

[copy-paste-edit]
Misschien zie ik juist jouw wel het liefst eerste staan in dit deelnemersveld door je nationaliteit en je omstreden persoonlijkheid, maar dat is niet genoeg reden je drie punten cadeau te doen. :twisted:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
kvk dries

Post by kvk dries »

sljivovica wrote:
X-Tenzo wrote:...de bariëre van 150 kunnen doorbreken maandag. Misschien gaat dat nog wel lukken, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ga voor een rating van 138/139. Na uitvoerig onderzoek is gebleken dat de kans op een Lord-Random-puntje het grootst is als je precies 11 linierating-punten slechter bent dan de tegenstander :P
X-Tenzo wrote: Ik schat dat hij qua Bp's het laagste gemiddelde heeft van de actieve managers in A, dus hij zal daar niet veel langer blijven denk ik.
Dat denk ik ook, ik vraag me nog steeds af hoe ik hier terecht ben gekomen :lol:
Ik moet 6 ploegen achter me laten... Maccbi, Oprescu, Rekenbreinen hebben het voorlopig opgegeven. Nog drie te gaan... Die moeten komen uit wat nu op nummer 8-14 staat, en dan hard knokken om m'n voorsprong te behouden. Mission Impossible. Als Tom Cruise het kan, kan ik het ook :wink:

[copy-paste-edit]
Misschien zie ik juist jouw wel het liefst eerste staan in dit deelnemersveld door je nationaliteit en je omstreden persoonlijkheid, maar dat is niet genoeg reden je drie punten cadeau te doen. :twisted:
de breienen gaan er ondertussen weer vol voor :wink:
sljivovica

Post by sljivovica »

Volledig van de mat gespeeld door X-tenzo, 149-136. Geen verrassing verder, wel dat de schade beperkt bleef. Verdedigend en qua middenveld deden we het goed, maar aanvallend hadden we niks in te brengen.

We zakken in één keer van de eerste naar de 7e plek, zo dicht zit de top-7 bij elkaar. Waarschijnlijk kan het vanaf hier ook alleen nog maar naar omlaag. Maar wel leuk, ik heb mijn 15 minutes of fame gehad :lol:

Morgen tegen Marlboro hoop ik wel te winnen, er is perspectief denk ik.
FC Wageningen
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

sljivovica wrote:Volledig van de mat gespeeld door X-tenzo, 149-136. Geen verrassing verder, wel dat de schade beperkt bleef. Verdedigend en qua middenveld deden we het goed, maar aanvallend hadden we niks in te brengen.

We zakken in één keer van de eerste naar de 7e plek, zo dicht zit de top-7 bij elkaar. Waarschijnlijk kan het vanaf hier ook alleen nog maar naar omlaag. Maar wel leuk, ik heb mijn 15 minutes of fame gehad :lol:

Morgen tegen Marlboro hoop ik wel te winnen, er is perspectief denk ik.
Sorry.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

ipv 3% beter, nu 3% slechter

= verlies en geen onverdiend punt

ben blij dat ik niet onterecht een punt pak, maar toch weer mistevreden dat het weer eens ZO moet zijn..

wanneer verjaart lord random? ik ga hem eens iets opsturen
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

Raffin wrote:ipv 3% beter, nu 3% slechter

= verlies en geen onverdiend punt

ben blij dat ik niet onterecht een punt pak, maar toch weer mistevreden dat het weer eens ZO moet zijn..

wanneer verjaart lord random? ik ga hem eens iets opsturen
Hoezo niet, vindt ik ook een onderdeel van het spel, waarom zou in elke wedstrijd een betere ploeg moeten winnen. Wees dan blij als je een punt pakt, en accepteer als je punten verliest.
sljivovica

Post by sljivovica »

Inderdaad, ik was enorm blij met dat punt dat ik onverdiend tegen je pakte :twisted:
FC Wageningen
Raffin

Post by Raffin »

Vannacht hopelijk de eerste overwinning

een zwakke seizoensstart die valt te wijten aan een ongeïnteresseerde manager

nu zijn de plooien na de 8 gespeelde matchen na elkaar met de A-ploeg, gladgestreken, het enige wat onherstelbaar is zijn de verloren punten en het verloren geld
sljivovica

Post by sljivovica »

Zeer teleurstellend thuis verloren, wat helemaal niet nodig was geweest :(
Eigen schuld...
Donderdag heb ik geen frisse CF, dus dat wordt ook een zware klus, en vrijdag de Skunks thuis... dat wordt van top naar flop in 1 week :x
FC Wageningen
JOY

Post by JOY »

sljivovica wrote:Zeer teleurstellend thuis verloren, wat helemaal niet nodig was geweest :(
Eigen schuld...
Donderdag heb ik geen frisse CF, dus dat wordt ook een zware klus, en vrijdag de Skunks thuis... dat wordt van top naar flop in 1 week :x
én maandag een eerste degradatieduel tegen .....KV JOY :twisted:

jammer genoeg dat ik niet aanwezig ben om mijn ploeg optimaal voor te bereiden :)
maar kheb een goeie assistent die alles uitvoerd wat ik hem opdraag :twisted:
Raffin

Post by Raffin »

0-10 winst op Oprescu

nu thuis tegen Joy winnen :)
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

JOY wrote:
sljivovica wrote:Zeer teleurstellend thuis verloren, wat helemaal niet nodig was geweest :(
Eigen schuld...
én maandag een eerste degradatieduel tegen .....KV JOY :twisted:

jammer genoeg dat ik niet aanwezig ben om mijn ploeg optimaal voor te bereiden :)
maar kheb een goeie assistent die alles uitvoerd wat ik hem opdraag :twisted:
Heren plaats 12 en 15 wordt B2. Ik ben er klaar voor ;)
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
sljivovica

Post by sljivovica »

Liever plaats 12 dan 15. Ik wil wel met opgeheven hoofd het toneel verlaten. :P
Trouwens, 15 wordt al erg lastig, Oprescu en Maccbi werken niet mee :?
FC Wageningen
JOY

Post by JOY »

Raffin wrote: nu thuis tegen Joy winnen :)
dat zal géén probleem zijn ,
zelfs met uw C ploeg kunt ge winnen tegen een ploeg zonder teamspirit :?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”