Dan zal hij met een 150 rating moeten aankomen vermoed ik zo, of héél, héél erg véél geluk hebben met de random wat nooit onmogelijk is natuurlijk.Ron Jeremy wrote:En nu 'even' X-tenzo inpakken en daarna gaat het weer spoken op de Bergsljivovica wrote:Raffin slechts 3% beter, dat valt me wel enigzins mee. Denk dat hij iets lagere TS heeft.
Wel weer een mazzeltje, en zo sluiten we de eerste week af op de eerste plek. Dat had niemand durven voorspellen![]()
We Are Number ONE!
We Are Number ONE!
We Are Number ONE!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is jammer dat mijn beste RF voor 3 dagen geschorst is, anders had ik zeker als eerste team de bariëre van 150 kunnen doorbreken maandag. Misschien gaat dat nog wel lukken, maar dat weet ik niet zeker. Hij moet dus serieus aan de bak en dat weet hij. Ik vind het een erg aardige gast, maar ik wil toch graag de eerste plek zelf behalen, dus winst gun ik hem deze keer niet. Ik vind het wel prachtig hoe hoe hij het geflikt heeft een volle week eerste te staan. Ik schat dat hij qua Bp's het laagste gemiddelde heeft van de actieve managers in A, dus hij zal daar niet veel langer blijven denk ik.
Sorry Erwin, maar maandag is mijn missie jou verslaan. Misschien zie ik juist jouw wel het liefst eerste staan in dit deelnemersveld door de ongelooflijke situatie en je leuke persoonlijkheid, maar dat is niet genoeg reden je drie punten cadeau te doen.