Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
We eindigen de week met 1/12. Hoewel we vandaag beter waren behaalden we slechts een gelijkspel tegen FC Mira.
Het zit niet echt mee. ook in een Vrb verloren met penalty's (en ik was al 1% beter) tegen een ploeg die heel agressief speelde tegen ons (wel zijn verdienste)
Volgende week hopen we op beterschap in de punten. De ratings waren niet slecht deze week, 2keer 136 op verplaatsing en vandaag 135 thuis, met 85 TS. Eén match hebben we laten lopen deze week, en speelden we met de B-ploeg.
Het zit niet echt mee. ook in een Vrb verloren met penalty's (en ik was al 1% beter) tegen een ploeg die heel agressief speelde tegen ons (wel zijn verdienste)
Volgende week hopen we op beterschap in de punten. De ratings waren niet slecht deze week, 2keer 136 op verplaatsing en vandaag 135 thuis, met 85 TS. Eén match hebben we laten lopen deze week, en speelden we met de B-ploeg.
-
-
fantastisch deze nacht wonnen we weer deze keer met 2-1 en zo verbazen we heel C.7 door op kop te staan met een 12/12 deze week
en dit voor te zeggen dat we al onze matchen met minder dan 90 % teamspirit speelden
hopelijk kunnen we voor de match maandag tegen royal fc nog zkr 100 halen en dan kunnen we er mss nog een gelijkspel uithalen maar ik weet het niet zkr want hij heeft geen geschorste enz dus ik zie hem de overwinning pakken maarja we zien wel maandag he 

-
Mij hoor je niet klagen hoor!purple_white wrote:3% beter thuis en toch maar 1-1 tegen Fresh. Jammer want de 3punten waren meer dan welkom. We moesten gewonnen hebben.

Ben blij dat ik nog een puntje kon meenemen naar huis. Sommigen van mijn spelers waren veels te moe, dus ik was blij met dat puntje.
Donderdag wel de drie punten kunnen behalen tegen Lundomet. We stonden in de 80' minuut nog 0-2 achter, maar een zuivere hattrick in de laatste minuten van de wedstrijd zorgden voor de 3-2. Mooi

Maandag tegen de nummer 2 van de competitie; FC Cosi fan tutte. Nu geen tijd meer om te kijken wat mijn kansen zijn, dat komt nog wel

Prince88, proud manager of Fresh
mn hoogst haalbare voor mij is een gelijkspel een overwinning zit er niet in voor ons denk ikel stino wrote:Morgen een belangrijke thuiswedstrijd tegen Real. ik vermoed dat het een gelijkspel gaat worden, maar we hopen natuurlijk dat we de 3 punten thuishouden

-
Weeral beter en weeral een gelijkspel.
Zo zal ik nooit uit de degradatiezone geraken. De laatste seizoenen heb ik zelden de random mee, hopelijk komt hier snel compensatie voor
Ik was 4% beter vandaag, zou normaal toch een overwinning moeten zijn. Dubbel zo jammer is dat het tegen een kandidaat voor de 10 de plaats ging.
We hopen op beterschap. Morgen gaan we wel niet voluit gaan denk ik, hoewel het ,og niet zeker is.
Zo zal ik nooit uit de degradatiezone geraken. De laatste seizoenen heb ik zelden de random mee, hopelijk komt hier snel compensatie voor

Ik was 4% beter vandaag, zou normaal toch een overwinning moeten zijn. Dubbel zo jammer is dat het tegen een kandidaat voor de 10 de plaats ging.
We hopen op beterschap. Morgen gaan we wel niet voluit gaan denk ik, hoewel het ,og niet zeker is.
-
2%tjes beter dankzij het thuisvoordeel en dus een nipte winstreal wrote:mn hoogst haalbare voor mij is een gelijkspel een overwinning zit er niet in voor ons denk ikel stino wrote:Morgen een belangrijke thuiswedstrijd tegen Real. ik vermoed dat het een gelijkspel gaat worden, maar we hopen natuurlijk dat we de 3 punten thuishoudennormaal gezien zou je een rating of 2/3 beter zijn dan mee maar hopelijk kan ik daar een gelijkspel uitpikken en is de random aan mijn kant
alvast veel succes

maar we zijn er wel erg tevreden mee. achterstand op de nieuwe n°1 blijft wel 7 punten, maar echt dramatisch is dat nog niet in deze fase.
eerste verlies voor Real

Royal FC (el stino) - Manager since season 8