Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association

Post by Badbuffalo »

1% slechter, en verlies... Gisteren hebben een paar jongens nog gespeeld die niet hoefden te spelen, en tezamen met die twee transfers van gisteren zat er toch zeker een gelijkspel in, maar ja. Volgende keer beter :) Maandag winnen we!
Guardian

Post by Guardian »

8 beter en ne draw....

wat leuk, daar gaat m'n eerste plaats

nu derde met evenveel punten als den eerste

positieve, volgende week een hele A,voor het eerst dit seizoen :)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
racingboj

Post by racingboj »

We eindigen de week met 1/12. Hoewel we vandaag beter waren behaalden we slechts een gelijkspel tegen FC Mira.

Het zit niet echt mee. ook in een Vrb verloren met penalty's (en ik was al 1% beter) tegen een ploeg die heel agressief speelde tegen ons (wel zijn verdienste)

Volgende week hopen we op beterschap in de punten. De ratings waren niet slecht deze week, 2keer 136 op verplaatsing en vandaag 135 thuis, met 85 TS. Eén match hebben we laten lopen deze week, en speelden we met de B-ploeg.
purple_white

Post by purple_white »

3% beter thuis en toch maar 1-1 tegen Fresh. Jammer want de 3punten waren meer dan welkom. We moesten gewonnen hebben. :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

vandaag verrassend gewonnen met 1-0.

eerste week totaal 9-12.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
real

Post by real »

fantastisch deze nacht wonnen we weer deze keer met 2-1 en zo verbazen we heel C.7 door op kop te staan met een 12/12 deze week :D en dit voor te zeggen dat we al onze matchen met minder dan 90 % teamspirit speelden :wink: hopelijk kunnen we voor de match maandag tegen royal fc nog zkr 100 halen en dan kunnen we er mss nog een gelijkspel uithalen maar ik weet het niet zkr want hij heeft geen geschorste enz dus ik zie hem de overwinning pakken maarja we zien wel maandag he :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Prince88

Post by Prince88 »

purple_white wrote:3% beter thuis en toch maar 1-1 tegen Fresh. Jammer want de 3punten waren meer dan welkom. We moesten gewonnen hebben. :)
Mij hoor je niet klagen hoor! :)
Ben blij dat ik nog een puntje kon meenemen naar huis. Sommigen van mijn spelers waren veels te moe, dus ik was blij met dat puntje.

Donderdag wel de drie punten kunnen behalen tegen Lundomet. We stonden in de 80' minuut nog 0-2 achter, maar een zuivere hattrick in de laatste minuten van de wedstrijd zorgden voor de 3-2. Mooi :)

Maandag tegen de nummer 2 van de competitie; FC Cosi fan tutte. Nu geen tijd meer om te kijken wat mijn kansen zijn, dat komt nog wel :P
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

Morgen een belangrijke thuiswedstrijd tegen Real. ik vermoed dat het een gelijkspel gaat worden, maar we hopen natuurlijk dat we de 3 punten thuishouden :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
real

Post by real »

el stino wrote:Morgen een belangrijke thuiswedstrijd tegen Real. ik vermoed dat het een gelijkspel gaat worden, maar we hopen natuurlijk dat we de 3 punten thuishouden :)
mn hoogst haalbare voor mij is een gelijkspel een overwinning zit er niet in voor ons denk ik :wink: normaal gezien zou je een rating of 2/3 beter zijn dan mee maar hopelijk kan ik daar een gelijkspel uitpikken en is de random aan mijn kant :wink: alvast veel succes
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
T-man

Post by T-man »

De week goe gestart met 3-2 overwinning én een nieuw linierecord van 140 :D
Team = AC ManU (B2)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

17% beter en maar 1-2 winst :roll: :?
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Guardian

Post by Guardian »

Weer eens gewonnen, zondag had m'n A ploeg al gespeeld, hopelijk presteren ze morgen (zonder A CM) ook nog goed
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

2-3 winst op het veld van Kotelhulky. Netjes, ondanks TS die niet helemaal op punt staat. Morgen thuis Presidents.
Momenteel in C.7
Celtic 85
racingboj

Post by racingboj »

Weeral beter en weeral een gelijkspel.

Zo zal ik nooit uit de degradatiezone geraken. De laatste seizoenen heb ik zelden de random mee, hopelijk komt hier snel compensatie voor :)

Ik was 4% beter vandaag, zou normaal toch een overwinning moeten zijn. Dubbel zo jammer is dat het tegen een kandidaat voor de 10 de plaats ging.

We hopen op beterschap. Morgen gaan we wel niet voluit gaan denk ik, hoewel het ,og niet zeker is.
el stino

Post by el stino »

real wrote:
el stino wrote:Morgen een belangrijke thuiswedstrijd tegen Real. ik vermoed dat het een gelijkspel gaat worden, maar we hopen natuurlijk dat we de 3 punten thuishouden :)
mn hoogst haalbare voor mij is een gelijkspel een overwinning zit er niet in voor ons denk ik :wink: normaal gezien zou je een rating of 2/3 beter zijn dan mee maar hopelijk kan ik daar een gelijkspel uitpikken en is de random aan mijn kant :wink: alvast veel succes
2%tjes beter dankzij het thuisvoordeel en dus een nipte winst :)
maar we zijn er wel erg tevreden mee. achterstand op de nieuwe n°1 blijft wel 7 punten, maar echt dramatisch is dat nog niet in deze fase.

eerste verlies voor Real :P en morgen gaan we dus ook zeker ons best doen tegen Remis. het zal nog moeilijker worden om daar de 3 punten te gaan halen, maar we hopen het beste natuurlijk :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”